Fått ordnet meg litt flere deler og, så nå er alt klart til ombygging til runde tenner på registeret
General Aasen har drevet til "mellomakslingen"/oljepumpe akslingen, så da har jeg alle delene der. Han hadde og ft dyser til meg, så når jeg får motstandene fra Elfa, så blir det å lodde om nettet og montere det.

Blir å jobbe med datasprutet ved en senere anledning, nå vil jeg mest ut å kjøre med den. Heller bygge klart så mye av nettet som jeg kan, og heller ta en tur til Reidar på RFS Performance for å få satt opp alt skikkelig der.
Har fått noen ideer og peikepinner for hvordan jeg kan minimere støyen på triggeren, så planen der er å lage nytt den delen av nettet og teste det. Kanskje jeg tester det før jeg plukker ut hele Vems nettet og.

På mandag sender BCB delene jeg har bestilt fra dem, og KL Racing sender delene jeg har bestilt der

Noen som har brukt ståldrevet til veiva fra KL Racing? Står 8v bredde, men vil bare være sikker på at det er rette størrelsen, så jeg slipper å gjøre noe med andre ting for å få det til å passe skikkelig.
Står jo noe om at det må lages kilespor i reimhjulet, men det er jo ingen problem Men finner ikke noe annet som må gjøres, så da satser jeg på at alt er ok.

Blir mye nye flotte deler til motoren nå iallfall. Har helt ny svingninsdemper, reimstrammer, vannpumpe, oljeånding og alt det som nå har blitt bestilt. Tenningsdeler og sånt blir bestilt sammen med mocal filterflytter og termostat når den tid kommer.
Blir brukt noen kroner på motoren nå, men da blir den iallfall skikkelig bygd

Jeg har jo den servostyringa med tanken på førersiden av motorrommet, men det er vel bare festene som er annerledes på pumpa i forhold til 740? Så om jeg vil flytte pumpa over på andre siden, så er det feste fra 740, og å legge opp nye slanger å rør som må gjøres?

Har begynt på el vinduene mine og, men samler sammen bilder og slikt så jeg får legge ut hele prosessen samtidig. Leter etter diverse deler til el-speil med justering og oppvarming og.
Leter etter brytere og ledningsnett til både justering og oppvarming, så om noen har eller vet hvor jeg kan finne dette så er det bare å si ifra

Og hvordan er det å få tilt på takluken og? Kanskje mye ombygging?
Er vel vanskelig å finne el motor og alt som følger med til takluke og?

Kurt