Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  75
Side 19 av 35 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste
Viser resultater 451 til 475 av 860

Tråd: Kodja\ Byneset Customs 2000 C70 2,4 Turbo Safran SOLGT! :(

Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Havner ikke DHL pakkene hos posten når de kommer over grensa til Sverige? I så fall vil den havne hos ICA i Åre om du har oppgitt adresse rett innenfor grensa; Tollpost havner hos Ica Duved. Aldri fått pakker til Coop i Sverige de siste 4 årene i alle fall...
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

de havner hos Macken eller Coopen ja. adresserer til Macken Superpris og så hentes de der eller på Coop. aldri hentet i åre nei

venter på svar i dag hvor de har gjort av den så jeg kan få montert div...

noen som vet fargekoden på R motortoppdekselet og kamdekselet? skal få lakkert opp dette på min i den mattblå fargen så det står i stil med Innsugskåpa og div

Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    de havner hos Macken eller Coopen ja. adresserer til Macken Superpris og så hentes de der eller på Coop. aldri hentet i åre nei

venter på svar i dag hvor de har gjort av den så jeg kan få montert div...
    Oki; ja - man kan bruke adressen til Macken og få det dit, men er usikker på om posten distribusjon i det heletatt kjører det lenger ut enn til gjeldende ombud som da er Ica i Åre. Jeg ville sjekket med dem... Det er Malin i kiosken som er "sjef" for posten der, tlf +46 647 14542
    ---Tore---

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

takker. men da må det være noe nytt siste mnd, for alle minne pakker kommer til coopen når adressert til superpris macken

DO88 har som vanlig suuuupergod service!!! de ringte meg nå! de hadde ringt fleere ganger til DHL og Coop Storlien... og de har til slutt lusket fram at JODA den STÅR hos Coop Storlien!!!!!!!!! takk til DO88 for goood service!!!!

litt småkjeft skal nok rives ovenfor personalet på coopen pga de står der å tuller med pakken som de ikke finner når jeg kjører 3 timer... jaja får se om jeg får hentet den asap da...

Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Hurra! Stikk å hent, løp og monter, fyr løs med bilder og gi oss blanke øyne!!! Sleng med noen brett med burn/monster eller annet så du slipper å bli så fort sliten, for vi kan ikke vente... God påske!
    ---Tore---

Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Antall takk

Standard

Blææh...

Ser jo ikke noe kult ut, så skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke penger på det der?!?!?!?!

Kloakkrør!

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

fordi det ser bedre ut enn sorte slanger som går i hytt å gevær samt det blir fett når det kommer inn i motorrommet vil jeg tro
    er ikke verre enn å pulverlakke det sort om man vil ha det blanke bortevekke

og med den flotte prisen DO88 kom på til meg for dette så er det ikke store biten i tillegg til hva bare Alu INtercooleren koster

Tore: god påske!

Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Antall takk

Standard

Sett denne?

http://www.garaget.org/?car=220446

Neste innkjøp, R-motor og drivlinje?
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

ikke sett før nå gromt! skal sjekke hvordan han fikk R bremsene til å passe hehe

er jo plana å få tak i R
    AWD
    ja som donor, dog ikke den nye typen men hadde vært fett! men med 250hk originalt i R motor og så bsr og cooler og eksos så ender man vell fort på 300hk+ uansett og det bør nå fungere så spent på hva c70n vil prestere i år med cooler, bsr, innsug og ferrita på en ev benking

Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Antall takk

Standard

Godt du tar meg så personlig og ikke ser ironien gutt..

Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

ikke sett før nå gromt! skal sjekke hvordan han fikk R bremsene til å passe hehe
    Kilroy har jo dette også, men med vanlige 302mm skiver tror jeg. Vet ikke akkurat hva kilroy gjorde, men jeg har sett bilder av et modifisert nav(?) der det er sveist på endel gods for å lage til det nedre/fremre feste for R-caliperholder og dermed originale R-skiver på 330mm eller hva de er. Kan prøve å finne det igjen også
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

er jo plana å få tak i R
    AWD
    ja som donor, dog ikke den nye typen men hadde vært fett! men med 250hk originalt i R motor og så bsr og cooler og eksos så ender man vell fort på 300hk+ uansett og det bør nå fungere så spent på hva c70n vil prestere i år med cooler, bsr, innsug og ferrita på en ev benking
    Korfor bytte motoren? Bilen din blir jo ikkje R uansett, og du kan jo bytte turbo og råder uansett. Snakk med Autotech så fortel dei deg som skal til. Drivlinje finn du på ein vanleg
    AWD
    av lik årsmodell.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Innbiller meg at det blir enklere i forbindelse med godkjenning når han kan dokumentere at motor i bil A med ytelse X er byttet med motor i bil B med ytelse Y. Registrert/godkjent ytelse, altså...
    --

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Per Turbo: forstod ikke ironien der gitt men anyways, ble da bare en god forklaring på hvorfor man må rettferdiggjøre for seg selv pengebruken på noe som egentlig fungerer slik det er også... hehe

Gaupe -> Hgnubel sitt svar skift alt og få det stemplet chupchup lettere å bare kjøpe alt ferdig i en delebil og få satt det rett over og testa ut om det er noe som bør utbedres før overflytting også på et vis. blir ikke en Chassinr R nei... hehe men R in Heart as it can be! moro med 300hk kontra 250hk som jeg sikkert klarer å få utav 2,4T motoren her kanskje? tenkte å unngå store motormodifikasjoner annet enn cooler, eksos å chip så langt fungerer jo så fint motoren ellers har gjort så langt.

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

fikk da endelig henta hjem DO88 kitet mitt herlige parts klare for montering til uka nå jippeeeeey!!!!!
    looking goood!!!! må teste hvilken slangeovergang jeg trenger fra innløpsrør turbo-luftfilter mot BSR varmeskjoldet før jeg kan montere på det røret riktignok. men det blir da til slutt det å neste gang jeg skal til sverige

Registrerte brukere
    Medlem siden
    01. nov. 2010
    Sted
    Hegra
    Antall takk

Standard

hvor mange pærer må til for instrument belysnigen? har tenkt å montere blåe diode pærer i instument belynsningen
    V70 Racing

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

4 pærer i hovedinstrumentet ta hvite led-pærer. blir svakt blålig lys, mye finere enn KNÆSJ blått... blir to much med blå i disse x70 ene synes jeg

Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. mars 2010
    Sted
    Tønsberg
    Antall takk

Standard

Blir megakræsj med blå slanger og safran lakk da! :/

19. Takk volvobrage takket for denne posten
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Er jo bare å bytte til sorte hvis han er enig når han ser det på bil, blir vel alltids kvitt et sett silikonslanger til disse bilene
    --

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

blir megaBra med blå slanger på Safran bil! men har forresten allerede solgt de blå slangene til brosjan etter han la sin elsk på de i gårkveld her... ombestemte meg og sendte bestilling på Røde i stede så får vell hente de neste uke før montering av cooler og rør! har jo blå på den blå 242n min. så er greit å få litt kontraster med Racing Rødt i motor rommet på denne nå. tror det kan freshe opp litt

tenkte jeg skulle gå ut å legge litt forlengelseskabel til stereon så jeg fikk skrudd på plass koblingsboksen i bilen i dag... men så ute nå når jeg våkna at det er jo haugvis med påskesnø doh!!!

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

P
    Gaupe -> Hgnubel sitt svar skift alt og få det stemplet chupchup lettere å bare kjøpe alt ferdig i en delebil og få satt det rett over og testa ut om det er noe som bør utbedres før overflytting også på et vis. blir ikke en Chassinr R nei... hehe men R in Heart as it can be! moro med 300hk kontra 250hk som jeg sikkert klarer å få utav 2,4T motoren her kanskje? tenkte å unngå store motormodifikasjoner annet enn cooler, eksos å chip så langt fungerer jo så fint motoren ellers har gjort så langt.
    Det er ikkje berre stempel i vognkortet som skal til for å bygge om ein slik bil, desse bilane er heilbilsgodkjent, og då er det ei papirmølle å gå gjennom for å få lov. Dessutan har du ingen C70 med
    AWD
    å vise til, så du kan forvente null i hjelp frå Volvo Norge.

Motoren du har, har same potensialet trimessig som 00 R-motoren, det er først på P2R at det er større skilnadar på motorane.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

er det ikke tynnere sylindervegger m.m. på min 2,4liter turbo da og annen kompresjon som gjør at jeg ikke får klemt ut like mye som en R motor på laver volum og annen kompresjon? tenker da uten å bytte råder og slikt...?

btw... noen som har bytta intercooler på x70 før? må man av med fangeren for å bytte eller går det bra uten å ta av fanger?

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

noen som vet av flere forhandlere av Eibach senkesett enn Hellanor? var jo usannsynlige 1850+mva inn til oss... og fra annet firma i norge 4000kr... ebayselgere skal ha alt fra 151-250$ i frakt å jo

blir å vente utålmodig på kl 1500 nå... da starter arbeid med Alucooler monteringen på hobbykveld

Registrerte brukere V90 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

noen som vet av flere forhandlere av Eibach senkesett enn Hellanor? var jo usannsynlige 1850+mva inn til oss... og fra annet firma i norge 4000kr... ebayselgere skal ha alt fra 151-250$ i frakt å jo

blir å vente utålmodig på kl 1500 nå... da starter arbeid med Alucooler monteringen på hobbykveld
    Skjønner ikke hvorfor du ikke kjøper det jeg har til salgs for 500 kr. Pent brukt er det jo også...
    Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
    Prosjekttråd;
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

hva er nr på de fjærene da? skal være settet som heter: 8420.140 til C70 Cupe.
    liker nye deler best jeg ser du

Side 19 av 35 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 5125
    Siste post: 25/07/19, 09:52
  2. 2000 V70 turbo
    By eriksivert in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 30/10/11, 15:23
  3. Svar: 65
    Siste post: 06/01/11, 17:11
  4. How To Skinnpleie by Kodja/Byneset Customs