Ja.
Godt tenkt. 940 manifolden rekker til 400 + hk så det er ingen gode grunner til å bytte ut denne med ett skrøpelig grenrør som vil sprikke.
Følgende er gode 300 + hk turboer til en mild 8V rødmotor slik jeg ser det.
http://www.turboservice.no/KRX400.html
Selv om 2,5" eksos vil funke så er og blir det 3" eksos som er det rette.
(Flere rundt her er nå gått over til 3,5 og 4" på motorer med høyere effektuttak.)
Den originale T- kammen og skrot som L, M og Y kammen har lite og ingenting i en trimmet motor å gjøre.
A, D og V kam bør vurderes ETTER at man har montert skikkelig turbo.
Det neste på TODO listen er å senke kompresjonsforholdet ved å dreie stemplene og/eller slipe ut forbrenningskammrene i toppen.
Hvis budsjettet tillater det bør man også få portet 530 toppen.
Tipper at dette VIL gir deg det resultatet du ønsker - og vel så det.
KRX400 er helt komplett inkl. WG og WG-klokke, den er enklest og montere og best, men også dyrest.