catcams fjærer og alu retainere 3500kr fra mobeck, si fra om du skal ha
/MGP
catcams fjærer og alu retainere 3500kr fra mobeck, si fra om du skal ha
/MGP
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
Hadde samme problemet med racingdempere jeg også. Der ble bunnlokket tatt av og så ble røret kappet av de mm det var for langt.
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Jeg hadde samme problem. Endte opp med å frese ut stoppern i bunnen på fjørbeinet å lage en som var tynnere. Hadde ikke lyst å begynne å kappe å herje med de nye demperne.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Intercoolern ble ferdig i dag! ink fester osv.. Ble relativt fornøyd :P
Grunnen til at det er rør fra cooler og til wiggins klemmene er at det skal være mulig å få de av å på med radiatoren imellom rørene!
Forstillinga er på plass
mangler vel bare mansjetter på tannstanga og adapterplater, kaliper og skive nå!
i morgen står bakakseln får tur, den skal ut å gjøres ferdig! (kaaaanskje inn igjen?)
Sist endret av volvo242; 07/04/13 kl 02:51
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Tøft
Sent from my iPhone using Tapatalk
fikk sveisa på orginale nedre fester på akslingen i dag (kappa av en gammel 240 aksling) og laget Panhard stag feste på akslingen!
Og så har jeg malt akslingen og bærebruene med arcanol :P har ikke tid til å levere de til pulverlakk nå, får bli neste vinter..
har også begynt å demontere diff, så spærra blir vel montert i morgen
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
hvorfor ikke watt link når du er så godt i gang? må jo være greit at de svære hjula dine holder seg akkurat der de skal stå?![]()
i hovedsak pga jeg hverken har tid eller penger denne sesongen og ettersom at bilen kun er malt matt svart under så er det ikke noe problem å ettermontere det neste vinter, å bare male over :P
uansett så er den bøtte stiv så det er nok begrenset hvor mye den akselen dær flytter seg uansett
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
okei, grei sak å ettermontere da ja![]()
ble kort økt i verkstedet i dag gitt! men fikk montert inn Lock right spærra og satt alt inn i akslingen igjen da! til og med fylt olje![]()
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Høres bra ut :-)
Er det samme som aussie locker? Går under mange navn tror jeg![]()
Okeilitt irriterende med klikkinga da, men den funker bra
![]()
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Jojo, sant nok :-)
Joda, er fullt levelig med klikkinga :-)
gir den bakakslingen din 15min kjøring med den motorn haha, om den holder bremsinga :P
/MGP
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Jeg tenkte og kjøpe offroadaksler fra andre sia av dammen. kom på 6500. bedre enn Sellholm type 14k
unikardang selger mooser aksler til volvo akslingene, 6500kr for 2. lagervare hjå dei.. De eg kjører![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Ja det er samme type som Teigen tenker på, bare annen importør..
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
hvor mye tåler de stiikkakslingene kontra originale?![]()