Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 967

Tråd: Porting av 530\398\160 topp!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av SWR Vis post
    Tro kan Erland få gjøre i kirken... Det er ikke første gang jeg har sett han totalt skyte ned noe han ikke tror på selv og derfor ikke gidder å teste. Jeg har faktisk sett ham plaffe ned et portdesign på grunnlaget "en så skarp og trang sving rett før ventilen er bare tull, flowbenken sier at rettere og større er bedre"... og 6 måneder senere "jeg har funnet ut at en strupning midt i svingen senker trykket lokalt og derfor hindrer det separasjon fra portveggen".. motstridende, much?
    Synes at dette viser at han undersøker og tester og formidler det han finner ut. Han er en som har innsett at man aldri blir utlært og at det alltid er noe nytt å lære. Dette er gode egenskaper.

Hvis tro er noe vi bare får gjøre i kirken, eller gjelder dette bare Erland?, så forventer jeg at du kan fremlegge store mengder med udiskutable resultater fra nyere tid som viser hva du selv har å vise til av FAKTAresultater med Singh spor.

Forøvrig påstår jeg ikke at disse Singh sporene ikke har noen som helst funksjon. Spørsmålet er om dette er nyttig eller meningsløst som ett faktum.
    Jeg vet nemlig om folk som har forsøkt dette på Volvo sine rødmotorer før og det praktiske resultatet var ikke bedre enn at dette ikke ble gjentatt på motorer bygget i ettertid.

Kan ikke huske å ha sett eller hørt deg si at det var/er Singh spor i toppene til hverken Gixeren, wannabegranadaen, den blå Keikojapsen eller Aasbø motorene så hva er fakta?

Gikk/går disse motorene med Singhspor eller ikke?
    Neste spørsmål blir naturlig nok; Hvorfor ikke??
    Sist endret av Batland; 06/02/14 kl 06:33

Lignende tråder

1. Porting av 531 topp, tips & triks?
    By vølvo in forum Avansert trimming
    Svar: 14
    Siste post: 23/02/12, 12:47
  2. Porting av topp
    By Ole in forum Avansert trimming
    Svar: 81
    Siste post: 14/08/11, 15:54
  3. Porting av f innsug
    By turbomann in forum Avansert trimming