Nice update, mann!
Trelister hører hjemme i en sjark... Så alu ser myyyye bedre ut!
Nice update, mann!
Trelister hører hjemme i en sjark... Så alu ser myyyye bedre ut!
Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
Prosjekttråd;
http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!
som spex'a stod på bildet med diodene: T10 3W White Light 8-LED 45-Lumen
kan godt være det har noe å gjøre med lysstyrken og watt'en ja. for her er det da snakk om Hvite diodepærer som i x70 instrumentet gir akkurat passe blåaktig lys. har faktisk aldri i verden byttet ut dette til fordel for Blå dioder her i bilen, tror faktisk det hadde blitt for mye skarpt blått lys. dessuten skjærer sterkt blått lys i nattsynet. der er rødt mer egnetdet er jo faktisk det beste med tanke på nattkjøring og er den lysfargen som vises færrest meter unna lyskilden, derfor man bruker rødt lys i forcen på nattestid
V90: takker
tja trelister hører hjemme i alt under 800 serien. der var jo treverk luxusen. på x70 og opp er alle blitt hengt opp i at kald aluminium er det som er finest ;p skal ikke stå for hardt på at jeg synes det er hverken finere eller ikke. syntes begge hadde sin sjarm, men med mine planer passer det best med Alu paneler ja![]()
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Nei, ikke instrumentlyset. Det røde taklyset jeg etterhvert skal klaske inn, ja. Men ikke instrumentlyset. Det er SUPER AWESOME TACTICAL!
Tone, da.
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
minst en dag i uka <3
gamlerattet.
skru ut airbaggen etter å ha tatt av batteripolen på minus med torx 30 jern. sitter som faen så greit å finne noe fornuftig å få noe spes drag på de. skrus lettest av om du vrir rattet med hjula i friluft der kl 9 å kl 3 på rattet står rett opp når du skal skru, finner hølet på baksida lett...
fest opp skruen som står festa i selve rattet med tråden på der mot den lille festehullet som står i selve sleperingen, du ser den om du bruker øya...
råtte dårlige bilder, men det gjorde seg veldig å få på nytt ratt kjente jegsexy å holde i når det er nytt. og tommelgrepet hjelper godt på komforten også! samme tykkelsen som rattet er originalt i c70n i alle fall.
bestilte ny skinngirkule også. trodde det var nr til kula som ligna på den Nero hadde i V70n hans, men det var samme sport\skinngirkule som står originalt i min, bare denne er ikke utslitt\igjennfeita etter 12 år på veienskal bli godt å få inn!!
tynne små dioder i parken.
større diodepærer i parklyset.
slik ble det i lyset...
det er da disse LED pærene jeg bruker nå i parklysa på hovedlyktene. finner typebetegnelsen på den massive Diode ordre sia mi...
selve dioden er også tilpasset biler med can-bus styring. da denne har en modul på seg som gjør at den ikke skal slå ut på varslingssystemet der...
sexy blålig lys når man har kun de på. ble godt fornøyd med dette.
Liker progresjonen her :-)
---Tore---
Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo 2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum 2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD
Er det fargeforskjell på gamle og det nye rattet?
-2015 V70 D4 Dynamic
-2005 V70 D5 (solgt)
-2001 V70 2.0T (solgt)
-1998 V70 2.0T (solgt)
takker
nå tror jeg faktisk at jeg klarte å få andre subb elementet, på førerdøra, til å konke i går også... tåler ikke plutselig skifte av sang til noe med mer guffe i :/
så da må jeg sjekke ut muligheten for andre komponentsett. for original subbelement i førerdøra koster 1700 ink mva pr stk før rabatt... det får man et krute godt komponentsett for når det må byttes i begge framdørene gitt! jaja, var ikke det jeg tenkte å bruke pengene på men da har jeg jo sånn sett noe å bytte igjen dahehe
og bilen er fremdeles like god å kos å eie
er fargeforskjell ja. men det tror jeg har mye med at det gamle originalrattet var needfeita etter 12 år med svette mannehender rundt. sammenligner jeg den nye girkula og den gamle er det likens fargeforskjell nettopp pga fettet fra hender og slikt.
Det jeg trenger hjelpt til nå er dimensjonene som går i diskant, mellomtone og basselement i framdørene på c70 samt hva som går i hatthylla på c70????så får jeg begynt å leita etter nye høyttalere
skal bli quality for å si det sånn...
---Tore---
Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo 2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum 2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD
ja lyden var fantastisk!men når det koster rundt 3000kr+ for to nye BASS elementer, kan jeg like greit kjøpe skikkelig heftig komponentsett å montere i ja
ev om jeg kommer over noen på bruktmarkedet til en slikk å ingenting.
Lyden er upåklagelig; men holdbarheten virker å være litt så som så; så det å lete slikt på bruktmarkedet er vel ganske slitsom affære vil jeg tro...
---Tore---
da har jeg skaffa meg originale volvo\ Öhlins dempere bak forAWD... skal høre med en kar som overhaler om de kan "valves" om\bygges om til sedan\cupe innstillingene så jeg kan bruke de med en gang på c70nhvis ikke så skal jeg ha de liggende til
AWDprosjektet påbegynner.
fra boka på innstillingene. veldig flott!!misstenker jeg kommer til å kjøre mye på 5-8 innstillingene sommerstid...
men en tanke som slo meg når jeg så nedover bildene her igjen... så jeg ikke et sett ganske rene og pene Öhlins som Stod oppreist og et annet bilde der de var ganske skittne???
Dejavuuuuuuuu. jodaaaaa!!! jeg har TO --TE OOO-- 2 sett medAWDÖhlins dempere bak liggende å samle støv her nåhehe skal man ha så skal man ha... ene skal leveres til overhaling og ev ombygging\valving til sedan\cupe, så lenge det lar seg gjøre når jeg får tak i fyren i morgen nå
foran blir bestilt snart regner jeg med!
Tja, for å bruke et filmsitat: Hvorfor kjøpe bare en når du kan få to til dobbel pris
Bonuspoeng til de som vet hvilken film.
contract?
-2015 V70 D4 Dynamic
-2005 V70 D5 (solgt)
-2001 V70 2.0T (solgt)
-1998 V70 2.0T (solgt)
takkerja safran er riktig farge på fin bil
ratt og girkule er som du kjører, Volvo![]()
Dette blir bra; bare å finneAWD-donor nå så tråden virkelig får tatt av...![]()
---Tore---
http://www.blocket.se/jamtland/Aka_k...4.htm?ca=3&w=1
Ca 4,5t fra Trondheim, og resten av bilen er ikke bare skrot... kan sikkert tolle den inn og tjene på å selge restene som delebil til gi-bort pris![]()
Hvordan er det egentlig å bygge om en C70 til awd og faktisk få det godkjent??
Har Volvo godkjenningspapir til noe slikt?
Robert H.
2001 C70 2,5T
2004 MG ZTT 1,8 turbo ZandF
2006 Ford Ranger XLT
2007 Challenger Mageo 107
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Aner ikke. Jahn på Scstyling.no som får oppdraget der. da han har godkjent ombygd x antall X70 serier.
men bunnramma er vell samme på alle x70 og da er det i teorien mulig.
linken var fin denmen jeg skal ha en R
AWDdelebil da motor også skal byttes så jeg får ca 300gamp med eksos og BSR trim etterpå
men frister absolutt å bygge om tilAWDuansett motor også.
Tenkte du å bruke motor/gir fra en 2000 modell R da eller? Med tanke på ledningsnettet, eller bytter/gjør du om det også?
Haba haba zoot zoot: http://www.blocket.se/halland/V70R_A...1.htm?ca=3&w=3
---Tore---