Det er helt greit at du har tjommier som har testet det uten å mene at de fikk noe resultat. Hva testet de? Å kjøre vanlig oppsett, så grave spor og så teste igjen uten å justere om? Hvilken del av "du får ofte større vindu å tune i, spesielt på motorer med store flater" er det du ikke forstår?
Da er det rart at du indirekte disser meg og Njål for å legge ut våre erfaringer med det.Synes at dette viser at han undersøker og tester og formidler det han finner ut. Han er en som har innsett at man aldri blir utlært og at det alltid er noe nytt å lære. Dette er gode egenskaper.
Falt deg inn at jeg kanskje ikke foretrekker å legge ut ALT jeg gjør med motorer da dette ikke er en hobby for meg? Hvis du på død og liv MÅ vite det, så går ALLE de - og flere andre kundemotorer - som har squishareale med forbrenningskammere modifisert med de sporene som base. Nær sagt alle sammen tåler trykk som i andre motorer har gitt bank på samme drivstoff. På Gatebil on Ice kjørte f.eks. Fredric med halvdød fødepumpe til drivstoffet og selv grov utmagring på 1.6 bar på lange pull drepte den ikke, bare fuska litt. Når det ikke detonerer selv om det er magert som fy så skjer det jo ikke stort. Men det er nok bare flaks...Hvis tro er noe vi bare får gjøre i kirken, eller gjelder dette bare Erland?, så forventer jeg at du kan fremlegge store mengder med udiskutable resultater fra nyere tid som viser hva du selv har å vise til av FAKTAresultater med Singh spor.
Kan ikke huske å ha sett eller hørt deg si at det var/er Singh spor i toppene til hverken Gixeren, wannabegranadaen, den blå Keikojapsen eller Aasbø motorene så hva er fakta?
Gikk/går disse motorene med Singhspor eller ikke?
Neste spørsmål blir naturlig nok; Hvorfor ikke??![]()