Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 10 av 65 FørstFørst ... 8 9 10 11 12 20 60 ... SisteSiste
Viser resultater 226 til 250 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #226
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Et tips: ikke kapp sund hele bilen før dere begynner å sveise. Blir fort at det går i ball hvordan ting skal være da. Kapp vekk en del og sveis ferdig før dere kapper vekk neste sted.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  2. #227
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Takk for tipset, tinnsoldat Me tar MYKJE bilde underveis men me skal vera litt forsiktige med å kapa alt for mykje likavel.

    Gaupe:
    Ja eg veit omtrent ingen ting om historien til denne før år 2000, men eg trur ikkje han har vore på vestlandet før då i alle fall. So mest sannsynleg har han vore på østlandet ganske mange år.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. #228
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det har ikkje skjedd so mykje med 245en dei siste dagane. Eg har no pirka litt i rusten med eit stemjern men ikkje so mykje meir.Han står no dar nedsnødd men me må snart jekka han litt ned og flytta han litt for å få plass til 242en.
    Her er no i alle fall eit bilde av han.


    So var eg opp og demonterte luftfilterboksen ein dag fr han hang ikkje heilt sammen. Men no fekk eg han no til å henga sammen då men han er ikkje heilt bra og det er ikkje luftfilteret heller




    I går skulle eg opp og skifta dekk på 242en for å kunna kjøra han heim. Men når eg jekka opp høgre framhjulet merka eg at det gjekk veldig tregt rundt. So eg demonterte bremsekaliperen ogdå snurra navet lett og fint so det var nok bremsane som hang litt. Egtok ut klossane og gjorde reint og smørte litt og sete sammen gjen. Det hjelpte men det var eit stempel som gjekk veldig tregt so eg må nok overhala eller skifta kaliprane framme. Den på andre sida var ikkje heilt bra den heller men litt betre.






    Og her er alle dei flote stålfelgane komt på






    So bar det heimover. Me tok ein liten ekstra runde for å lada batteriet litt no når han har stått i ro so lenge, og når eg skulle snu måtte eg ført stoppa litt fordi det kom ein bil og når eg skulle kjøra berre spann han. Eg hadde piggdekk med bra mønster og likavel sto eg og spann på flat mark når det berre var litt snø. Mennår eg rygga var det ingen problem. Når eg skulle opp til huset heima kom eg ca 2 meter opp i bakken før eg måtte ut og setta på knipetak, og ti minutt seinare kom Voyageren seg opp utan problem. So det er nåke som ikkje er heilt som det skal. So no skal eg først vaska dekka i tilfelle det er nåke feitt på dei eller nåke sånt so får me sjå da. Dei er sikkert 7-8 år gamle so det kan jo vera derfor og men eg trudde ikkje dei var so dårlege.

    Knipetak er effektivt






    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  4. #229
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. des. 2010
    Sted
    Bjørkelangen
    Innlegg
    1.214
    Antall takk

    Standard

    bytt, eller overhal kalipperne så tenker jeg du kommer opp, går helt sikkert trått etter det du sier

  5. #230
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, det er nok litt derfor men det kan ikkje berre vera det, so tregt går dei ikkje rundt. Men eg har planar om å kjøpa eit overhalingssett på mekonomen og prøva å overhala ein av dei og viss det blir bra tar eg den andre og og viss ikkje kjøper eg nåken brukte som er i orden. Det har sikkert litt å sei men det kan ikkje berre vera det som er gale.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  6. #231
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    På tide 242n får litt oppmerksomhet den også
    er sånne knipetak å få kjøpt enda? evnt pris?
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  7. #232
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Han har no fått ein del oppmerksomhet den og då, med ny tektyl på store delar av understellet, og meir skal det bli Eg trur ikkje du får kjøpt nye knipetak lenger, men på 60, 70 og bjynnelsen av 80-talet var detta heilt vanleg og dei er utruleg effektive og lette å ta av og på Viss eg ikkje huskar heilt feil meinar eg Revell hadde eit sett til salgs for ei tid sidan so du kan jo senda ei PM og spørra han
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  8. #233
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Hadde jeg hatt usenket bil så hadde knipetak vært jekla kurant
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  9. #234
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Du skulle hatt sånn hi-jackers eller kva det heiter, sånn som på nåken 240ar, då kan du heva og senka han bak med to brytarar inni bilen
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #235
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Eg har aldri overhalt ein bremsekaliper før, er det nåken som kan forklara enkelt kva det går ut på?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #236
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Demonter kalipperen helt, vask den 100% rein, gi den noe maling/galv og bytt ut alt du tok av med nytt fra overhalings settet.
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

  12. #237
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det må eg nesten klara
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  13. #238
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Knipetak er kjekke saker
    Har et par knipetak selv, samt hijackers. Eneste er at knipetakene kommer jeg aldri til å bruke på 242n, da den skal aldri mer vinterkjøres

    Begynner å bli bra dette, Øygard
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  14. #239
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja knipetak er kjekt Du må ta vare på dei sjølv om du ikkje skal bruka 242en om vinteren Dei kan jo komma til nytte på ein an bil Takk, ja eg håpar det blir bra Denne ska nok vinterkjørast nåken år til før han blir pensjonert Men det tåler han nok, for han er berre gått litt over 150000 og no har eg tektylert store delar av understellet og eg har tenkt å ta resten og ein gong
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #240
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    D¨å blir 242en arbeidsbil/bruksbil/familiebil gjen, for foreldra mine. Det er den eldste bilen me har og den einaste som kan brukast. Chrysleren starta ikkje i dag og han får ikkje bensin, trur det er bensinpumpa. han står utanfor skulen so eg skal prøva å fiksa han dar Det er berre ein av dei to andre som har skilt og der må nok toppakningen skiftast...
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  16. #241
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Jo da, en gammel velholdt Volvo kan overleve mange andre biler.

    Men 245en på den annen side viser at det finnes svakheter, i hvert fall hvis bilen får mange år uten at eier følger opp og passer på, særlig med tanke på rust. Det er nok tvilsomt om det "lønner seg" å gjøre så mye med denne, annet enn av idealisme og for læringseffekten. Men det trenger slett ikke være så dumt.

    Ellers kan man om denne versjonen notere seg følgende: 240DL 85 er i prinsippet den eneste på det norske markedet som hadde betegnelsen 240DL, altså med "0" og "DL". Opptil 82 het de 242/244/245DL, 83-84 het bare 240 uten bokstaver (noen få unntak forekommer nok) og fra 86 begynte "skalaen" på 240GL. 240DL 85 er også den eneste 240 på det norske markedet med B200. Uten at man dermed skal si at dette gjør den mer attraktiv...

    Forresten, Øygard, litt off-topic siden det ikke er mulig å kommentere på brukerpresentasjonene: Den plankebilen du har der er sterkt 740-inspirert, ikke sant?

    http://forum.vccn.no/showthread.php?22926-Øygard
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  17. #242
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, han er jo lika fin som mange nyare bilar Men som du seier fins det svakhetar, ja. Det er heilt klart. 245en er jo so dårleg at det eigentleg ikkje er nåke å fiksa på, men det er det som er so greit, eg sleoo å vera redd for å gjera feil og øydelegga likavel, for han er ikkje verdt meir enn vrakpanten. So då lerer me mykje av det og viss det går an å bruka han nåken år so er det berre ein bonus So er eg litt flinkare når eg ein gong går laus på neste prosjekt, og kan gjera det litt skikkelegare
    Det er intressant det du skriv om DL og det dar, men det er jo ein ganske standard 240 stasjonsvogn likavel, mmen det er jo litt artig likavel Det er ikkje godt å sei kor god B200en er, me må sjekka tilstanden litt, han er jo gått 339000, minst...Kanskje det berre blir sett på einA-forgassar men viss sjølve motoren er utsleten blir den nok skifta
    Den kassabilen er inspirert av både det eine og det andre. Det var litt forskjellige meiningar om korleis han skulle sjå ut. Eg sa det skulle bli ein 240, nåken sa Ferrari og BMW Men det er jo lettast å laga dei firkanta, so då vart det 740, ja Litt Off-Topic er kjekt det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  18. #243
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Ellers kan man om denne versjonen notere seg følgende: 240DL 85 er i prinsippet den eneste på det norske markedet som hadde betegnelsen 240DL, altså med "0" og "DL". Opptil 82 het de 242/244/245DL, 83-84 het bare 240 uten bokstaver (noen få unntak forekommer nok) og fra 86 begynte "skalaen" på 240GL. 240DL 85 er også den eneste 240 på det norske markedet med B200. Uten at man dermed skal si at dette gjør den mer attraktiv...
    Det fins også andre, politibilar var DL, sjølv når basismodellen var GL.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  19. #244
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Det finnes vel noen slike DL 86 og kanskje senere her også, ja - men blir nok å regne for unntak i Norge. Jeg antar disse kan ha kommet inn med litt andre vilkår og spesifikasjoner fordi at de kan ha vært levert som "spesialkjøretøy" i utgangspunktet. I Sverige var det vanligvis DL i 86 og 87, og de finnes også senere på andre markeder.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  20. Takk Øygard takket for denne posten
  21. #245
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    No er det på tide med ei oppdaterng her. Men det har skjedd so lite. 242en er i bruk nesten kvar dag og 245en står nedsnødd og ventar på betre tider.
    Men eg har jo som vanleg tatt litt bilde då


    So fekk han prøva seg med stor og tung tilhngar på glatto. Det gjekk fint men eg merka at han vart veldig annleis å kjøra.






    Ny og gammal Volvo




    Eg har fleire bilde på lager men eg veit ikkje om det er interessa for at eg legg dei ut, og so må eg jo uansett lasta dei opp først
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  22. #246
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    Innlegg
    2.589
    Antall takk

    Standard



    Dette kan jo du eventuellt ha som inspirasjon
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  23. Takk Øygard, jacobsen takket for denne posten
  24. #247
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja absolutt!! Den var nydeleg. Litt mørkare farge enn min men ellers ganske lik i grunn. grøftelys må eg ha, men helst gule. Det har eg liggande og spoiler under støtfangaren må eg og ha. Eg har ein liggande frå nyare 240 som kunne trenga litt sparkel og lakk i ein an farge enn lilla, men eg veit ikkje om han passar på dei gamle støtfangarane. Men det kan eg jo prøva Han såg i ale fall veldig blank og fin ut so her er det mykje inspirasjon å henta Veit du om eg kan få kjøpt sånn refleksteip til støtfangaren? det hadde gjort segtrur egBlinkelysa trur eg ikkje eg kjem til å skifta, men turbofelgar er veldig fint, nesten lika fint som stålfelgar Veit du om det er fleire bilde av den bilen ein plass på nettet?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  25. #248
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dimmern Vis post
    bytt, eller overhal kalipperne så tenker jeg du kommer opp, går helt sikkert trått etter det du sier
    Støttes!
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  26. #249
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    Innlegg
    2.589
    Antall takk

    Standard

    Nyare frontlippe passar, hadde det sjølv på min gamle 244.
    reflextape anar eg ikkje, men mulig du kan sjekke med skandix.de

    Fleire bilete.









    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  27. Takk Øygard takket for denne posten
  28. #250
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Den 242en dar var nydeleg! Alt er jo so strøkent som det kan bli, fin farge og
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

Side 10 av 65 FørstFørst ... 8 9 10 11 12 20 60 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •