velddig bra som vanleg!Kent Galvapro bruker fattern mykje også
![]()
velddig bra som vanleg!Kent Galvapro bruker fattern mykje også
![]()
Liker dette prosjektet veldig godt.
Artig å se at det er flere som driver med 242er.
Vurderer også selv å forsterke bærebruene mine
Stå på videre!![]()
et spm- fosterker du oppe ogå? hvordan gjør du rein dem bærearmene om det samler seg dritt inni der?
Alexander R H Olsen.
Interessant prosjekt, skal nok følge med her jaFelgene dine var snop...
Takk for detÅja, skulle visst være veldig bra ifølge Kristoffer
Så satser på den funkar
Takk for detKjekt med slike kommentarar
Er ikkje noko og lure på, berre og gjere det!Ein enkel og grei jobb, også blir det stor forskjell i forhold til orginalt
Ja skal forsterke oppå og når eg har fått sandblåst dei..Blir vel spyling med ettkvert trur egBilen blir nok kun brukt i godvær og kun kjørt på grus den lille biten eg må for og komme inn til gården heime så trur ikkje det blir så gale med drit inni der..
Kjem til og vaske den grundig før vinterlagring så får sjå kva eg finner på der når eg har komt så langt
Takk for detLiker felgane sjøl, håper berre ikkje dei ser små ut i 17"..Skulle likt og sett litt meir av det du har bilde av i signaturen din eg
Må få deg ein prosjekttråd du og!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Når du forsterkar bruene slik som dette, så får du vel bruer som samlar på fukt og skit, du skal ikkje laga deg nokre fleire dreneringshol i platene på dei? Burde jo ikkje miste noko særleg stivheit av det. Kor tjukk plate brukte du?
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Det skal bli eit 20mm ++ hol i djupaste delen på begge brueneMå berre låne med meg ei holsag frå jobben først
Planen var ett hol på kvar, men får sjå det an om det trengs fleire..
Det er brukt 2mm plateKjem til og bruke det framme og sidan det er det eg har, r sport bruene framme var vel forsterka med 3mm plate..
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
RiktigFlere bilder Brage
Si ifra hvis du trenger hjelp..
Jeg synes i utgangspunktet 17" er passelig stort på 240, 18" er gromt det også, for all del, men bilen ser fort høy ut med 18" om man ikke har skikkelig senk.
Angående bilen min, så skjer det svært lite om dagen. Lite penger inn på konto, kombinert med mye penger ut av konto om dagen, og det er en dårlig kombinasjon med bilhobby :(
Bilen er ikke så spennende enda, men har store planer for den etterhvert. Det er en 1991 240GL som er godkjent ombygd til turbo, med senk og felg. Har brukt det siste halvannet året stort sett til å samle deler, og til å bygge om til tidlig 80-talls look, med flatt panser og bagasjeluke med A-vinge.
Motor er nyoverhalt og lakkert, og skal snart monteres i bil og gjøres "ferdig" slik at vi kan plukke den ut igjen og sveise igjen alt av unødvendige hull i motorrom, skjule kabling og lakke motorrommet.
Har skaffa mye deler da, bl.a. elektriske speil tidlig 80-tall, alarm med fjernstyrt sentrallås, 4xel. vinduer, cruisecontrol, el. takluke, el. bagasjelokkåpner, trerader både i og oppå dash, GLT/Turbo takrennelister, GLE-interiør grå/svart fra sen 240 +++
Sitter på et lager av diverse felger, bl.a. Compomotive 8x17, JP MK18 8,5x17, BCW felger for BMW i 8,5x17 (ombygd til Volvo boltsirkel), BBS RX 8x17 +++
Understellet skal få være noenlunde som det er, da det fungerer greit (Bilstein CS og senkefjærer godkjent i VK), bilen blir uansett ikke brukt til annet enn cruising når den er ferdigVurderer å flytte frem bakakselen en smule bare.
Det neste på programmet er å få tatt noe rust her og der, og klargjøre hjulbuene bak for å fylles helt ut. Deretter blir det hellakkering, men frem til den tid er framgamgen såpass liten, at det blir ikke noen prosjekttråd før den tid tror jeg.
I mellomtiden lærer jeg imidlertid mye av å følge med på andre sine tråder, deriblandt din![]()
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Må berre ha noko og ta bilder av førstSkal ikkje sjå bort ifra at eg kontaktar deg snart
Du er grei som tar deg tid til maset mitt
Eg og syns 17 er passeleg på 240, men senteret på felgane er mindre..Så dei ser litt mindre ut på avstand om du skjønner kva eg meinerMen viss eg ikkje blir fornøgd blir det orginale jp med tida, det har alltid vært ein drøm!
Skjønner det, er litt dårleg med pengar her og for tida så kjem til og bli mykje arbeid med ting og tang som ikkje kostar all verden foreløbig..
Det høyres ut som du har ein god plan for bilen vertfall, det er viktigLiker stuket på den, akkurat slik det skal sjå ut
Berre og stå på og kjøre løpet ut!
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Kom godt igang med snurre mekanismen til snurra igår
Er litt usikker på om det blir sterkt nok slik eg har tenkt og har enda ikkje bestemt korleis eg skal lage låsinga..Men alt detta vil tida viseSkal prøve og få ut litt bilder ein dag i veka..
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Flott utganspunkt i den bilen der, Lykke til videre og stå på![]()
Her kjem litt bilder frå bygginga av karrosserisnurraHar gjort litt no og då, så er bilder frå fleire dagar..Har ikkje komt så altfor langt, men har gjort det værste arbeidet på den første snurra
Kappa opp deler til snurremekanismen
Kappa opp deler til sjølve ramma og siste delane til snurremekanismen
Også kappa opp røyra som skal inn i fangarfeste på bilen og brent ut litt diverse festeplater og nokon støtteplater..Støtteplatene bruker eg berre nokon av, har ny design på nokon av plassane som skal brennast ut
Så hadde eg fire sånne liggande som eigentleg var til amazonen, men stjeler dei til snurraMå berre kjøpte to til på biltema
Også har eg komt godt igang med eine snurraTok litt tid med all boringa, osv..Så det er eigentleg detta som tar lengst tid
Grunnen til at eg har sveist på skiver er fordi det prima røyret er litt for stort..Så med skivene på blei det ganske bra klaring inni der, då slepp eg og ha det slarkete og fælt
Festeplatene skal sveisat i det røyret som står oppover..Vil ha dritten mest mulig demonterbar slik at eg får den inn i bilen og kan frakte den rundtomkring
Det var det for no, håpar eigentleg og bli ferdig med heile skiten til helga igjen, men får sjå om det går![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Har fått gjort litt meir på snurra idagHåper på og bli ferdig i morra, men får sjå korleis det går
Nokon som har formeining om kor lang røret som "går opp frå bakken" burde være?Må jo være lang nok til at bilen går 180 grader rundt, men samtidig ikkje for høgt slik at eg må ha gardintrapp når bilen heng i vanleg stilling![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
ta ca 120cm burde du ha røret. da blir det litt høyt , men du slipper kansje å stå på gardintrapp. vil da få snudd bilen 180 grader (oppned) uten å måtte subbe i bakken.
Alexander R H Olsen.
Sorry for at jeg ikke har fått gitt deg noen mål enda! Skal ta å få gjort det imorra, har helt glemt det bort!
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Har laga til rør på 125cm(må bruke det vi har på jobb, så fekk ikkje lenger) så kappar eg til ved behovsyns 120 - 125 høyres greit ut, eg har såpass mykje justering på det røyret som går ned til festebjelken som bilen henger i at eg kan få den langt ned når den henger i vanleg posisjon
Ingen problem!Kjekt at du vil hjelpe til
Jobbar forresten som berre juling med bilen, har fått den inn på verkstaden hos naboen der den skal sveisat!Men glømte dataen så får ikkje lagt ut bilder
Men kjem nye bilder frå snurrebygginga og demontering av bil når eg kjem tilbake til leiligheta etter helga
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
kjekt å høyreAnders har opna armane sine til deg?
![]()
Haha, jeppHan er snill som lar meg stå der
Betaler kun for strømmen eg brukar til oppvarming og, men så gjerrig som eg er har ikkje ovnen blitt brukt enda
Her kjem litt oppdateringar på snurraDet som er gjort med bilen får vente litt så ikkje photobucket sprenger..
Gjorde ferdig begge dessa..
Sveiste ihop eine foten
Så lagde eg ei 10mm plate med gjengar, og ei identisk i 6mm slik at eg kan demontere den der
Så var begge føttene klare
Kappa opp røyret som skal stå opp på foten, felte inn røret til snurre mekanismen og sveiste det på!
Så sveiste eg på røyret til andre del av snurremekanismen og testmonterte eine snurra
Så hadde eg ei økt igår ogBrente ut forsterkningsplater og plater til låsinga..
Baksida av låsinga, gjordet alt der heilt enkelt..
Og framsida
Så langt er eg komt til no, skal ned no og jobbe videre..Har ein drøm om og få det ferdig idag slik at eg får hengt opp bilen i helga, men det spøker litt for det gitt!!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
nice =)
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
Meget bra =)
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Takk for det kara
No er snurrene endeleg "ferdige"..Støttestaga må byggast om til demonterbare(punkta dei berre fast i lause enden når eg har montert dei opp foreløbig) og røra som skal inn i fangarhola må sveisast på..Men det gjer eg når eg har bilen der så eg er sikker på at det passarEllers så skal firkantrøyret med alle hola og påsveiste skiver byttast ut med tida, og samme med det raue med to hol i..Alt blei litt skeivt der med så mange hol..Og det gjorde det sikkert ikkje noko bedre at eg borte frå begge sider isteden for igjennom begge
Men det tar eg seinare når eg er ferdig og bruke den til 242en så sender eg den inn på galvanisering med jobben med det samme
Kjem bilder iløpet av helga![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Då var snurra ferdig for noStativet blei eg veldig fornøgd med, så skal feila som eg skreiv om i posten over utbedrast når den har gjort sitt for denna bilen
Her er stativet heilt klart, bortsett frå demonteringsplater på støttestaga
Så kjøpte eg meg ein slik idagFekk veldig god pris på den gjennom jobben
Den blir nok fin og ha under karrosseriarbeidet no framover!
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Her kjem litt bilder frå forrige helg
Starta med og slepe bilen ned på verkstaden til naboenDer skal eg stå framover mens eg driv på med karrosseriet..
Demonterte panser med hengsler, pluss litt småtteri i motorrommet og bakluke, baklykter og bakfangar
Tok deretter ut varmeapparat, baksete og dører, pluss litt anna knask inni bilen
Fekk ned bensintanken ogDen kona gummien som ligger mot karrossen på påfyllingsrøret var øydelagt, så må muligens ha nytt rør..
Fekk ned bakstillinga og!
Så begynte eg og skrape litt tectyl i eine innerskjermen frammeFunkar veldig bra med varmepistol og skrape, men får ikkje vaska vekk siste restane med verken whitesprit, lynol eller rødsprit
Men det får kansje stå igjen til sandblåsinga, er ikkje mykje som blir igjen..
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn