hallais
hehe d var nok ikke deg gittda måtte du ha lagt på deg BETRAKTELIG siden sist du var innom butikken
hehe
hallais
hehe d var nok ikke deg gittda måtte du ha lagt på deg BETRAKTELIG siden sist du var innom butikken
hehe
Hehe, takk for det og joda, må nok legge på meg litt til bikinisesongen![]()
nå foregriper jeg alt her lenge før det er aktuelt
meeen... har jo når 242n har fått bygd ferdig 16V både b234f blokka og motortraversen til den så det passer i 945n... er det noe å bygge 16v turbomotor på den blokka Sammenligna med å bygge på ei b230f blokk?
han som driver Importtech har jo en 470 hesters motor bygd på B234 blokk og topp så tror det er mulig å bygge motor som drar helt greit![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
høres helt greit ut for min del jatar sats på 200HK med normalt ladetrykk for hverdagsbruk jeg da
en ting som virkelig forundrer meg... skifta jo dekk\felg på 242n i helga... med panseret åpent samtidig... for jeg dreiv på med litt multitaskingmen når jeg smekka det på igjen så buler det litt på ene sia, akkurat som hele skiten har vridd seg... er 200 serien virkeli SÅ mjuk at panseret vrir seg\blir skeivt bare man jekker opp bilen og skifter felger med panseret åpent?
???? skal ta å løsne på boltene og se om det går seg til, men det der forundrer meg altså! kan jo knapt skifte dekk uten at man får rammeskeiv bil
på tide å få råa til å smekke på alle mulige stag snart.......
Så mjuk?
Har hørt om en at Nissan laurel c31 er bløt i karosseriet.
Når bilen ble jekket max opp på slepe korken med garasje jekk så bøyde bakenden seg opp på bilen og hjulene sto på bakken.
Jeg har aldri hørt slik om en volvo vertfall.
Sikker på at du ikke har oversett at pansret er skjevt?
2000 V70 TDI "black edition"
er man ikke noen reser på å skru, er opptatt av å ha en bil i godstand og har penger så er det ikke noe heft. har flere kompiser som setter inn bilene sine. de er 18-19 år. men Kodja er nok noe til petimeter![]()
hehe petimeter så det holder ja
blitt litt mer careface på enkelte ting nå enn da, for vet jo at det skal være litt ulyder, men den 244n jeg hadde var 100% strøken og motorn gikk bedre og billigere enn fra fabrikk dahehe 170 000 km på tellern når jeg kjøpte så var kos å holde i orden
kosta 17000 den gangen
![]()
jajamennsaann... noen som vil kjøpe 98modell 945 som er gjort litt av hvert med?
skal kjøpe meg vw polo\fox eller en annen traffikkfarlig 1liters bil... jeeei kanskje hundai atos
er pokka lei unødvendige start å stopp pga rekrutter i trondheim nå!!! er vell kanskje 3dje politikontrollen denne vintern\våren? noen som har fulgt tellinga....?
bare sånne ferske aspiranter som cruiser rundt i sånn dær mørk sota(lovlig deeen da tro?) vw (mrk liten skrift, da de ikke er verdige stor skrift i navnet sitt) passat stv typ møøøørk.... og visstnok skal være smartipants å sjekke alt på bila...
fikk nå sett vognkort å førerkort. så under huuven å fant ikke mye interessant... eeeeh merkelig... NOT! kommenterte fremdeles manglende bakfangerjadajada... og interiøøøøøret av alle ting...
"er interiøret originalt?" JAU for hælvete! d e fra en VOLVO 965! ikke en vw drittbil nei!!!
"men bila ska være sort den" NEI den ska vær blackberry pearl metallic! å den e nyvaska så ti still!!! det e bare nå folk med downs som har skreve feil pga den ser sort ut i mørket!
"ja vi kjører å kontrollerer litt rammenr også" HAHAHAHA liksom at du så rammenr når DU holdt vognkortet å kollegan din brukt 30sekund på å sje under panseret ja!!!!!!!!!!!!!!!! Piss mæ i øøøøøøret!
slutt å kast bort tida mi! æ har fader mæ anna å bruk tida på enn å stopp dær etter trening å kast bort tid som kroppen ska ha mat å restituer sæ på! fockers!!!!!!!!!!!!!!! LENGE LEVE POLITIET! (ps: dæm som har vært med nånn år å oppføre sæ ordentlig å itj bruke opp tida mi uten grunn som kontroll av DVD skjerma å "rammenr" seff!)
Skjønner ikke at du blir stoppet så ofte når du ikke har bakfanger :P
De har ikke lov å se i motorrommet. så bare å nekte der... rammenret SKAL politiet se etter på B stolpen![]()
(vet noen ikke gjør dette.. men den plata kan alle bytte.. B stolpen er litt værre)
One Ring to rule them all
Åsså så sint! Fortsatt sur for at den V70N R-en var svart?![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
TBO: har de ikke lov å se i motor rommet?whattt... jaja ikke at jeg har noe å skjule der Enda...
The SveeeEEeeeen: neeeeher ikke det gitt, øyet bedrar
sånn er det bare.
de har ikke lov til å sjekke tekniske ting som motorrom nei... Jeg hadde ikke noe å skjule en gang (trodde jeg).. men før jeg rakk å tenke at ALLE politifolk i oslo savner volvo 940 så var det forsent :P " trim eksos! ventil for å sette turbotrykket ut av spill" " har du gjor noe med den lille boksen på passasjer siden"... og vips jeg gikk på en smell å måtte på visning..
De var faktisk så GIRA på å ta meg for trimming så de sjekket ikke opp skiltene mine.. EU kontrollen skulle vært gjort for 5-6 måneder siden etc![]()
Men biler uten fanger er jo politi magneter.. Det skjønner jeg også. man kan lage stygge merker i folk med den.. (noen holdt på å gå på bilen min når jeg kjørte gjennom oslo.. han kom løpende bak noen parkerte biler. bilen bommet men det så ikke pent ut at jeg traff han med hengeren :P hans feil uansett... men man fikk jo sett hva som skjedde med myke trafikanter og skarpe kanter :P)
One Ring to rule them all
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Kodja ikke selg bilen.
Få fangeren fixet å montert på bilen da?
Politi aspirantene hengte seg ikke opp i "POWERfiltert og sportseksoen?
TBO:
Hvis purken hadde kjørt etter deg når han gikk på hengeren. så hadde du mistet lappen.
En kjenning av meg mistet lappen har i Tromsø når han kom crusende igjennom ei gate med sin VAN.
Å fra venstre kom en full gerning rennende nedover på glatt isen i en uoversiktelig bakke. å han stoppet ikke før han traff sia på vanen.
TBO: sabla bra sagt!!! flira som faen nå
T90: joda fangern skal på. er bare eine festet på sida som ble litt langt ut av en merkelig grunn når jeg la på litt ekstra glassfiber for å forsterke der festet står fra før... skjønner ikke det der. så skal kappe det å sette på en ny bend der så får jeg skrudd på. er bare giddaslaus
sitter bare å fantaserer om twinpipe på 2,1l gassermotor om kveldene og vurderer å gå ut å skru litt 744 eller starte med oppfargingen av c70 setene... sooner the better.
Aq171 i bil med med twinpipe eller 3,5 eksos heile veien bak
Det er min suge motor drøm![]()
Flytt fra byen! Sånnt merker vi ikke på fosen![]()
Femmer skal være rettstillt
Sist jeg ble stoppa var det for at snuten lurte på om bilen gikk bra og hvor breie felgene var.
17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
07 Opel Zafira OPC "bussen"
92 240 "Turbo" venter på bedre tider
x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro
bor 2-3 mil fra byn jeg og + det var på "bøgda" snuten kjørte i dag tydeligvis. kulturell berikning kalles det tror jeg. "se verden sa de, se verden" å da dro de fankern meg til nypvang\kletthehe 3 ganger på under 4mnd. å det er de første 3 gangene EVER!!!
ja på fosen er det lite politi gitt. liker de mye bedre. kjørte forbi Bue når jeg hadde første 244n å kjørte litttttt fort... han "gamle purken" med stor bart uttpå der da var jo stamkunde på statoilen på Sund, å han bare vinka til meg når jeg kjørte forbi, sakka jo av før lasern fordi jeg så den, men helt sikkert for seint i utgangspunktethehe
og kevin var jo sabla heldig med 944n\16V i en vissplass over 100+ eller hva det var og fikk tilbake lappen dagen derpåhehe Lenge leve fosen!!!! må vel over dit etter hvert skal man se...
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo