Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.424
Side 6 av 123 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... SisteSiste
Viser resultater 126 til 150 av 3069

Tråd: Volvobrage's 242 prosjekt

  1. #126
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Førde, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    velddig bra som vanleg! Kent Galvapro bruker fattern mykje også

  2. #127
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Liker dette prosjektet veldig godt.
    Artig å se at det er flere som driver med 242er.
    Vurderer også selv å forsterke bærebruene mine

    Stå på videre!
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  3. #128
    Registrerte brukere KE40155 sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Mjøndalen
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    et spm- fosterker du oppe ogå? hvordan gjør du rein dem bærearmene om det samler seg dritt inni der?
    Alexander R H Olsen.

  4. Takk bakterius takket for denne posten
  5. #129
    Turbo_K sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Strømmen
    Innlegg
    320
    Antall takk

    Standard

    Interessant prosjekt, skal nok følge med her ja Felgene dine var snop...

  6. #130
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av samuel Vis post
    velddig bra som vanleg! Kent Galvapro bruker fattern mykje også
    Takk for detÅja, skulle visst være veldig bra ifølge KristofferSå satser på den funkar

    Sitat Opprinnelig postet av Erlend242 Vis post
    Liker dette prosjektet veldig godt.
    Artig å se at det er flere som driver med 242er.
    Vurderer også selv å forsterke bærebruene mine

    Stå på videre!
    Takk for detKjekt med slike kommentararEr ikkje noko og lure på, berre og gjere det!Ein enkel og grei jobb, også blir det stor forskjell i forhold til orginalt

    Sitat Opprinnelig postet av KE40155 Vis post
    et spm- fosterker du oppe ogå? hvordan gjør du rein dem bærearmene om det samler seg dritt inni der?
    Ja skal forsterke oppå og når eg har fått sandblåst dei..Blir vel spyling med ettkvert trur egBilen blir nok kun brukt i godvær og kun kjørt på grus den lille biten eg må for og komme inn til gården heime så trur ikkje det blir så gale med drit inni der..
    Kjem til og vaske den grundig før vinterlagring så får sjå kva eg finner på der når eg har komt så langt

    Sitat Opprinnelig postet av Turbo_K Vis post
    Interessant prosjekt, skal nok følge med her ja Felgene dine var snop...
    Takk for detLiker felgane sjøl, håper berre ikkje dei ser små ut i 17"..Skulle likt og sett litt meir av det du har bilde av i signaturen din egMå få deg ein prosjekttråd du og!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  7. #131
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Når du forsterkar bruene slik som dette, så får du vel bruer som samlar på fukt og skit, du skal ikkje laga deg nokre fleire dreneringshol i platene på dei? Burde jo ikkje miste noko særleg stivheit av det. Kor tjukk plate brukte du?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  8. Takk stereoboy takket for denne posten
  9. #132
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Når du forsterkar bruene slik som dette, så får du vel bruer som samlar på fukt og skit, du skal ikkje laga deg nokre fleire dreneringshol i platene på dei? Burde jo ikkje miste noko særleg stivheit av det. Kor tjukk plate brukte du?
    Det skal bli eit 20mm ++ hol i djupaste delen på begge brueneMå berre låne med meg ei holsag frå jobben førstPlanen var ett hol på kvar, men får sjå det an om det trengs fleire..
    Det er brukt 2mm plateKjem til og bruke det framme og sidan det er det eg har, r sport bruene framme var vel forsterka med 3mm plate..
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  10. #133
    Registrerte brukere Tor24 sin avatar
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Innlegg
    878
    Antall takk

    Standard

    Riktig Flere bilder Brage Si ifra hvis du trenger hjelp..

  11. #134
    Turbo_K sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Strømmen
    Innlegg
    320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av amazonbrage Vis post

    Takk for detLiker felgane sjøl, håper berre ikkje dei ser små ut i 17"..Skulle likt og sett litt meir av det du har bilde av i signaturen din egMå få deg ein prosjekttråd du og!
    Jeg synes i utgangspunktet 17" er passelig stort på 240, 18" er gromt det også, for all del, men bilen ser fort høy ut med 18" om man ikke har skikkelig senk.

    Angående bilen min, så skjer det svært lite om dagen. Lite penger inn på konto, kombinert med mye penger ut av konto om dagen, og det er en dårlig kombinasjon med bilhobby :(

    Bilen er ikke så spennende enda, men har store planer for den etterhvert. Det er en 1991 240GL som er godkjent ombygd til turbo, med senk og felg. Har brukt det siste halvannet året stort sett til å samle deler, og til å bygge om til tidlig 80-talls look, med flatt panser og bagasjeluke med A-vinge.

    Motor er nyoverhalt og lakkert, og skal snart monteres i bil og gjøres "ferdig" slik at vi kan plukke den ut igjen og sveise igjen alt av unødvendige hull i motorrom, skjule kabling og lakke motorrommet.

    Har skaffa mye deler da, bl.a. elektriske speil tidlig 80-tall, alarm med fjernstyrt sentrallås, 4xel. vinduer, cruisecontrol, el. takluke, el. bagasjelokkåpner, trerader både i og oppå dash, GLT/Turbo takrennelister, GLE-interiør grå/svart fra sen 240 +++

    Sitter på et lager av diverse felger, bl.a. Compomotive 8x17, JP MK18 8,5x17, BCW felger for BMW i 8,5x17 (ombygd til Volvo boltsirkel), BBS RX 8x17 +++

    Understellet skal få være noenlunde som det er, da det fungerer greit (Bilstein CS og senkefjærer godkjent i VK), bilen blir uansett ikke brukt til annet enn cruising når den er ferdig Vurderer å flytte frem bakakselen en smule bare.

    Det neste på programmet er å få tatt noe rust her og der, og klargjøre hjulbuene bak for å fylles helt ut. Deretter blir det hellakkering, men frem til den tid er framgamgen såpass liten, at det blir ikke noen prosjekttråd før den tid tror jeg.

    I mellomtiden lærer jeg imidlertid mye av å følge med på andre sine tråder, deriblandt din

  12. #135
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Turbo_K Vis post
    Deretter blir det hellakkering, men frem til den tid er framgamgen såpass liten, at det blir ikke noen prosjekttråd før den tid tror jeg.

    I mellomtiden lærer jeg imidlertid mye av å følge med på andre sine tråder, deriblandt din

    Hiv ut eit langtidsprosjekt, så kan dei to skilpaddeprosjekta våra konkurrere om å gjere minst
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  13. #136
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tor24 Vis post
    Riktig Flere bilder Brage Si ifra hvis du trenger hjelp..
    Må berre ha noko og ta bilder av først Skal ikkje sjå bort ifra at eg kontaktar deg snartDu er grei som tar deg tid til maset mitt

    Sitat Opprinnelig postet av Turbo_K Vis post
    Jeg synes i utgangspunktet 17" er passelig stort på 240, 18" er gromt det også, for all del, men bilen ser fort høy ut med 18" om man ikke har skikkelig senk.

    Angående bilen min, så skjer det svært lite om dagen. Lite penger inn på konto, kombinert med mye penger ut av konto om dagen, og det er en dårlig kombinasjon med bilhobby :(

    Bilen er ikke så spennende enda, men har store planer for den etterhvert. Det er en 1991 240GL som er godkjent ombygd til turbo, med senk og felg. Har brukt det siste halvannet året stort sett til å samle deler, og til å bygge om til tidlig 80-talls look, med flatt panser og bagasjeluke med A-vinge.

    Motor er nyoverhalt og lakkert, og skal snart monteres i bil og gjøres "ferdig" slik at vi kan plukke den ut igjen og sveise igjen alt av unødvendige hull i motorrom, skjule kabling og lakke motorrommet.

    Har skaffa mye deler da, bl.a. elektriske speil tidlig 80-tall, alarm med fjernstyrt sentrallås, 4xel. vinduer, cruisecontrol, el. takluke, el. bagasjelokkåpner, trerader både i og oppå dash, GLT/Turbo takrennelister, GLE-interiør grå/svart fra sen 240 +++

    Sitter på et lager av diverse felger, bl.a. Compomotive 8x17, JP MK18 8,5x17, BCW felger for BMW i 8,5x17 (ombygd til Volvo boltsirkel), BBS RX 8x17 +++

    Understellet skal få være noenlunde som det er, da det fungerer greit (Bilstein CS og senkefjærer godkjent i VK), bilen blir uansett ikke brukt til annet enn cruising når den er ferdig Vurderer å flytte frem bakakselen en smule bare.

    Det neste på programmet er å få tatt noe rust her og der, og klargjøre hjulbuene bak for å fylles helt ut. Deretter blir det hellakkering, men frem til den tid er framgamgen såpass liten, at det blir ikke noen prosjekttråd før den tid tror jeg.

    I mellomtiden lærer jeg imidlertid mye av å følge med på andre sine tråder, deriblandt din
    Eg og syns 17 er passeleg på 240, men senteret på felgane er mindre..Så dei ser litt mindre ut på avstand om du skjønner kva eg meinerMen viss eg ikkje blir fornøgd blir det orginale jp med tida, det har alltid vært ein drøm!

    Skjønner det, er litt dårleg med pengar her og for tida så kjem til og bli mykje arbeid med ting og tang som ikkje kostar all verden foreløbig..

    Det høyres ut som du har ein god plan for bilen vertfall, det er viktigLiker stuket på den, akkurat slik det skal sjå utBerre og stå på og kjøre løpet ut!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  14. #137
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Kom godt igang med snurre mekanismen til snurra igår
    Er litt usikker på om det blir sterkt nok slik eg har tenkt og har enda ikkje bestemt korleis eg skal lage låsinga..Men alt detta vil tida viseSkal prøve og få ut litt bilder ein dag i veka..
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  15. Takk samuel takket for denne posten
  16. #138
    Registrerte brukere R-israelsen sin avatar
    Medlem siden
    03. mai 2010
    Sted
    Røyneberg
    Innlegg
    1.132
    Antall takk

    Standard

    Flott utganspunkt i den bilen der, Lykke til videre og stå på

  17. #139
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Her kjem litt bilder frå bygginga av karrosserisnurraHar gjort litt no og då, så er bilder frå fleire dagar..Har ikkje komt så altfor langt, men har gjort det værste arbeidet på den første snurra

    Kappa opp deler til snurremekanismen


    Kappa opp deler til sjølve ramma og siste delane til snurremekanismen


    Også kappa opp røyra som skal inn i fangarfeste på bilen og brent ut litt diverse festeplater og nokon støtteplater..Støtteplatene bruker eg berre nokon av, har ny design på nokon av plassane som skal brennast ut


    Så hadde eg fire sånne liggande som eigentleg var til amazonen, men stjeler dei til snurraMå berre kjøpte to til på biltema


    Også har eg komt godt igang med eine snurraTok litt tid med all boringa, osv..Så det er eigentleg detta som tar lengst tid


    Grunnen til at eg har sveist på skiver er fordi det prima røyret er litt for stort..Så med skivene på blei det ganske bra klaring inni der, då slepp eg og ha det slarkete og fælt


    Festeplatene skal sveisat i det røyret som står oppover..Vil ha dritten mest mulig demonterbar slik at eg får den inn i bilen og kan frakte den rundtomkring


    Det var det for no, håpar eigentleg og bli ferdig med heile skiten til helga igjen, men får sjå om det går
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  18. #140
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Har fått gjort litt meir på snurra idagHåper på og bli ferdig i morra, men får sjå korleis det går

    Nokon som har formeining om kor lang røret som "går opp frå bakken" burde være?Må jo være lang nok til at bilen går 180 grader rundt, men samtidig ikkje for høgt slik at eg må ha gardintrapp når bilen heng i vanleg stilling
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  19. #141
    Registrerte brukere KE40155 sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Mjøndalen
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    ta ca 120cm burde du ha røret. da blir det litt høyt , men du slipper kansje å stå på gardintrapp. vil da få snudd bilen 180 grader (oppned) uten å måtte subbe i bakken.
    Alexander R H Olsen.

  20. #142
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sorry for at jeg ikke har fått gitt deg noen mål enda! Skal ta å få gjort det imorra, har helt glemt det bort!
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  21. #143
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av KE40155 Vis post
    ta ca 120cm burde du ha røret. da blir det litt høyt , men du slipper kansje å stå på gardintrapp. vil da få snudd bilen 180 grader (oppned) uten å måtte subbe i bakken.
    Har laga til rør på 125cm(må bruke det vi har på jobb, så fekk ikkje lenger) så kappar eg til ved behovsyns 120 - 125 høyres greit ut, eg har såpass mykje justering på det røyret som går ned til festebjelken som bilen henger i at eg kan få den langt ned når den henger i vanleg posisjon

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Sorry for at jeg ikke har fått gitt deg noen mål enda! Skal ta å få gjort det imorra, har helt glemt det bort!
    Ingen problem!Kjekt at du vil hjelpe til


    Jobbar forresten som berre juling med bilen, har fått den inn på verkstaden hos naboen der den skal sveisat!Men glømte dataen så får ikkje lagt ut bilderMen kjem nye bilder frå snurrebygginga og demontering av bil når eg kjem tilbake til leiligheta etter helga
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  22. Takk samuel takket for denne posten
  23. #144
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Førde, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    kjekt å høyre Anders har opna armane sine til deg?

  24. #145
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av samuel Vis post
    kjekt å høyre Anders har opna armane sine til deg?
    Haha, jepp Han er snill som lar meg stå derBetaler kun for strømmen eg brukar til oppvarming og, men så gjerrig som eg er har ikkje ovnen blitt brukt enda

    Her kjem litt oppdateringar på snurraDet som er gjort med bilen får vente litt så ikkje photobucket sprenger..

    Gjorde ferdig begge dessa..


    Sveiste ihop eine foten


    Så lagde eg ei 10mm plate med gjengar, og ei identisk i 6mm slik at eg kan demontere den der




    Så var begge føttene klare


    Kappa opp røyret som skal stå opp på foten, felte inn røret til snurre mekanismen og sveiste det på!




    Så sveiste eg på røyret til andre del av snurremekanismen og testmonterte eine snurra



    Så hadde eg ei økt igår ogBrente ut forsterkningsplater og plater til låsinga..


    Baksida av låsinga, gjordet alt der heilt enkelt..


    Og framsida


    Så langt er eg komt til no, skal ned no og jobbe videre..Har ein drøm om og få det ferdig idag slik at eg får hengt opp bilen i helga, men det spøker litt for det gitt!!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  25. Takk Dan Bay-Johansen, samuel takket for denne posten
  26. #146
    MGP sin avatar
    Medlem siden
    10. aug. 2011
    Sted
    Trøndelag - Skaun
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    nice =)
    MG Performance
    Motormekaniker hos www.cylmo.no

  27. #147
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Meget bra =)
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  28. #148
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Takk for det kara

    No er snurrene endeleg "ferdige"..Støttestaga må byggast om til demonterbare(punkta dei berre fast i lause enden når eg har montert dei opp foreløbig) og røra som skal inn i fangarhola må sveisast på..Men det gjer eg når eg har bilen der så eg er sikker på at det passarEllers så skal firkantrøyret med alle hola og påsveiste skiver byttast ut med tida, og samme med det raue med to hol i..Alt blei litt skeivt der med så mange hol..Og det gjorde det sikkert ikkje noko bedre at eg borte frå begge sider isteden for igjennom begge Men det tar eg seinare når eg er ferdig og bruke den til 242en så sender eg den inn på galvanisering med jobben med det samme

    Kjem bilder iløpet av helga
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  29. #149
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Då var snurra ferdig for noStativet blei eg veldig fornøgd med, så skal feila som eg skreiv om i posten over utbedrast når den har gjort sitt for denna bilen

    Her er stativet heilt klart, bortsett frå demonteringsplater på støttestaga


    Så kjøpte eg meg ein slik idagFekk veldig god pris på den gjennom jobbenDen blir nok fin og ha under karrosseriarbeidet no framover!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  30. Takk Dan Bay-Johansen, samuel takket for denne posten
  31. #150
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Her kjem litt bilder frå forrige helg

    Starta med og slepe bilen ned på verkstaden til naboenDer skal eg stå framover mens eg driv på med karrosseriet..


    Demonterte panser med hengsler, pluss litt småtteri i motorrommet og bakluke, baklykter og bakfangar



    Tok deretter ut varmeapparat, baksete og dører, pluss litt anna knask inni bilen




    Fekk ned bensintanken ogDen kona gummien som ligger mot karrossen på påfyllingsrøret var øydelagt, så må muligens ha nytt rør..


    Fekk ned bakstillinga og!





    Så begynte eg og skrape litt tectyl i eine innerskjermen frammeFunkar veldig bra med varmepistol og skrape, men får ikkje vaska vekk siste restane med verken whitesprit, lynol eller rødspritMen det får kansje stå igjen til sandblåsinga, er ikkje mykje som blir igjen..

    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

Side 6 av 123 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kmh: 80-mod 242 prosjekt
    By Kmh in forum 200 -serien
    Svar: 56
    Siste post: 16/09/15, 18:51
  2. prosjekt: stivere 240?!?!
    By Trangmyr in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 18
    Siste post: 14/04/11, 21:08
  3. 142 prosjekt
    By JørnM_940 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 19/02/10, 16:38

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •