Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
FunkyMonkey.no
VCCN på Instagram <-- trykke
For ikke å snakke om inn i garasjen igjen! :P
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
FunkyMonkey.no
VCCN på Instagram <-- trykke
Bruker den ordentlig når jeg først bruker den, men om det blir så mye banekjøring er en annen sak! Blir nok ikke skilter på den nå neste år, er en del ting jeg vil ha på plass først. Bla ny eksos, og finne ut hva som feiler motoren mtp oljegreiene Kassa skal i alle fall vaskes og lakkes i nærmeste fremtid
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Grattis med mega billig girkasse løsning! Diffen vil nok redusere torquesteer er god del også. Regner med du har det. Det var helt ekstremt på en letter trimma 850T5 jeg hadde for noen år siden.
Anngående den JT-eksosen, så er det en ting du skal passe på. Det vil komme 90% eksos ut av det ene røret. Grunnet hvordan rørene er lagt opp. Jeg måtte kutte et spor inn i den ene eksosrøret under bilen på venstresiden og sveise inn en plate for å styre eksosen så det kom ut av begge enderøra. Ser litt dust ut når det ene enderøret er sota til og det andre er helt blankt og rent inni.
-V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
-240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
-V90CC D4 2019
-144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980
Dobbel eksos påP80er liksom enAWDting synes jeg, er mer fan av volvos originale "super-dtm" enderør hvis det skal være to rør på fwd (som jeg hadde på min 850 fwd).
Men sånn generelt er det jo pent med skikkelig dobbelt eksos påP80
Vet ikke om jeg synes det er enAWDting Det hever utseendet betraktelig, og da er jeg fornøyd!
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Trodde greia var at du ikke ville at bilen din skulle se ut som alle andres biler? Twinpipe er jo ikke akkurat en ny ting. :-P
Men pent kan det uansett være.
Er færre med Twinpipes enn med vanlig eksos da Finner vel ikke noe mer vanlig enn et rør?
Må jo kjøre eksosen ut foran bakhjulene hvis det skal bli noe spesielt i så måte
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Eksos rett opp av panseret! Make it happen
-V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
-240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
-V90CC D4 2019
-144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980
Ja,AWDer vel noe som står på langtidslisten. Men akkurat nå får det holde med den grommeste diffen tilFWD
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
ESAB meg her du liksom Ta med deg Esaben din et annet sted du
Men det er mye fine differ der ute, og har lest mye om det. Hvert til sitt bruk heter det vel. Synes Quaifen virker som den grommeste mtp at den levere gode resultater både på bane og gatebruk. Man får jo Gripperdiffer også, men den er vist best for biler som brukes i dragrace o.l.
Så hver sin smak, jeg vil tro Quaifen blir det grommeste til mitt bruk uansett
Sist endret av Daniel V; 04/08/13 kl 19:57
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
FunkyMonkey.no
VCCN på Instagram <-- trykke
Haha Denne har kun vært på henger en gang, og det var fra vaskeplassen og bort til Oslo Motorshow Ellers så kjører jeg denne dit den skal!
Tror 850R clutchen og trykkplata vil gjøre susen også. Var litt inne på Siterlamell også, men har hørt at den egner seg dårlig til gatebruk, for det blir veldig av og på effekt. Noen som har erfaringer?
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958