i motorrom er det en del ja. har stått på hue i motorrom på 7/9 serier i 10år så detta ser jeg
når folk bygger om dissa ¨så bytter dem som regel ikke rammevanger, ser på høla der og dem er å 960. og på fjørtårna/fjørhus/innerskjærmer så sitter det fastnaglet bolter (for festing av diverse ting og tang, slik man kan bare feste ting med ei mutter) på denna bilen. noe som kun gjør på 960.
og skulle noen da ha bygd denna om fra en 740, så måtte dem ha kappa bort og bytta alt så kun gulv og tak er org 740. noe jeg absolutt ikke hadde giddi å gjort for å bygd om til 960. da hadde jeg nøyd meg med å bytte torpedo for å få rett pga dash og panser. da er alt gjort i grove trekk og bilen er omtrent fullt ombygd.
og når så små detaljer som høl i rammevanger og org nagla boltstusser er på plass så tviler jeg på att detta er en 740.
tror nok heller noen har sitti noen timer med å bytte B-stolpe pga chassinr, og nagla inn resten av nr plater.
hadde jeg fått denna bilen og begynt å plukke den ned litt innvendig i cupe så skulle jeg nok klart å finne igjen ett sjult nr...
jeg hadde absolutt ikke kjøpt denna der.
min mening hvertfall.
denne har liggi ute for salg før ja.