Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 149 av 206 FørstFørst ... 49 99 139 147 148 149 150 151 159 199 ... SisteSiste
Viser resultater 3.701 til 3.725 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #3701
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Ebay!
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  2. #3702
    Registrerte brukere R-israelsen sin avatar
    Medlem siden
    03. mai 2010
    Sted
    Røyneberg
    Innlegg
    1.132
    Antall takk

    Standard

    Likeer hva jeg ser : )

  3. Takk Kodja takket for denne posten
  4. #3703
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Innlegg
    544
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    da tar jeg gjerne en link her eller på pm

    leste jo på tråden om de dysene at de ikke var å skaffe lenger...
    Ebay var der jeg skaffet værtfall....

    Samme pris som for 968

  5. #3704

  6. #3705
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Innlegg
    544
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kodja Vis post
    hva er fulle nr på de så jeg vet jeg får tak i riktige?
    0280150558

  7. #3706
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FUEL-...Q5fAccessories
    disse altså??

    INJECTOR SPECS:

    Brand: AUTOELECTRO PARTS

    Design: BOSCH STYLE, TOP FEED, DESIGN II

    CONNECTOR TYPE: EV1 (classic)

    FLOW RATE @ 43.5 psi: 42 lb/hr (440cc)

    SPRAY PATTERN: Narrow (pencil), 1 HOLE.

    IMPEDANCE: 14.5 Ω

    Basic Power Formula HP per INJECTOR is:

    INJ. SIZE(LB) x 80% / .5(N/A) OR .6(TURBO) B.S.F.C

  8. #3707
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Skal du kjøpe dyser eller lignende så anbefaller jeg han her: http://www.fiveomotorsport.com/fuel-injectors/ veldig behjelplig og koselig kar!

    Her har du linken dirrekte til dysene jeg regner med du er på utkikk etter!
    http://www.fiveomotorsport.com/bosch...ant-0280155968
    Sist endret av Exerqtor; 01/08/11 kl 18:17
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  9. #3708
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Innlegg
    544
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FUEL-...Q5fAccessories
    disse altså??

    INJECTOR SPECS:

    Brand: AUTOELECTRO PARTS

    Design: BOSCH STYLE, TOP FEED, DESIGN II

    CONNECTOR TYPE: EV1 (classic)

    FLOW RATE @ 43.5 psi: 42 lb/hr (440cc)

    SPRAY PATTERN: Narrow (pencil), 1 HOLE.

    IMPEDANCE: 14.5 Ω

    Basic Power Formula HP per INJECTOR is:

    INJ. SIZE(LB) x 80% / .5(N/A) OR .6(TURBO) B.S.F.C
    Skal vel stemme bra det...

  10. #3709
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    men er vell noe forskjell med dysemotstander å sånt når man kjører 558 dyser?
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  11. #3710
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Ja, de er høyohm, så formotstandene må forbikobles..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  12. #3711
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Meråker, Norway
    Innlegg
    544
    Antall takk

    Standard

    Samme som med 968 d

  13. #3712
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    var det jeg regna med å stakars kodjabassen som akuratt har satt inn formotstander i sitt nett
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  14. #3713
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Hehe, de er heldigvis enkle å koble seg forbi da..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  15. #3714
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    formotstandene er jo bare å koble et kontaktstykke med 1-4 kabler på og plugge til og fra så det er jo veldig smal sak. desto høyere salgsverdi når det selges en gang ferdig modifisert i.h.h.t. det er ikke noe jeg ser på som dumt. moro å ha gjort det.
    har sendt de en mail her nå og sjekker pris på frakt og slikt. man skulle bare koble ut formotstander med de 558dysene samt kjøre med original bensintrykksregulator på 300hk oppsettet slik?

  16. #3715
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Jepp, -558 dysene er beregnet på 3bar akkurat, så det trengs ikke noen annen btr. enn den originale.
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  17. Takk Kodja takket for denne posten
  18. #3716
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    jaja venter nå enda svar på mail fra Turbotrimming og dysesida... tar sin tid

    tok noen nye bilder i dag bare for å få til noen litt bedre... har jo forresten montert tilbake Palm Beach rattet igjen og montert ny motorromsbelysning






    fungerer Fjell å ha DVD spillern nede der... enda ikke tatt i skjermen ved giring så da blir den stående der nede og luftedysene forblir urørt\umodifisert på det nye dashbordet når jeg starter å jobbe på det... slipper jeg å bale å styre... kanskje bare finne meg trelister til dashen i passende prisleie nå da selv om jeg liker de lakkerte veldig godt!


    nyvaska med zalo må vell finne meg en bra diodepære å sette i. får teste hvor mye det lyser opp med vanlig pære i løpet av kvelden nå om det er tilstrekkelig

  19. Takk Daruu takket for denne posten
  20. #3717
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg bestilt ny 19T turbo med rakt 7er hus fra Turbomeck... turbotrimming hadde skrudd opp prisene i det siste så da var valget enkelt med tanke at svenskkursen drar den ned langt under den prisen. venter enda på svar ang dysene da... ellers har jeg jo 3" lmm liggende også klar!

  21. #3718
    Beachee sin avatar
    Medlem siden
    21. april 2010
    Sted
    Molde
    Innlegg
    310
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    Da har jeg bestilt ny 19T turbo med rakt 7er hus fra Turbomeck... turbotrimming hadde skrudd opp prisene i det siste så da var valget enkelt med tanke at svenskkursen drar den ned langt under den prisen. venter enda på svar ang dysene da... ellers har jeg jo 3" lmm liggende også klar!
    Hei
    Skal du bruke 19t på 8v, eller er den kun til 16v'n?

  22. #3719
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Dashen din gir meg flasback fra et sted....hmmm, oh!

    http://spaceflight.nasa.gov/gallery/...2000e10522.jpg

    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  23. Takk Kodja, Bjerkelund takket for denne posten
  24. #3720
    Registrerte brukere solan sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2011
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    hvor mange norske må du ut med for en ny 19T da? Har selv også lyst på en større snurre.
    77 Volvo 242

  25. #3721
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av solan Vis post
    hvor mange norske må du ut med for en ny 19T da? Har selv også lyst på en større snurre.
    Kjøp noe større enn 19T'en. Er jo nesten 6500 ++ for 19T. Thats bad
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  26. #3722
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    denne 19T turboen er til 8v bare foreløpig. setter den i 945n når 16V kommer i denne.

    henrik: liker bildet!! liker meg som pilot! tar jo helt av denne bilen snart men er flere målere som skal inn... bredbåndslambda å eksostemp feks står på ønskelista

  27. Takk henrik940 takket for denne posten
  28. #3723
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Klin til med en GT2871R turbin med det samme du er igang da vel
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  29. Takk Kent o, ArneR takket for denne posten
  30. #3724
    Registrerte brukere Bjerkelund sin avatar
    Medlem siden
    27. nov. 2010
    Sted
    Hurum
    Innlegg
    294
    Antall takk

    Standard

    Snakka med GIK Turbo idag, og da fikk jeg nesten kjeft når jeg spurte om åssen det var med 19T turbo i Fk motoren x)
    Det var bare oppskryt sa han :P
    Forrige brukernavn: TimB

  31. #3725
    Registrerte brukere SINISTER FINNI sin avatar
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    257
    Antall takk

    Standard

    Skaffer turbonetics til ok penge jeg vetu til 16V, Slik en stor en he he
    Bleieexpressen- 2004 S60R black atacama K-Pax
    Storprosjekt 1 -1974 164 turbo.
    Storprosjekt 2 -1974 142 T5 vizualtech edition
    Kose bil 1972 164E

Side 149 av 206 FørstFørst ... 49 99 139 147 148 149 150 151 159 199 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •