tok en liten service nå på vårparten.
Skiftet til ny Castrol olje + org filter. skiftet Cupefilter som dere ser var meget skittent... og monterte IPD sitt øvre Polymotorfeste. hadde til det indre festet mot torpedoveggen også, men der så jeg at det var den nye typen feste fra før så det gikk ikke ann å montere. selger derfor polyfeste for indre del mot torpedoveggen for 800\X70 om noen trenger\ vil ha. får aldri brukt det på min uansettselges til veil IPD pris + frakt.
done med service. synd å bytte ut den originale motorfestegummien egentlig for den var ikke antydning til slitt i det heletatt... menmen... har man først kjøpt oppgraderingsdeler så har man... ingen vits å la de ligge på lager i år å dag før montering... og ja, det er skittent, har ikke kommet dit i vårrengjøringen enda, men snart!
var også meget lei av motorfeillampen som kom og gikk etter montering av Ferrita sportseksosen og det. nullstilte lampa og den kunne komme tilbake etter 4minutter eller 4 timers konstant kjøring. løsningen var bedritent enkel og problemfri... en spacer mot bakre lambdasonde. har kjørt i 2 uker nå og ikke fått opp feilmelding en eneste gang! problem solved for de som lurer på hvordan de skal løse problemet med "feilkode på manglende katalysatoreffektivitet" brukte ikke IPD sin spacer da den blir stående enda mer skrått rett inn i varmeskjoldet enn lambdasonden gjør fra før, så denne kan jeg selge til noen som trenger og ev har annen vinkling eller plassering på lambdasonden sin, varierer på type bil\ eksosanlegg det sitter på.
som sagt... har ikke vært et feilslag på feilkode\ motorfeil etter denne ble montert!godt fornøyd med dette!