Sitat Opprinnelig postet av Adrian S Vis post
Det går vell an å få fiksa den litt på en videregående skole med kjøretøy linje vist du har en i nærheten.
Har sett mangen rare rust reperasjoner av biler, både 2x4, gaffe teip, papp og metal som kun har blitt sparkla fast.

Det at tråen sveisa seg fast i munnstykket hadde en venn av meg og problem med, men han brukte et eller anna sveise stoff for å hindre at det skjedde.
Eg går faktisk på kjøretøylinja på ein yrkeskule Men det er ikkje so mykje karrosseriarbeid dar, men viss me hadde klart å frakta han til ein plass dei har karrosserilinja hadde jo det vore svere greier.

Sitat Opprinnelig postet av kermitt Vis post
Om det brenner seg fast i dysa eller gasshylsa så reingjør alt godt, stapp hele tuppen på pistolen ned i en boks sveisepasta og gjør om på innstillingene dine. Høres ut som at de er veldig mye volt ute å går.
Kunne prøvd litt sånn sveisepasta ja, men det er jo litt domt å kjøpa gassflaska berre for å testa om det funkar Men eg skal tenka på det. Onkelen min brukte det apparatet litt i gamledagar og han prøvde forskjelige innstilingar men fekk det ikkje til. Kanskje den sveisepastaen hadde gjort susen?

Sitat Opprinnelig postet av The Bear Vis post
Oysann, bilen din ser seriøst verre ut ein gamal japanar eg hadde for lengesio. Var fryktelig mykje rust på den ja!
Då er det gale, og viss alt skal gjerast heilt skikkeleg har me nok jobb i årevis. Men viss me berre lapar detsamen sån at det skjer greit ut går det jo an å få han til å vara nåken år Men det er mykje rust der som det er rust, det er heilt sikkert.