Twinpipe i natten!
Fikk et lite spur of the moment, lyst på BSR eller Ferrita-anlegg, men det kommer først i forbindelse med en chip. Inntil videre har jeg syntes at lyden utenfra er tam. Inne i kupeen er lydnivået helt eksellent, noe jeg ville beholde, men litt snerr ved pådrag, og litt buldring på tomgang er bare fint. Så, jeg gjorde det jeg har blitt fortalt er bare tull: freste hull i den venstre lyddemperen, sveiste på et rør og tredde på et enderør. No biggie, egentlig, og målet er oppnådd: uendret lydnivå i kupéen med unntak av på WOT, en herlig dyp romling på tomgang, og et hissig snerr på litt turtall.
Som ellers kan jeg ikke påstå sveisinga mi er pen.. men den gjør jobben. Det sitter, og det ble tett.
Den oppmerksomme sjel legger sikkert merke til at jeg ikke har eksossarg på venstre side, nettopp grunnet at dette var et plutselig innfall. Ringer og får tak i på mandag, tenker å kjøre begge to ulakkerte... liker litt ulakkert plastikk for å bryte opp i lakken.
De ekstra oppmerksomme legger sikkert merke til at det er en dyp bulk i plastikken til høyre for det venstre enderøret... men som Ovlov86 var helt sikker på, er dette fordi jeg ble så glad over lyden som kom fra eksosanlegget at jeg rett og slett fikk ereksjon.