sveiste inn to jordingsskruer her. målte motstand mot batteriet foran og det var null og nix tap der.

ferdig tilpasset forsterkermontering. er plass til en forsterker eller kondensator under plata også om man ev bytter plass eller skal ha inn en forsterker til.

dekselet\ plata over forsterkerne.

alt trekt opp, ferdig plassert inn i bilen. står fast og stødig helt av seg selv. skal mye til for å flytte på dette. kassens vegger går inn under hatthylla, samt forsterkerplata støtter opp kassen og platen den står på fra undersiden. millimeter presisjon for å kunne plukke inn og ut. tok vell kanskje 30 minutter å bare plassere inn dette etter alt var tilpassa riktig... bra det ikke skal inn og ut så mange ganger...

sinnsykt mye inn og ut med dekkplata der før det til slutt gikk anna å få den inn og ut uten å komme borti acrylglasset og kanten på bagasjerommet... gjør det IKKE en gang til!!!

done. ferdig opptrekt alt som er. sidehullene\ plastdekslene der er for innfesting av to Sony 6,5" LCD skjermer. har ikke koblet opp og montert de enda. lite poeng når det er så kaldt ute og enda 3-4 mnd til vårutstillinga men det blir. ferdig til å bare dra kablene og koble det opp og klikkes på plass.

og lyden? veldig bra! kan trygt anbefale denne subben og byggmåten. alt skrudd på minimum på forsterker og spiller. og enda har subben nok lyd å gi fra seg samt den flekser knapt når det spilles på høyt nivå så potensiale i den er stort tror jeg. JL 13,5" kommer med kassevolumet når jeg finner lappen jeg noterte det på.