I går kom siste del av pakkene for å gi meg V70N 2000-2003 visker bakSlik som her: http://volvoforum.no/tips_triks/v70n_bakrutearm.htm
Problemet er bare at Volvos partnr 30896804 som var V40-dekselet uten hull til spylerdyse har blitt erstattet av den til V70, slik at nå ser du etter hvert en del V40er som kjører rundt med hull til dysen som ikke er der... ikke veldig lekkert, og jeg har ikke lyst til å være med i den klubbenNoen har vært heldige og fått riktig del, men siden Volvo ikke lenger skiller mellom dem er det helt tilfeldig.
Så da oppdaget jeg dis_autoparts på ebay som selger viskerarmer og kvalitetsmessig virker somOEM-leverandør. Han har begge viskerarmene tilgjengelig i sin opprinnelige form. Sender fra Polen og totalkostnaden ble ca 400kr. Og da har jeg en ny V40-viskerarm (med hull til spylerdyse riktignok) jeg kan selge for en rimelig penge eller gi bort for god karma
Regner med jeg får byttet den i dag, og så blir V70N 04-07 viskerarmen jeg har plutselig sendt videre til en Safran R oppe i nord...