Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.424
Side 39 av 123 FørstFørst ... 29 37 38 39 40 41 49 89 ... SisteSiste
Viser resultater 951 til 975 av 3069

Tråd: Volvobrage's 242 prosjekt

  1. #951
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Fekk gjort litt idag ogFreste og porta ett 940 grenrør til Mcnugget her på forumet..Ligger bilder i tråden hans
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...05-2011/page15

    Så fekk eg dreia litt til 242en innimellom..Skal fjerne den orginale "greia" på fuelrailen og sette i ein tapp der..Så sette på ein vanleg bensintrykksregulator på samme måte som på fk/ft
    Første delen klarLagar i alu, det er så fint og jobbe med i motsetning til rustfritt..


    Andre delen klar!Den skal kappast i 45 grader og sveisast ihop med den andre biten
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  2. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  3. #952
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Alu er så deilig å arbeide med
    Maskinering og sveising i alu er jo som en drøm!
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  4. #953
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard Re: Volvobrage's 242 prosjekt

    Sitter det ikke en sånn overgang på 960?

    Not sent using Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  5. #954
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
    Alu er så deilig å arbeide med
    Maskinering og sveising i alu er jo som en drøm!
    Ja veitEgentleg kun derfor eg valgte det og ikkje rustfritt!
    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Sitter det ikke en sånn overgang på 960?

    Not sent using Tapatalk
    Godt mulig Men gjorde ferdig min idag så då er no det gjort vertfall..Trenger kun litt finsliping med bandsliparen heime
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  6. #955
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Fekk montert den nye tappen og dysene på fuelrailen



    Perfekt retning på den


    Begynner og ligne motor igjen, satser på og montere vannrør og grenrør for godt neste helg..


    Fått senkeskålene Yengis har laga i postenSåg veldig bra ut!



    Og dei gamle blinklys glassa hans, så godt som strøkne


    Så brente eg ut ei ny plate til traversen i 3mm istendenfor 4mm plate..Denna gangen med hol så eg får skrudd fast tannstanga


    Var komt ein pakke til og, Turbonetics godzilla dumpventil..Har lenge hatt lyst og teste den så dukka det opp ein lite brukt til super pris


    Skrur nederste del av ventilen fast i flensen på bildet, også er det v band mellom nederste del og ventilenPrøver og skjære av flensen og slipe den til, viss ikkje lager eg berre ein ny..

    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  7. Takk Larsgunnar, HairyHarry takket for denne posten
  8. #956
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Liker!
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  9. Takk volvobrage takket for denne posten
  10. #957
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Det er snadder å lese updates her.

    keep them coming
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  11. #958
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Det er snadder å lese updates her.

    keep them coming
    Kjekt og høyre! Prøver oppdatere kver gang eg gjer nåke

    Liten update frå idag!Tenkte montere ihop panser låsdelene eg har gullzinka
    Trengte ei hylsa så leita gjennom bosset og fant ein gammal lås


    Og montert ihop den nye



    Begynte på innsuget til Amundsen og, tenkte få det ferdig denna veka..Sveiste på endelokket igjen


    Og punkta på "diffusorrøret"..Begynte og sveise det litt på baksida, men måtte kjøre full gass heile veien for og få smelta plenumet skikkeleg så sveisar resten på jobb..Så slepper eg sprenge apparatet mitt



    Litt misunneleg ja
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  12. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  13. #959
    Registrerte brukere Amundsen T5r sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Nordkisa
    Innlegg
    1.601
    Antall takk

    Standard

    Nice work!
    Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..

  14. #960
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Grooooomt brage

  15. #961
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Amundsen T5r Vis post
    Nice work!
    Sitat Opprinnelig postet av Frigstad Vis post
    Grooooomt brage
    Takk for det kara!
    Har ikkje fått gjort nåke enda på grunn av overtid, men håpar at det ikkje blir overtidsjobbing i morra..Då blir det update her
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  16. Takk Amundsen T5r takket for denne posten
  17. #962
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Fått eit merkeleg svar på søknaden min idag Legger det inn her tenkte eg..

    MOTORBYTE:

    Ved slik endring av motor må følgende kontrolleres/dokumenteres:

    - Biltypene må ha samme råkarosseri; dvs. at det ikke er forsterkinger mv på råkarosseriet til modellen med den største effekten.

    - Den nye (den man bytter til) motoren må minst oppfylle/tilfredsstille de samme konstruktive kravene til støy og avgass som gjelder for den bilen den skal brukes i. Dersom motor mv brukes fra en lik biltype, bør det kunne godtas at denne ”donorbilen” tilfredsstiller kravene til avgass og støy

    - Det må brukes understell (styring, hjuloppheng, bremser mv) tilsvarende det som brukes på bilmodellen med størst effekt. Ved bruk av andre bremser og/eller

    ved ombygging til tyngre motor, må det legges særlig vekt på kontroll av bremsekraftfordelingen og blokkeringsrekkefølgen, særlig for biler uten
    ABS
    -bremser.


    - Det må påses at bilens aksellaster og totalvekt ikke overskrides selv med fører og eventuelle passasjerer i bilen.



    SENKEFJØRER:

    Dersom man ønsker å senke en bil ved bruk av såkalt senkesett, må det fremlegges dokumentasjon fra kjøretøyfabrikant eller fra uavhengig kompetent laboratorium i forhold til innfesting/forbindelse, styrke, kjørbarhet, egnethet, totalvekt mv. for dette settet brukt på den aktuelle biltypen. Eventuelle vilkår i dokumentasjonen i forhold til ombyggingen mv, må være oppfylt.

    Det vil også kunne stilles krav til dokumentasjon/justeringer i forhold til bilens bremser i den grad disse må endres i forhold til bilens blokkeringsrekkefølge. Ved justering av bilens ALB ventil må denne være justert i henhold til fabrikantens anvisninger.


    WATTLINK:

    Produsent må si noe om dette er lovlig/anbefalt på denne biltype,sammen med senkesett.


    BREMSER:

    2.1

    Ved godkjenning av bremseanlegg skal det foreligge følgende underlag:

    2.1.1

    Dokumentasjon/ bevitnelse/ garanti fra kjøretøyfabrikanten eller uavhengig laboratorium for at kjøretøyet oppfyller kravene i nr. 1, eventuelt at kjøretøyet er e-merket eller E-merket i henhold til standardene i nr. 1.

    2.1.2

    For kjøretøy som kreves utstyrt med
    ABS
    -bremser:

    Beskrivelse av
    ABS
    -systemet der det framgår antall
    ABS
    -sensorer og hvilke hjul de sitter på, antall reguleringsventiler og hvilke hjul de regulerer, reguleringsprinsipp(ene), det laveste friksjonstall som systemet virker ved og ved hvilken hastighet på kjøretøyet
    ABS
    -systemet slutter å virke. Skrivet skal være på norsk, svensk eller dansk og skal vedlegges kjøretøypapirene. Det godtas at opplysningene finnes i instruksjonsboken.


    KAROSSERI:

    For kjøretøy som repareres/ ombygges/ oppbygges slik at vitale deler på kjøretøyet – ramme, karosseri, bremser, lysutstyr, styring, motor, fjærer, støtdempere, felger, dekk osv. – avviker fra den utførelsen som er foreskrevet eller tillatt av kjøretøyfabrikanten og/ eller fra den utførelse som kjøretøyet hadde ved første gangs registrering i riket, skal det fremlegges dokumentasjon fra kjøretøyfabrikanten eller fra kompetent, uavhengig laboratorium for at de benyttede deler er egnet og at kjøretøyet etter reparasjonen/ ombyggingen/ oppbyggingen har tilfredsstillende kjøreegenskaper og vil tåle de påkjenninger det kan regnes med å bli utsatt for.



    Syns det var mykje vage svar og eg fekk jo egentleg ikkje grønt lys for nåke som helst?Wattlink er vel berre og drite i med mindre Volvo skulle laga nåken papir, nåke eg tviler på..
    Og senkefjør delen var jo heilt på trynet, dokumentasjon for dei nye fjørene i forhold til bremser osv?Står vel ingenting om det i lesjøfjørs papira eg har vertfall
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  18. #963
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Dette var jo bare synsing og roing rundt grøten... Breddinga skal ikke være noe problem ettersom skjermene ikke er bærende

  19. Takk volvobrage takket for denne posten
  20. #964
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. nov. 2011
    Sted
    bagn
    Innlegg
    461
    Antall takk

    Standard

    nå tar jeg hintet om hvorfor jeg ikke skulle kappa i torpedoveggen.. virker som de massesender ut dette til alle som spør om ombygging, synes du får dårlig med direkte svar på ombyggingen her brage! må kankje ringe inn og ta til hardere midler?

  21. Takk volvobrage takket for denne posten
  22. #965
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard Re: Volvobrage's 242 prosjekt

    Wattlink fekk jo Christer164 godkjent, så det er berre å spørre meir spesifikt.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  23. Takk volvobrage takket for denne posten
  24. #966
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Torra Vis post
    Dette var jo bare synsing og roing rundt grøten... Breddinga skal ikke være noe problem ettersom skjermene ikke er bærende
    Nettopp..Tullete svar!Blir så irritert..Får sende eit svar til han og prøve få litt meir konkrete svar tilbake
    Sitat Opprinnelig postet av rustkongen Vis post
    nå tar jeg hintet om hvorfor jeg ikke skulle kappa i torpedoveggen.. virker som de massesender ut dette til alle som spør om ombygging, synes du får dårlig med direkte svar på ombyggingen her brage! må kankje ringe inn og ta til hardere midler?
    Ja det syns eg og!Og eg hadde ganske direkte og "minbilrelaterte" spørsmål om alt bortsett frå bremser, der spørte eg litt ka som trengs for godkjenning og kva typar bremser(om det må være volvo eller om det kan komme frå kor som helst) og ikkje nåke konkret om min bil sida eg ikkje har nåken planar der..
    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Wattlink fekk jo Christer164 godkjent, så det er berre å spørre meir spesifikt.
    Skal sende ein pm til han og spør littMen syns eg hadde eit ganske greit utdrag om den biten..Virker jo som eg må spør enda meir spesifikt på alt sidan alt berre er synsing og røring rundt grauten som Torra seier!

    Ser litt mørkt på detta no viss det skal bli eit papirhellvette..Papirarbeid er ikkje akkurat mi sterke side!
    Sist endret av volvobrage; 06/12/12 kl 13:21
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  25. #967
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Alt som vegvesenet svarar i eit slikt svar, skal dei ikkje kunne takast på, derfor blir dette berre referat frå forskriftene, dei er nok budd på at dette også hamnar på nettet, og dei vil ha sitt på det tørre. Derfor kan ein nesten berre slå opp i forskriftene sjølv :(
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  26. #968
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Alt som vegvesenet svarar i eit slikt svar, skal dei ikkje kunne takast på, derfor blir dette berre referat frå forskriftene, dei er nok budd på at dette også hamnar på nettet, og dei vil ha sitt på det tørre. Derfor kan ein nesten berre slå opp i forskriftene sjølv :(
    Skjønner ka du meiner..Men ka skal ein då gjere??Er jo nesten ikkje nåke anna og gjere ein og reise inn ein plass og sjå kva dei seier?Får jo uansett aldri tak i dokumentasjon på kver minste skrue slik som det verkar at dei vil..
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  27. #969
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Skjønner ka du meiner..Men ka skal ein då gjere??Er jo nesten ikkje nåke anna og gjere ein og reise inn ein plass og sjå kva dei seier?Får jo uansett aldri tak i dokumentasjon på kver minste skrue slik som det verkar at dei vil..
    Spørre hos ein annan stasjon sannsynlegvis, evt få tak i folk som ein veit er fornuftige.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  28. #970
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Spørre hos ein annan stasjon sannsynlegvis, evt få tak i folk som ein veit er fornuftige.
    Skal prøve og finne ein vetig person, snakke litt med han og få sendt av gårde ein ny søknad til rett plassTakk for tips!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  29. #971
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Skal prøve og finne ein vetig person, snakke litt med han og få sendt av gårde ein ny søknad til rett plassTakk for tips!
    Det enklaste er nok å prøve å ta ting i små bolkar, og ikkje alt samtidig. Men det kjem til å koste deg både tid og pengar, men du får du ting på papiret gradvis også.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  30. #972
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Det enklaste er nok å prøve å ta ting i små bolkar, og ikkje alt samtidig. Men det kjem til å koste deg både tid og pengar, men du får du ting på papiret gradvis også.
    Kunne jo prioritert motor først f.eks..Blir vertfall uaktuelt og hive nedi B21 igjen Men hadde vært deilig og fått på det nye understellet med ein gang, istedenfor og skru gammal møkkete skit opp under nylakka bil..
    Men det er kansje lurt som du seier, får vurdere det
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  31. #973
    Registrerte brukere kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    Innlegg
    1.604
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Skal prøve og finne ein vetig person, snakke litt med han og få sendt av gårde ein ny søknad til rett plassTakk for tips!
    Saksbehandleren på BT jeg hadde når jeg bodde i Førde var utrolig grei og oppegående og det svaret du fikk er et helt annet enn det jeg fikk, var en mann i sent 20 tidlig 30årene. Husker ikke hva han het men det står i papirene mine men de ligger i 240en som ikke står hjemme så det må jeg få komme tilbake til

    Edit: kom på navnet nå Helge Ullebust het han
    Sist endret av kimove; 06/12/12 kl 18:32
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  32. #974
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
    Saksbehandleren på BT jeg hadde når jeg bodde i Førde var utrolig grei og oppegående og det svaret du fikk er et helt annet enn det jeg fikk, var en mann i sent 20 tidlig 30årene. Husker ikke hva han het men det står i papirene mine men de ligger i 240en som ikke står hjemme så det må jeg få komme tilbake til

    Edit: kom på navnet nå Helge Ullebust het han
    Takk for tips Kim OveSkal høyre litt rundt kordan ryktet hans er, så skal eg snakke med hanKansje han kan gi litt meir konkrete svar!


    Fekk ikkje gjort nåke av det som var planlagt denna veka, har jobbe 13 timars dagar heile veka untatt onsdag..Men tok meg nåken minuttar etter jobb kver dag så har fått laga litt deler til siste motorfeste
    Dreia ringar som skal ligge bak "motorplata"


    Brent ut den plata som ligger på puta på nytt, med litt anna vinkel på holet til stopparen på puta


    Montert plata med ringane bak, dei nederste er det kun for og simulere motoren, dei øverste skal sveisast fast


    Her ser deke korleis det blei når eg vinkla holet til stopparen


    Første plata klar


    Første sideplata klar


    Bestemte meg for og kutte der det er tusja opp ei linje, trur det blir finareDå blir feste litt breiare bak ein framme uten den knekken


    Andre sideplata er klarMåtte bøyast litt heilt i tuppen for og følge kanten



    Manglar og skjære av kanten og lage til topplata så skal eg sveise alt ihop
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  33. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  34. #975
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Fått valse frå Gasolin i posten idagSpleisa med Skjarlie og Mcnugget her på forumet, var eit supert tilbud på den!Den såg veldig bra ut
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

Side 39 av 123 FørstFørst ... 29 37 38 39 40 41 49 89 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kmh: 80-mod 242 prosjekt
    By Kmh in forum 200 -serien
    Svar: 56
    Siste post: 16/09/15, 18:51
  2. prosjekt: stivere 240?!?!
    By Trangmyr in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 18
    Siste post: 14/04/11, 21:08
  3. 142 prosjekt
    By JørnM_940 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 19/02/10, 16:38

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •