Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 858

Tråd: Div. turbo spørsmål og tips, B230

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.653
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SWR Vis post
    Så en BD10 gir altså, etter ditt utsagn, AKKURAT samme register og effekt enten toppen er original eller portet til 30% mer fløde på samme areale, uansett ventilstørrelser og enten en har 13:1 eller 8:1?
    Du har tydeligvis ikke jobbet spesielt med salg...
    Det der er helt på jordet. Jeg sa at porting ikke påvirker kammene, og det gjør det ikke heller. Selvfølgelig påvirker porting en gitt motors funksjon og virkemåte.
    Det er korrekt. Jeg kjenner flere som nå, 3-5 år etter at bil og motorbygger epoken er over, har solgt bilen og alle deler og sitter igjen med en gjeld på flere 100 000,- NOk takke være dritsleipe og skruppelløse selgere.
    Det kan virke som om du har endel personlig erfaring med salg. Er du selger av noe slag?
    Så en motor bygget for enorm grunneffekt og som trenger 1 bar for 800 hk er bare ræva mot en originalmotor med 5:1 i komp og tractorpulling ladetrykk for samme effekt?
    Nei.

    Det hadde sett ut som et hvilket som helst normal pull uten problemer. Som sagt trenger den bare å times om siden den er satt opp for E85'en.. men kammer gjør jo egentlig itt'no. Neida. Ingenting.. De bare surrer å går rundt, de..
    Åååå, dere bremser på den måte ja. Akkurat.
    Joda, de gjør jo noe da, de sørger for at ventilene åpner og lukker. De var du som mente at det ikke spiller noe rolle om man velger BD10 eller BD16 og at alle kamprofiler derimellom er meningsløse.
    Sist endret av Batland; 07/12/11 kl 22:01

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •