Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Hadde det ikkje vore for at det er nesten 40 mil til nermaste torshov-butikk kunne eg sikkert gjort det. Eg gjekk på ein butikk i Bergen som heiter Autorekog spurte om dei hadde motorlakk. Han viste meg hen den sto og kva fargar dei hadde, eg såg litt på den raude for å finna ut om den likna på den originale fargen, han sa at det var "den volvofargen", so då kjøpte eg den, i tillegg kjøpte eg ein boks med kalipperlakk på biltema til å bruka på diverse småting. Kva meinar du med å pussa opp motoren? Berre få han til å sjå fin ut på utsida eller skru han i småbetar? Det trur eg ikkje er nødvendig Eg har ikkje lyst å bruka alt for long tid på detta men eg vil jo få det til å sjå fint ut og, men får ta det litt som det kjem
    Jeg hadde pillet den i småbiter så den ble som ny, men det er meg. Fungerer den greit, ser jeg ikke noe problem i å bare male den utvendig, for så å sette den tilbake i bilen. Mal blokk og topp, send toppdekselet til lakkering hos et verksted og få det lakkert i bilens farge med "VOLVO" i sølv, så blir det kjempe flott. Da kan du åpne panseret med god samvittighet. Det er lite som er så stygt som falmet B19 topplokk. Har akkurat samme tullet på 340en, og tenkte å skru det av å sende det til lakk nå i sommer, men kom aldri så langt.

Kjellt hadde jo det i gamle 940en sin. Skal ikke nekte for at det så uffattelig bra ut:

Sist endret av Daniel V; 01/12/13 kl 23:39
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

Lignende tråder

1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •