Har veldig sansen for bilen dinGleder meg til å se den live en dag
![]()
Har veldig sansen for bilen dinGleder meg til å se den live en dag
![]()
*Born to cruise volvo*
man må tørre å gå egene veier her i verden ja. stereotyper er det nok av
make your volvo Yours eller noe i den duren er det ikke noe som heter det da?
bare å rop ut d... passerer jo hverandre på E6 "daglig" egentlig så![]()
hehe sant så sant!
alltid likt den fangern din jeg. så den første gang på en sort bil på treffet der for maaange år siden... men R vingen MÅ på snart nå daaaah...hehe
ellers kan jeg jo bare kjapt oppsummere planene for bilen bare for igjen å presisere hva som skal\planlagt å bli... så kan jo enda fler gå med hæla i takethehe
har et ekstra panser liggende... dette skal min kjære nabo\mr. sveiser få svinge apparatet litt på der det skal bli to nedsunkne luftinntak midt på foran med en fin profil på. under der i luftinntakene vil det mest sannsynligvis bli "luftriktare" inn mot et varmeskjold der 3" K&N filteret står slik at dette får pressa kald og frisk luft på seg, samt vann og slikt skal i den "luftriktaren" ledes ned i en slange rett ned så det ikke Renner ned på filteret og det der. akkurat dette er litt komplisert så må se hva som er mulig å få til rundt dette... + har sabla lyst på en 16V turbohar vi ikke alle det???
så skal jo bilen få x90 look fra og med bakdøra og foran med R look fangeren fra Långe Michael. tror ikke det blir den normale R looken, men sånn med litt mer utstikkende leppe slik vår alles kjære oddgeir med ambulansen harfeit front som roper SE HER... samt vurderer å skifte til SE sideskjørt.
bakfanger skal bli en modifisert V90 fanger som kanskje senkes profilen på 5-10 cm... får se når jeg skaffer en så jeg vet hva vi kan gå ut fra... alternativt skal jeg da få felt inn diffuser fra Ford Focus RS om det passer i dimensjoner og twinpipe muligheten i hullene der sånn ca.
så har dere et lite clue hvordan dette kommer til å bli en gang i framtiden... og jada, alt dette koster mye penger så blir litt om senn... heldigvis kan det første rundt panser og sveisinga der løses når nabon har lyst og tidhehe + at alle kommer til å gå i fletta å rope romskipvolvo og suttre å bære seg over at det ikke er vanlig addon på den
gjør det jo bare enda mer moro!
noen som vet begrensninger rundt å modifisere panser? eneste jeg vet\kan komme på nå er jo at ting ikke skal stå OPPover og skape fare ved ev. påkjørsel av myke trafikanter... men da nedsunket luftinntak??
Evolve har jo også et fint luftinntak for s60 som hadde vært nice... da ett på hvert side ev. for både luftfilter og da dynamo som blir fort varm nedi motorrommet![]()
ekke så gøy å ha det alle andre har å syns e fint![]()
88´ Volvo 740TIC - Solgt -
03´ Volvo S60 2.0T Bruksbil/prosjekt ;D
Bra du liker fangeren min da KodjaJa r-vingen MÅÅÅÅ på snart
men det var de pengene til å få lakkert da
Gidder ikke ha på en sølvgrå r-vinge på en svart bil
![]()
*Born to cruise volvo*
FORBAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAA IDIOOOOOOOOOOOOOOOOT AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skjønne FAEN itj at d ska gå ann å vær så toskat å kjør bil! kvinnfolk i svær dyr audi som fankern ijt klare å ta ei rundkjøring på lade hær normalt så æ må legg mæ ut mot kanten å truuuur du ijt d resultere i skade i kanten på ene bakfelgen da?!! HÆLVETES MÆRRRRRRR!!!!!! kom ska æ få audin t å BRENN fort som FAEN!!!!!
FORBAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAA IDIOOOOOOOOOOOOOOOOT AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
det er jævli kjipt kodja:(
er det blitt sikkelig kast i den eller?
Auuu, surt :(
Håper den ikke ble altfor skada da? :S Typisk folk i "storbiler"![]()
*Born to cruise volvo*
neida, en halvcm kutt i den.
neida, men enhver liten skade irriterer meg GRØNN!!! i alle fall når det er sånne forbanna merrer i luxbiler som ikke kan å kjøre!! og når felgene ellers er strøkne...fått tak i merra så har jeg skulle banka hakk i felgen tilbake gitt!!
men hu burde vel erstatte for skadene hvis hu ikke følgte trafikkreglene?![]()
Huff, bra felgen ikke fikk større skader da.
den e kjip du!! :S
88´ Volvo 740TIC - Solgt -
03´ Volvo S60 2.0T Bruksbil/prosjekt ;D
Det er så typisk folk i stor bil! Liksomkaksar som ikkje kan å køyre bil, men dei ser at alle dei stora folka køyrer XC90, disco 3, hummer, landkruser osv og da må jo dei ha! Typisk for heile gjengen er at dei ikkje kan å legge seg ut uansett kor dei er!
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
og ikke minst at tyske biler ikke er utrustet med blinklys
trodde dette var standardutstyr på Alle biler jeg... men tyskbilsjåfører er de verste her i trondheim på og ikke bruke blinklys ved avkjøringer og sving\feltskifte...
hvorfor fulgte du ikke etter? :P
One Ring to rule them all
da har jeg og Volvo-Power vært i storlien og hentet palle med deler... derriblant Gullboks til FKn og enda en cruisecontroll så må vell få montert dette snart
samt et sett 960 dørhåndtak til salgs!!!
hentet også midtarmlenet til OARså sender dette på tirsdag tenker jeg.
Tenk ikke på det og hvor vanskelig kan det være.
1993 Volvo 940 GL+T <--Worklog
1988 Volvo 240 GLE [X]
Pics or it didnt happen !![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Det blir jo veldig annerledes da. Jeg bruker (nesten) alltid blinklys om det er andre som får nytte av det. Om det ikke er noen rundt "gidder" jeg ikke bruke blinklys.
Og treet flytter luft uansett, så lyd blir det.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.