Sitat Opprinnelig postet av Aashome Vis post
Tenkte å bytte litt bremser på min i nærmeste framtid også. Jeg vurderer også EBC redstuff, hvor skal du kjøpe fra forresten?
t k
Og hvordan er å kjøre rundt med splitter ny kasse? Er vel godt å kjøre rundt uten å tenke på å kjenne etter rykking eller napping?
Har sendt forespørsel til blankbil.no, hørte de forhandlet og der er det kanskje litt rabatt å hente.. hvis ikke vet jeg ikke helt, har du noen tips?

Angående kassen så er det ganske herlig å kjøre med, men jeg kjenner jo etter hele tiden av gammel vane og merker det tar nok litt tid før jeg er helt kvitt den kjørestilen jeg tydeligvis hadde for å unngå rykking. Av og til når jeg bremser litt hardt kjennes det ut som noen gir meg et lite spark bak, men usikker på om det er kassen eller om det kan være noe annet. Frihjulet på viskosen f.eks.

Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
Sett igjennom mye her, og ser virkelig bra ut! V70R er vel ikke så veldig utlikt vanlig
AWD
hvis man ser bort i fra ant. hk og noen detaljer?
Takk, nei det er i stor grad samme bil bortsett fra interiør og frontfanger... motor er større naturligvis, og oppgraderte bremser og fabrikksenk. Og så har R "alt utstyr" da, et utrykk som ikke er helt sant men du finner i hvert fall ingen R uten klimaanlegg, alarm, kjørecomputer, cruisecontroll, etc.

Eller, stryk alt det over. V70R
AWD
er MYE tøffere enn vanlig
AWD
, og jeg synes du er skikkelig frekk!