ser veldig bra ut!Setene såg jo ut som dei var veldig strøkne og
men skal det ikkje være alcantara på midtarmlene og?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Er skinnet ditt grått ish?
Isåfall har jeg farge til deg.
Min bilpleieportefølje:
http://www.detailersclub.no/forum/to...s-portefoelje/
Blir bra dette!
Det interiøret er veldig bra hvis du tenker over at det har blitt brukt et par km. Hvis jeg ikke tar feil, så er det interiøret her det som satt i R`en jeg solgte tidligere i høst.
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Det har jeg ikke bestemt meg for helt enda. Blir i alle fall ikke i første omgang, da det er ganske mye annet som står på programmet. Men at det skjer engang er ikke umulig![]()
Blir vel sånn, selv om "hverdags" vil si en gang i uka![]()
Takk for detNei, det er vel kun på T5-R
![]()
Skinnet er vel mørkegrått ja.. Samme som på helskinninteriøret mittSend meg en PM med eventuell pris du
![]()
Takk for detArtig hvis det er din bil da
Her blir det tatt godt vare på, så ikke vær redd for det
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Har skjedd ganske mye i dag også![]()
Skulle først til å bestille meg holder og styr til kupéfilter, men så tok jeg av plasten og fant dette:
Siden det skal nytt interiør inn i bilen, skal jo alt renses. Her var det ene teppet rett etter støvsuging:
Ikke bra nok, så alle teppene (fra både det nye og gamle interiøret - samme farge) ble renset og vasket ordentlig godt med såpevann og høytrykk, noe som trengtes:
Mattene så heller ikke ut:
Og etter samme behandling ble de seende sånn ut:
Ble som nye, bortsett fra den til førersetet som trenger en runde til en dag![]()
Teppet ble også som nytt:
Så har jeg kommet litt videre på byttet:
Benken begynner å bli full også:
Så renset jeg et sete til:
Det var vel egentlig alt som har skjedd i dagTok jo ganske lang tid å rense 6 tepper + matter
Det som er litt morsomt er hva jeg brukte for å få det så bra. Før har jeg alltid bestilt fra ChemicalGuys og diverse andre dyre steder for at tingene skulle bli bra. Denne gangen gadd jeg ikke vente, og tenkte at en god gammel husmorsvask må da være like bra. Derfor dro jeg opp på Kiwi for å kjøpe god gammeldags grønnsåpe og oppvaskbørster for å få dette til å gå. Krystal har jo som alle vet den tradisjonelle grønnsåpen med furunålslukt, som de fleste forbinder med "renhet". Den kostet 36,- for 1 liter, noe jeg ikke gadd, så jeg klinte til med FirstPrice, som kostet 10,- for 1,5 liter. Kjøpte derfor 6 liter for å være sikker, noe som tilsvarer 4 flasker, som vil si 40,- kontra 5-600 kroner for Chemicalguys sakene. Fylte såpetanken på høytrykken med grønnsåpe og kjørte på med varmtvann sammmen med oppvaskkostene. Resultatet har dere jo sett selv
Så det noen sier med at du må ha dyre vaskeprodukter for å få et bra resultat er vel avkreftet? Dette kostet meg totalt 60,- inkl 2 oppvaskbørster
En annen ting er jo at det lukter skikkelig digg
![]()
Sist endret av Daniel V; 15/11/11 kl 00:54
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
merkelig. den T5en jeg byttet interiør på for noen måneder siden, hadde helt teppe, fra baksetene og frem under dashen. både teppet som satt i bilen, og det jeg satte inne etterpå.
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
Flotte oppdateringer her om dagene Daniel![]()
[ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
[X]2002mod V70N 2.0T Aut
[X]1995mod 855 2.5l 10V Man
[X] 1989mod MB190E 2.0l Aut
Du står på ser jegNydeli interiør enda en gang!!
Gleder meg til fortsettelsen![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Støtter vaskefremgangen din Daniel, gjorde det samme på min 240, og det funket som gullgodt med litt frisk skogsduft inni bilen!
Ang støvsugemerket på stolene, ser bare ut som at de er godt holdt da![]()
fy faen de mattene ble bra![]()
![]()
![]()
Jo takk for det KjetilBegynner å komme seg nå kjenner jeg
Nå er snart alt i boks
Mangler bare ny turbo og litt annet småtteri. Interiørmessig har jeg nesten alt jeg vil ha, skal bare lage meg en litt utradisjonell subløsning i bagasjen
![]()
Takk for detFøler jeg har fått tak i noe av det grommeste nå
Sparer ikke på noe enda
![]()
Funker fjell og lukter godt!Stolene er godt holdt virker det som ja
![]()
Ble fine de ja![]()
Hahah, eg trudde mattene skulle vere heilbrune![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Kom forresten en pakke til i dag med enda et midtarmlene. Enten går det i bilen, ellers så blir det montert i det gamle interiøret som skal selges:
![]()
Sist endret av Daniel V; 15/11/11 kl 22:12
Likte det med grønnsåpa, skal prøves når jeg får taki svart gulvteppe i 240'nMen vet du om det er mulig å få slike tepper(de små) til 240 også? Er litt lei av plastmattene...
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT