Hvordan monterer man den shortshiftsaken, avanserte greier? Vil den passe til min -98 V70 med manuell og?
Hvordan monterer man den shortshiftsaken, avanserte greier? Vil den passe til min -98 V70 med manuell og?
Så det rett før jeg leste svaret ditt Kodja
Automat er fint til køkjøring, ellers blir det noe tamt :P
2007 Volvo C30
2000 Volvo C70 - Victorias Secret - Til salgs
Audi A4 B8 Quattro 11`
VW Transporter 4-Motion 10`
Suzuki Bandit 600 97`
Polaris Sportsman 500 11`
X-Volvo V70 T5 97`
X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`
Kodja: Åssen betalte du på l-m-r? De tar ikke hverken Visa, Paypal eller postoppkrav. Bankgirogreia skjønte jeg fint lite av.
Som Ivar Hestø skriver: ta ut luftfilterboksen. plukk av girskifteviren. legg på adapterplata\shortskiftplata og merk opp hvor du skal borre hullet og monter på med nye skruergjort på en halvtime\time
15 minutter som det står på LMR sine sider er om du har gådd supermannskolen
kan da i alle fall bekrefte at det ble kort nok vandring på girspaken med LMR sin shortskiftadapter! det ble nesten litt for tight mot 1ste giret. men ellers går de fint og kort. litt tilvenning er det nok før jeg er komfortabel med den. føler liksom jeg ikke helt har fått den i gir, ala m45\m47\m90 kasser med defekte foringer, kjennes nesten litt sånn ut pga den vandrer så kort nå. men den går fint i girså dette ble nok en grei oppgradering vil jeg tro. hadde ikke ro på meg eller tid til å slappe av og ta bilder underveis pga jeg uansett ble for sinka til treningen i dag... men det er ingen rakettforskning nei. kommer vell bilde når DO88 alucooler og rør\slangekit kommer i hus og skal monteres en gang i vår vil jeg tro...
forskuddsbetalte til LMR. vil ikke gjøre det flere ganger da det tok 3mnd å få sideskjørtene jeg betalte i november...
Takk for bra svar.![]()
da kom nye originale volvo Öhlins bakdempere også i husherlig! nå mangler bare fjærer og IPD stag og diverse så kan man begynne å tenke på montering om en til to mnd
4 stk nye originale Volvo Triton\ BBS felger i hus, fersk opp av eskaherlig!!! nå kan dekk planlegges. må ha noe skikkelige greier
måtte jo bare ta et par bilder av 40-50 000 vell anvendte tusenlapperfant liksom ikke en bildevinkel der det så bedre ut enn de andre så dere får bære over meg med flere bilder av samme tingen
MMMMMMMM!!! 18" BBS volvo Triton og 4 x originale justerbare Volvo Öhlins dempere alt ferskt og nytt utav eskene sine klare for å monteres når våren kommer
hehehehehehe
Juling skulle du hatt! Hadde holdt med ett bilde for å gni det inn![]()
Nais!
Man lever bare en gang! Viktig å leve ut sine drømmer...
Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
Prosjekttråd;
http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!
Og tomt kredittkort?
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Hehe drøyt med 40-50 mill for det der ja.. 40-50 tusen er vel også prisen for oss som IKKE jobber i konsernet...Men at det er gromme deler er det liten tvil om
![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
ooops blei litt mange nuller, skulle vært et komma der så man fikk riktig sammensetning av det
40-50 000kr er normalpris for vanlige dødelige jamen jeg er ingen vanlig dødelig nå lenger ang orgininale volvodeler
hehe og det skal jeg love jeg er glad for akkurat nå!!!! ellers hadde det blitt bilstein og noe jall ettermarkedsfelger av noe slag...
hgnubel: mååååå bare si det igjen... triton og öhliiiiiiinshehe save some and gain some
konton er på langt nære tom!
Gale gale mann!! Blir knusebra![]()
2007 Volvo C30
2000 Volvo C70 - Victorias Secret - Til salgs
hehe ja håper da virkelig det
har forresten flusha servostyringa i dag... har blitt litt tung på rattet... litt sånn tidvis! kan gå helt fint enkelte dager. men så plutselig blir den veldig tung. å om den da får stå i fred litt, selv på tomgang, så kommer den seg igjen. var relativt brun den olja jeg tappa til å begynne med, men brukte opp 3 bokser med servoolje for å flushe, skumma godt hver gang den var på randen til å bli tom når jeg lot motorn gå og pumpa skuvde etter oljen. fin grønnfarge til slutt før jeg gav meg. men etter det å så ble den helt fin ei god stund. så kom den tilbake med litt tyngre ratting. og så åpna jeg exp.lokket på servobeholderen og slapp ut litt trykk og da ble den litt likere der og da, men kom tilbake at den var relativt hard etter en stunds kjøring. før den da igjen resten av kveldens cruising holdt seg fin... er det bare periodisk mon tro og litt sånn selvlufting før den blir bra etter oljebytte på servon, eller er det bare å belage seg på tannstang eller pumpe eller ev begge deler???
har btw innhentet pris på total pakke med rør og cooler og slangekit fra DO88 så det kan være det blir også innen sommern nå, spørs litt om servon må byttes eller ikke i nærmeste framtid... blæh...
Du har fulgt oppskriften på lufting fra Vida? Tror jeg har den i tråden min. Jeg har ihvertfall ikke merket noe problemer etter jeg fulgte den...
fulgte mer eller mindre det du hadde skrevet jasøkte det opp før jeg begynte fordi jeg huska at du nettopp hadde gjort noe slikt
![]()
Bare sånn for nysgjerrighets skyld (og at jeg skulle hatt nytt understell selv. Hvor mye koster slike dempere? Og selges de på Bilia?
koster veil 22000kr for to foran. og 10-15000kr for to bak![]()
fankern! jeg som hadde håpa på å bestille DO88 stuff nå... men neida... servon ble veldig tung og tyngre enn ellers i dag å... tok opp toppa på beholderen og da slapp det ut et lufttrykk inni der. er det normalt?
spørs om det blir ny tannstang og pumpe eller en av delene nå da. får jeg bare prøve å holde ut den intercoolern å slange\rørkitet litt til... Not!!!
synes den er veldig merkelig den servon nå altså... nå har jeg vært tur retur sverige, 3 timer kjøretur, null problemer med servon. men i det jeg entrer sentrumen og begynner å småkjøre inni der så blir den tyngre og blir ikke lettere før jeg har kjørt en del på "landeveien" igjen... helt merkelig. fått anbefaling av en kar på jobb å bytte servopumpa til å begynne med så får vell prøve det før jeg vurderer i det heletatt tannstangbytte... men i påvente av andre greier så ble det jo bestilt fult DO88 kit til bilen <3
det vil da si: Alucooler, rørkit til og fra intercooler og rør fra turbo til luftfilter og selvfølgelig blå slanger! skal også få tak i en R innsugskåpe og montere på! det skal bli überpent!!! så om noen har en R innsugskåpe å selge eller vet delenr på den??? for de på jobb hos meg klarer ikke å finne den kåpa for alt i verden ser det ut til... to karer, en veteran og en "newbie"som har prøvd nå men de klarer ikke å finn den... så Texascom, Gaupe eller Per Turbo dere som har R biler... står det noe delenr på selve innsugskåpa deres? eller vet dere delenr? jeg skulle sårt had en for å fresha opp litt...
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo