Fant et bilde av en 855 med carbonleppe under R-fangeren... Hmm....
![]()
Fant et bilde av en 855 med carbonleppe under R-fangeren... Hmm....
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Har vurdert den leppa der vi og![]()
Stekk litt ut av mengden viss man har noe slik![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Fikk hentet pæreholderne og det til USA blinklysene i går, så ting begynner å komme seg nåKommer forhåpentligvis en fin update mot slutten av uken
![]()
Gleder meg til å se den med coilovers! Hvor lav kommer den til å bli ca.? Mye det kostet btw?
Hvor lav den blir vet jeg ikke enda. Må sette på 19" felgene å se førstFikk det skammbillig gjennom bekjente, så det forblir en hemmelighet
![]()
![]()
Demontering av motor? Hva har jeg gått glipp av?
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Nei si det duNei, jeg bestemte meg for å demontere alt, sånn at jeg får sett tilstanden på alt sammen, samt at blokk og alt skal lakkeres opp sånn at det skal se nytt ut
Tar også og bytter ventiltetninger, og bytter turbo mens jeg først er i gang
En 18T turbo er planen
![]()
Viktig å ha en motor og et mottorrom som er 100% også![]()
Ikke demontér så mye at du mister oversikten da, du er jo allerede ute med ganske mye.
Kevlar og karbon (IKKE med C, med mindre du uttaler det engelsk. Irriterende) deler ikke så mye mer enn at de begge er vevd i strategisk mønster for styrke. Hva som er dyrest kommer an på, hva man syns ser best ut kommer også an på.
![]()
Takk for det, Erlend!![]()
Hehe, sant det du sier. Viktig å ikke miste oversikten![]()
Det blir ingen karbon eller kevlar leppe under R-fangeren på denne bilen med det første.Var bare noe jeg så på et bilde som fikk tankene til å sveve litt, før jeg slo det fra meg igjen.
Jeg bor jo i Norge, så den ekstraleppa under ville nok bare blitt et irritasjonsmoment![]()
Sist endret av Daniel V; 10/11/11 kl 00:52
Denna ble rett og slett PENKeep up the good work
![]()
My Cars :
Volvo 945 LT Rød - 95mod. ( Bruksbil )
blir digg med "ny" motor da! nylakka og greier! digger det!! :-D
En annen ting som er litt morsomt er at vi har en ganske bratt oppkjørsel opp til huset vårt (lang er den ikke, den er bare 3 meter) men i tillegg til at den er bratt hadde det kommet noen røtter under asfalten som gjorde at overgangen til oppkjørselen vår ble ganske brå i tillegg til resten, noe som vil si at 850en etter all sannsynlighet vil skrape ordentlig godt nedi med R-fangeren og coilovers med riktig høydeDerfor var sjokket stort da jeg kom hjem fra mitt andre hjem i Kristiansand i stad og oppdaget at all asfalten i oppkjørselen vår er borte, og at det stod en gravemaskin der... Grunnen til det er fordi min far synes det var altfor galt at en bil jeg bruker så mye tid og penger på skulle skrape nedi hver gang den kjøres ut og inn av garasjen, så nå bygger vi om oppkjørselen vår, sånn at 850en skal kunne kjøre opp og ned uten å ta i bakken!
![]()
Stort bedre enn dette blir det ikke!![]()
Æ vil ha pappan din!!!!!!!!!!!!!
Jeg liker det jeg ser Daniel![]()
Det er godt StianMan vet prosjektet har gått langt når man begynner sånn
![]()
Men, bildebevis må til:
![]()
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Tenker litt mer til venstre i bildet, rett bak den tenkte bakveggen...
Uansett, jobba på det eventuelle arkitektrunk-huset for noen år siden, under en røykepause kom det en kar bort og spurte om jeg tok på meg privatjobber. Etter litt diskusjon ble det til at jeg la opp downlights på badet hans, som lå i et hus som ligner VELDIG på huset Daniel har avbildet.
Lå tilogmed på Nordstrand.
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -