3.5" fløder 35% bedre enn 3" og alle monner drar. Litt artig å bygge eksos anderledes fra det alle andre bygger og.
Yep. Skal bruke det på V-band gjengene og så det ikke setter seg.
Aabenraa i Kongsberg. Men jeg kjøpte det siste settet dems.
tjæ, tror du betaler for kvaliten også. Er steinharde felger, iallefall. Skikkelig kvalitet, men det er nok ikke bare Compo, og det koster nok litt penger for bare merket også.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Er jo egentlig ikke vits med Compomotive viss man har bruksbil og skal kjøre på normale veier..
det er sant det, men det hjelper jo ikke når compo ser ut som det er lagd til volvo da![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Detta blir konge!Ble den litt mer behagelig å kjøre etter Multilink ble montert?
Går ann å få tak i brukte Compomotive hvis man apselutt må ha det, blir litt billigere enn helt nye, hehe
-95 Audi A6 2,5 TDI (brukis med treski)
-92 Nissan Skyline R32 3,0 Twin Turbo (Driftebil)
-89 Volvo 245 GL Orginalare (solgt)
Takk!
Yeah, ble mye bedre å kjøre med multilinken, men irriterer meg over at jeg har den myke nivåmatfjøra bak. Hvis jeg får tak i en originalfjør bak når jeg skal til Sverige i mårra så kjøper jeg den og monterer sånn at den får vanlig høyde bak til jeg eventuellt kjøper coilovere å ha bak. Bilen kommer til å ligge nedpå gummiputene hele Sverigeturen med 2 stk baki og en del ting baki, haha
.
Yeah, går jo an å kjøpe Comp brukt, men er igrunn ikke så opptatt av å kjøpe Comp fordi det er Comp. Har igrunn bestemt meg for å kjøpe MIM felgene fordi de er tøffe, og da blir det de.
Da har vi vært i Sverige i går. Blei ikke delskinn for glemte å si ifra på forhånd at jeg helt sikkert skulle ha, men fikk tak i følgende deler til bilen min:
- Standard høyde 960 bladfjær til biler uten nivåmat
- Bærearmer til multilinken.
- 960 95+ sideskjørt
Blei en del billigere tur enn jeg trodde, 1000 SEK i deler + bensin. Bilder kommer senere i dag
.
Ordner seg med Coilovers det, kjekt og kunne justere litt også
Ikke værst pris det![]()
-95 Audi A6 2,5 TDI (brukis med treski)
-92 Nissan Skyline R32 3,0 Twin Turbo (Driftebil)
-89 Volvo 245 GL Orginalare (solgt)
Oppdatering 09.03.2010 - Deler fra Sverige og litt eksos sveising
Bladfjøra vi henta i Sverige til bakstillinga. Sånn ser en bladfjør ut til biler uten nivåmat i usenket høyde. Like bred som nivåmatfjøra, men tykkere gods i midtne.
Ekstra par med bærebruer til bakstillinga for å lage fester til coilovere seinere og evt pulverlakkeres.
Flens fra KKK 27 turboen til 3.5" V-band ferdig!Må bare "porte" den litt innvendig sånn at det blir smoothe kanter ved V-banden og ut fra turboen.
V-band sveiset på fleksiledd og katalysator.
Herlig herlig![]()
One Ring to rule them all
Dette blir deiligmen hvor har du kjøpt de V-band greiene henn? (står sikkert i tråden din et sted men gadd ikke se igjennom hele
)
ebay har mye fint av slikt![]()
One Ring to rule them all
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)