Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 57 av 65 FørstFørst ... 7 47 55 56 57 58 59 ... SisteSiste
Viser resultater 1.401 til 1.425 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #1401
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Har du sjekka at ikke radiatoren er tett?
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  2. #1402
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, radiatoren er grei, har blitt rensa med både kaustisk soda og blumpo tidlegare, prøvde og med tre ulike radiatora når eg hadde den gamle motoren i, to av dei har blitt brukt i andre 240ar utan problem, so eg trur ikkje det er der problemet ligg, men viss ingen ting ant hjelper kjem eg nok til å kosta på han ein ny radiator. Ein ting som får meg til å tru at det berre er målaren som lurer meg er at målaren er opp på det raude etter 2-3 minutt på tomgong og so fort går det jo ikkje til vanleg, so det tydar jo på at målaren tullar seg.

    Viss det viser seg at motoren faktisk blir varm kjem eg til å bjynna med å skifta termostat, so radiator, viss ikkje det heller hjelper veit eg ikkje, men eg har tru på at det skal gå greit å finna ut av det denne gongen. Problemet er ikkje heilt likt som på den andre motoren. Der var det nok tppakningen som var gåen og gjorde at det kom luft inn i kjølesystemet som ikkje slapp ut når termostaten var der og gjorde at det ikkje sirkulerte. Då kom det iskald luft i varmeapparatet sjølv om målaren var opp på det raude viss eg hadde termostaten i, og viss eg tok den ut og fekk motoren varm med papp framfor radiatoren kom det varm luft. No i dag fekk eg lonka luft inn i bilen med termostat.
    Sist endret av Øygard; 01/02/14 kl 21:01
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. #1403
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Kan jo starte med å bytte tempsensoren, er ikkje mangen kronene for det. So eventuelt få prøvd med anna instrumentpanel.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  4. Takk ovlov86 takket for denne posten
  5. #1404
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, får gjera det. Først ska eg jaffall forsikra meg om at det ikkje er luft i systemet og setta i ein ny termostat, viss ikkje det hjelper ska eg ta og sjekka målaren og skifta det som evt. viser seg å vera defekt.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  6. #1405
    Registrerte brukere KE40155 sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Mjøndalen
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    hei. hadde samme problem på min for en del år tilbake. var vel i 05. sjekka termostaten å den åpna ikke riktig. byttet termostaten å ble bra. tempfølern har sittet på min motor siden 75.
    Alexander R H Olsen.

  7. Takk Øygard takket for denne posten
  8. #1406
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Eg bestilte nåken sånne te vindusviskarane eg. Det er jo sånt som var vanleg på 80-talet so då paste det jo bra på denne.


    Og so vart det ein kjøretur i går og det var fantastisk å få kjøra denne bilen igjen Det gjenstår ikkje so veldig mykje før han kan på EU-kontroll. Må skifta nåken pinna på bremsane framme til nåken lengre fordi eg har skifta til ventilerte bremseskjever framme, eit setebelte eller to må skiftast og so er det litt slakk i hjullagero framme so dei må skiftast eller strammast. Men i tillegg er det jo litt andre ting som må fiksast på, men det er håp om å få brukt han litt i sommar








    So bar det heim igjen og det neste som skjer no er etter planen å ordna det på bremsane framme og sjå litt på hjullagera.



    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  9. #1407
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Å ja, slike greier på pusserne husker jeg at jeg har sett før. Er det nyttig for noe, eller ser det bare tøft ut?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  10. #1408
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det skal vel trykka viskarane litt mot ruta. Kor mykje hjelp det er i veit eg ikkje. Har sett at det er ein del som monterer dei feil vei og då virkar dei no meir mot sin hensikt.
    Og so fekk eg nettopp ein lapp om at det ligg bremselys og ventar på meg på postkontoret. Sånne som skal festast på ei stong på kvar sida i bakruto.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #1409
    sikkan sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Eidskog
    Innlegg
    341
    Antall takk

    Standard

    Nå har ikke jeg lest så langt tilbake, men du har problem med at tempmåleren står på fullt?
    I så fall kan det være spenningsregulatoren bak på instrumentet ditt som har tatt kvelden og lager krøll for temp og tankmåleren.
    På nyere modeller ble den elektronisk, men på de eldste er den faktisk mekanisk og ikke veldig pålitelig.

    https://www.swedishcarparts.com/Imag...ts/1234971.jpg

  12. Takk ovlov86, Øygard takket for denne posten
  13. #1410
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Det skal vel trykka viskarane litt mot ruta. Kor mykje hjelp det er i veit eg ikkje. Har sett at det er ein del som monterer dei feil vei og då virkar dei no meir mot sin hensikt.
    Ved hjelp av fartsvinden da? Ellers får jeg jeg si at de av utseende minner meg om noe annet tøft fra gode gamle dager, nemlig å feste utklipte biter av melkekartong på sykkelen (stikkende borti eikene i hjulet) for å få motorlyd.

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Og so fekk eg nettopp ein lapp om at det ligg bremselys og ventar på meg på postkontoret. Sånne som skal festast på ei stong på kvar sida i bakruto.
    Flott tidstypisk tilbehør. Disse hadde sin storhetstid på 80-tallet, men ble mindre interessante etter hvert, siden stadig flere og flere biler hadde høytmonterte bremselys originalt.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  14. #1411
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Ved hjelp av fartsvinden da? Ellers får jeg jeg si at de av utseende minner meg om noe annet tøft fra gode gamle dager, nemlig å feste utklipte biter av melkekartong på sykkelen (stikkende borti eikene i hjulet) for å få motorlyd.



    Flott tidstypisk tilbehør. Disse hadde sin storhetstid på 80-tallet, men ble mindre interessante etter hvert, siden stadig flere og flere biler hadde høytmonterte bremselys originalt.
    Ja. Grunnen te at eg monterte dei var at det er kjekt ed sånt gammaldags tidsriktig tilbehør på ein gammal bil. Det er jo derfor eg vil ha sånne bremselys og.

    Me kløpte ut betar av isboksar og brukte på sykkelen, først brukte me klesklyper til å festa dei med men det fungerte dårleg so då vart det macgyverteip. Det var veldig kjekt i friminutta på skulen når alle sykla rundt med isboksar i sykkelhjula
    Sist endret av Øygard; 21/04/14 kl 13:14
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #1412
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sikkan Vis post
    Nå har ikke jeg lest så langt tilbake, men du har problem med at tempmåleren står på fullt?
    I så fall kan det være spenningsregulatoren bak på instrumentet ditt som har tatt kvelden og lager krøll for temp og tankmåleren.
    På nyere modeller ble den elektronisk, men på de eldste er den faktisk mekanisk og ikke veldig pålitelig.

    https://www.swedishcarparts.com/Imag...ts/1234971.jpg
    Ja den har eg høyrt om ja, skal han ikkje halda spenninga til temperatur- og bensinmålaren på 10 volt eller nåke sånt? Det kan godt henda at den ikkje fungerar heilt for bensinmålaren og viser litt for mykje, so eg tenkte å prøva eit ant instrumentpanel og kjøpa ny temperaturfølar, det kan henda det berre er målaren som er problemet no, men den gamle motoren vart varm på skikkeleg. Det veit eg.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  16. #1413
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ja. Grunnen te at eg monterte dei var at det er kjekt ed sånt gammaldags tidsriktig tilbehør på ein gammal bil. Det er jo derfor eg vil ha sånne bremselys og.
    Nettopp. Og en mulig sikkerhetsgevinst er jo heller ingen uting.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  17. #1414
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Nei det kan eg leva med.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  18. #1415
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Då er temperaturfølar bestilt, + innsugspakning sånn at eg kan skifta forgassaren. Det hjelpte å stilla ned tomgongen litt men han må framleis stå og gå ei stund før eg kan bjynna å kjøra og so går han ikkje lika godt som før eg skifta motor, so den blir skifta. Ellers har eg fått på sommardekk, det vart stålfelgar denne gongen for det var dei einaste med brukbare dekk. Dekka på chromespokefelgane var so morkne at eg ikkje tok sjangsen på å kjøra med dei, so det vart rusta stålfelgar med litt grå bengalakk oppå rusten denne gongen. Eg har jo turbofelgar med greie dekk og men dei har uoriginal dimmensjon so eg ventar med dei til etter eu-kontrollen for å vera sikker på å ikkje få nåke problem med det. Eg har brukt bilen litt no i påska og det er ei gleeeeeeede å kjøra 240 igjen also Den ser ut til å fungera fint bortsett frå forgassaren og motortemperaturen. Detta må ordnast før eg kjører stort meir.

    245en er ferdig demontert og vart henta på onsdag. Dei fleste delane er selt bortsett frå karosseridelane og litt småting. Det var godt å få den vekk og snart blir motoren og henta sånn at det blir litt større plass i "garasjen"





    Eg skar til og med ut ein del av taket for å ha litt stål liggande til rustsveising og sånt










    På 242en vart snowcapsen edeleg montert. Det var berre eitt heilt feste på han so det vart strips og tec7for å få festa den.




    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  19. #1416
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Kva dimmensjon er det på dekka på turbofelgane?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  20. #1417
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    huska ikkje heilt, 205 eller 215 /60-15 trur eg. Det kan godt henda det hadde gått gjennom men eg kjører med original dimensjon for å vera sikker på å ikkje få nåke unødvendige problem.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  21. #1418
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Dei har vel eigentleg ikkje so mykje dei skulle sagt, solenge rulleomkretsen er innafor 5% av orginaldimensjon. Eg har brukt 195/65-15 på alle kontrollane på turbofelgar, det er jo ein orginaldimensjon, men ikkje ifølge vognkortet. Har aldri fått påpeik.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  22. #1419
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    195/65-15 er det eg har på 940en og det er vel omtrent same rulleomkrets som originalt, men når eg la ein av turbofelgane oppå eit hjul med originaldimensjon såg eg at det var ganske mykje større diameter på dekket på turbofelgen.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  23. #1420
    Registrerte brukere Oddwar sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    TRØNDELAG
    Innlegg
    918
    Antall takk

    Standard

    Fin 242, tøft med originaltstuk med litt 80-talls detaljer Hadde blitt steiktøfft med f.eks bredda stålfelger, og litt senk. Ikke nødvendigvis mye senk men lesjofors f.eks hadde gjort susen

  24. #1421
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Takk for det Bredda stålfelgar ja, kanskje det Kunne godt vore litt lavare framme ja, det er eg enig i Bak er den litt segen so dar blir den jaffall ikkje lavare viss eg monterar senkefjører. Han ser litt for baktung ut no og det er ikkje veldig stilig.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  25. #1422
    Registrerte brukere Naturchips sin avatar
    Medlem siden
    25. mars 2012
    Sted
    Fyllingsdalen, Bergen
    Innlegg
    473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    huska ikkje heilt, 205 eller 215 /60-15 trur eg. Det kan godt henda det hadde gått gjennom men eg kjører med original dimensjon for å vera sikker på å ikkje få nåke unødvendige problem.
    Det er 205 dekk på de gikk no fint på min eu kontroll!
    Og siden du tar den inn på jobben din skal det nok gå helt fint.

    Mulig jeg får lånt meg en henger no, slik at jeg kan hente motoren og resten av delene
    Kjøretøy: Volvo 244, Volvo 66, Sierra Cosworth, volvo 940

  26. #1423
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Naturchips Vis post
    Det er 205 dekk på de gikk no fint på min eu kontroll!
    Og siden du tar den inn på jobben din skal det nok gå helt fint.

    Mulig jeg får lånt meg en henger no, slik at jeg kan hente motoren og resten av delene
    Åja, ja reknar med at det går Ja motoren står no her på ein palle og resten ligg under ei presenning. Eg tenker å få skilt på 940en i løpet av veka so då kunne jo eg kjørt det til byn med den og evt.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  27. #1424
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Såg her ein dag at det var lekkasje frå lyktespylaren på venstre frontlykt når bilen sto i ein nedoverbakke, det draup spyleveska ut frå dysa på viskaren, so eg tenkte eg måtte få stoppa lekkasjen og prøvde å opna panseret. Det gjekk ikkje. Eg la meg under bilen for det går an å komma til panserlysen derifrå på 240 men eg fekk det ikkje til. I staden oppdaga eg ein liten våt flekk på radiatoren og, so då må eg skifta den og. Har to liggande men kanskje eg heller ska spandera på han ein ny?

    Sidan eg ikkje fekk opp panseret frå under bilen måtte eg få av grillen og då måtte først ekstralysa av, dei plastikkgreiene som grillen er festa med oppe fekk eg vridd 90 grader med eit skrujern og fekk av grillen og etter ei stund fekk eg opp panseret. det viste seg at det var wiren som ikkje hadde blitt festa heilt rett etter at me skifta motor so eg fekk fiksa det etter litt om og men.


    Slangen til lyktespylaren fekk eg klemt flat med ei skrua og ein mutter, midlertidig, for eg fant ikkje grunnen til lekkasjen. Tenkte det måtte vera dysa men når eg sette på ei an spyledysa frå ein nyare 240 fortsette det å drypa men det må jo nesten vera der feilen ligg, og so har eg fått temperaturfølar til motoren, og innsugspakning sånn at eg kan skifta tilbake til forgassaren frå den gamle motoren, som fungerte litt betre. So var eg på Ulvenmarknaden på Os i dag og der kjøpte eg nåken få ting, for eksempel ein Pierburgforgassar for ein 50-lapp, so då er spørsmålet kva som er best av pierburg og zenith som dei to andre er. Kva ville dåke brukt?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  28. #1425
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Du var på Ulvenmarknaden ja Eg kom meg diverre ikkje så langt i år sidan bilen streika Va da mykje Volvodeler der i år eller?
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

Side 57 av 65 FørstFørst ... 7 47 55 56 57 58 59 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •