Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 150 av 206 FørstFørst ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 200 ... SisteSiste
Viser resultater 3.726 til 3.750 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #3726
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Syns Turbonetics virker så jalla jeg.. Blankt, polert og fancy. fysj
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  2. #3727
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    skal ha en størst mulig bolt on turbo til motorn/bilen her nå som skal dytte ut nok hk for å godkjenne maxeffekten til 200 serien forhåpentligvis. så mer enn det er ikke kravet mitt. det er også krav fra meg om å kunne flyttes over til 945n etterpå når nymotorn kommer inn. ny turbo kommer til den andre motoren den gang det skjer.
    folk har nå brukt 19T i en mannsalder så det fungerer nå til meg også.

    dessuten spinner jeg 100meter på våt asfalt uten å ha lyst nå også når jeg gir på i 2a... å 3a... så trenger ikke jetmotor enda

  3. #3728
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Smile

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    skal ha en størst mulig bolt on turbo til motorn/bilen her nå som skal dytte ut nok hk for å godkjenne maxeffekten til 200 serien forhåpentligvis. så mer enn det er ikke kravet mitt. det er også krav fra meg om å kunne flyttes over til 945n etterpå når nymotorn kommer inn. ny turbo kommer til den andre motoren den gang det skjer.
    folk har nå brukt 19T i en mannsalder så det fungerer nå til meg også.

    dessuten spinner jeg 100meter på våt asfalt uten å ha lyst nå også når jeg gir på i 2a... å 3a... så trenger ikke jetmotor enda
    19T Fungerer bra nok den Få det montert sammen etter planen, og ta det derfra når du er ferdig
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  4. #3729
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av solan Vis post
    hvor mange norske må du ut med for en ny 19T da? Har selv også lyst på en større snurre.
    ca 6500 Norske riksdaler med kursen i går når jeg sjekka akseptabelt det synes jeg da. kunne godt betalt 1000kr liksom, men den koster nå det den koster

  5. #3730
    Registrerte brukere MGP sin avatar
    Medlem siden
    10. aug. 2011
    Sted
    Trøndelag - Skaun
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Får jo en Netics E-46 fra USA for den prisen, folk må slutte å kjøre 19T osv, ja d går å spooler opp som fan, men d er jo som å kjøre trimma diesel, skal man dra på i større fart igjenom gira, får man ladd tryks peak å trykk fall over enn lav sko, men enn skikkelig 300hk turbo me rett dimensjonert eksos turbin etc holder trykke å effekten hele veien, mitsu er moped agregat, vi lever i 2011 nå, wake up

    Har du søkt Biltilsynet om å få god kjent 16v bygge? hvilken motor søkte du om da?
    MG Performance
    Motormekaniker hos www.cylmo.no

  6. #3731
    Registrerte brukere C.Erstad sin avatar
    Medlem siden
    13. mai 2010
    Sted
    Radøy
    Innlegg
    2.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    dessuten spinner jeg 100meter på våt asfalt uten å ha lyst nå også når jeg gir på i 2a... å 3a... så trenger ikke jetmotor enda
    Dårlige dekk heter det!

  7. Takk Kent o, Bjerkelund takket for denne posten
  8. #3732
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av tosk Vis post
    Får jo en Netics E-46 fra USA for den prisen, folk må slutte å kjøre 19T osv, ja d går å spooler opp som fan, men d er jo som å kjøre trimma diesel, skal man dra på i større fart igjenom gira, får man ladd tryks peak å trykk fall over enn lav sko, men enn skikkelig 300hk turbo me rett dimensjonert eksos turbin etc holder trykke å effekten hele veien, mitsu er moped agregat, vi lever i 2011 nå, wake up

    Har du søkt Biltilsynet om å få god kjent 16v bygge? hvilken motor søkte du om da?
    har ikke søkt formelt om 16v turbo enda. venter til jeg har godkjent med 8v turbo og max effekt.

    Sitat Opprinnelig postet av C.Erstad Vis post
    Dårlige dekk heter det!
    spiller nye goodyear eagle f1 assymetric, ikke akkurat linglong\nangkang!!!

  9. #3733
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av C.Erstad Vis post
    Dårlige dekk heter det!
    1hjuls spinn tror jeg heller vi snakker...
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  10. Takk Kent o takket for denne posten
  11. #3734
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    1hjuls spinn tror jeg heller vi snakker...
    Enig der 1hjulspinn kan man ha overalt uansett gir nesten Hadde jo det med F'en til en kompis jo
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  12. Takk Bjerkelund takket for denne posten
  13. #3735
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    1hjuls spinn tror jeg heller vi snakker...
    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Enig der 1hjulspinn kan man ha overalt uansett gir nesten Hadde jo det med F'en til en kompis jo
    Samma faen det vel, la nå Kodja kose seg med bilen sin
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  14. Takk Anders Dybvadsskog, Aartun takket for denne posten
  15. #3736
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    har ikke søkt formelt om 16v turbo enda. venter til jeg har godkjent med 8v turbo og max effekt.


    spiller nye goodyear eagle f1 assymetric, ikke akkurat linglong\nangkang!!!
    noe galt med linglong og nankang?
    dyrere er ikke bestandig bedre..
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  16. Takk Kent o takket for denne posten
  17. #3737
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    koser meg som besatt jeg nå skal jeg love, samme om folk spøler livskiten utav F motor, Kevin og jeg vet også at det går fint!!! husker godt en lilla space740 som spøla livskiten av en F motor... men ikke F om det er like moro som dette!!

    linglong og nangkang er ikke like betryggende å ligge i høye hastigheter du kevin!!! aldri i livet om jeg kommer til å kjøre med slike dekk... synes ikke det føles sikkert å sitte på til deg i 0kmt når du kjører som fy!!!

    vært å kjøpt meg kabel til ryggekameraet nå. men har mest lyst til å få handla\skaffa meg den riktige bryteren til å justere nightvision styrken på + styring av bakrutegardina samtidig... men får se om jeg kobler opp den bryteren jeg har Nå til å begynne med her... null stress å koble om senere ettersom det er samme type kabelsko i bryterkontaktene...

  18. #3738
    Registrerte brukere oar83 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    1.538
    Antall takk

    Standard

    Vil iallefall anbefale turbonetics e46 ~ samme som eg har på motoren min. Veldig fin størrelse og virka meget bra ut heile registeret.
    Det er iallefall .ar 63 stage3. Skal iallefall henge godt med ved vidare trimming oxo

  19. #3739
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.740
    Antall takk

    Standard

    Men nå vil jo kodja ha en turbo som passer rett på uten noe som helst endring er jo mye gode turbotips her hvis han bestemmer seg for å bytte olje og vann slanger da

  20. #3740
    Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Innlegg
    524
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    Syns Turbonetics virker så jalla jeg.. Blankt, polert og fancy. fysj
    Så om noe er fint og blankt så er det jalla? Haha!

  21. Takk henrik940 takket for denne posten
  22. #3741
    Aartun sin avatar
    Medlem siden
    16. juli 2010
    Sted
    Sola, den i Rogaland...
    Innlegg
    864
    Antall takk

    Standard

    Gratulerer med oppstart Kodja! Så var jeg inne på noe med dårlig jording.. Lærte noe og på denna jobben du har gjort. Veldig kjekt du tar deg tid til å dele alt!
    -88 240 hobby bilen

    Kjører til daglig en Multivan eller Leaf

  23. #3742
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    ja hva er poenget med å byggen en bil fra bunn og opp om jeg ikke kan lære og lære det bort videre så mange andre forhåpentligvis kan gjøre det enklere og raskere enn meg det er gull er det ikke?

  24. #3743
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av alecxz Vis post
    Så om noe er fint og blankt så er det jalla? Haha!
    Stort sett når det gjelder motordeler. utvendig på en bil er noe helt annet.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  25. #3744
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Kjørte du igjennom byen etter jobb i dag? Var på burger king i byen den som er nærmest nova kino etter en tur på sykehuset, så satt i andre etasjen. Så syns jeg så rumpa på 242`n din og hørte også lyden fra eksosanlegget. Virker som det er pen lyd i den

  26. #3745
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D Vis post
    Kjørte du igjennom byen etter jobb i dag? Var på burger king i byen den som er nærmest nova kino etter en tur på sykehuset, så satt i andre etasjen. Så syns jeg så rumpa på 242`n din og hørte også lyden fra eksosanlegget. Virker som det er pen lyd i den
    jess gjorde det ja så var sikkert meg. måtte kjøre pent uten noe pådrag pga det var lite bensin på tanken... så jeg ikke fikk stans midt i byn får ta en liten driveby i litt mer kjente takter en gang brummer godt

    Runar var innom her og henta c70 stolene jeg hadde til salgs nå... syntes lyden hørtes ut som v8'er lyd så den er god å høre på ja

  27. #3746
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    ja hva er poenget med å byggen en bil fra bunn og opp om jeg ikke kan lære og lære det bort videre så mange andre forhåpentligvis kan gjøre det enklere og raskere enn meg det er gull er det ikke?
    husker en med hodt under dashen på en 242, og kobbla noen kabler.. rød i toppen og forbannet over drittbilen han ikke skulle røre mer.. dette skulle F**n meg kverneland få gjøre!!
    høres det kjennt ut, Kodja?
    hva ville du lært da? :P
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  28. Takk Ola Moen takket for denne posten
  29. #3747
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    husker en med hodt under dashen på en 242, og kobbla noen kabler.. rød i toppen og forbannet over drittbilen han ikke skulle røre mer.. dette skulle F**n meg kverneland få gjøre!!
    høres det kjennt ut, Kodja?
    hva ville du lært da? :P
    Som broder'n sa engang da han prøvde å få jevnt håndbrekk på en 740.... "-Det kan jo faen ikke væra noe annet enn en svenske har klart å finne på detta"
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  30. #3748
    Registrerte brukere Vegardb92 sin avatar
    Medlem siden
    16. april 2010
    Sted
    Tomrefjord, Møre og Romsdal
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Haha, første jeg og tenker når det er noe rart på bilen min, f.eks. speilet på innsida av hanskerommet.

  31. #3749
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Her var det mye prat og lite bilder
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  32. Takk Rasdaln takket for denne posten
  33. #3750
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    skjedd no mer her da??
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

Side 150 av 206 FørstFørst ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 200 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •