Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post

Toppene så å si bestemmer motoren og dens karakteristikk, så ja
No e du langt ute og sykler.....

Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
Imponerende At det måtte lavkompes og brukes en turbo fra formel 1 og etter sigende laddes over 3 bar for å få 700hk ut av 2,5L... 1,8bar og en mer normal kompresjon hadde gjort samme nytta Men du får bare gjøre på... ALT var bedre på 80-tallet, etter sigende rive løs 4 slicks kan man fint gjøre på en motor fra 2010 også med anti-lag og ved å sparke clutch...

Den dagen du får føle en bmw m50b28 med latterlig lav komp på 6.8:1 super snille kammer og 2.8bar ladd, ojojooj DU har gått glipp av noe.
600++nav hk og over 800nm som rykker hjul i alle hastigheter opp til 200kmt kun med gasspådrag og selvfølgelig med Slicks