-
kan sikkert kappe ut hele blekket i panseret og sette inn hønsenetting for de som synes det er finere... 
dette er vell det cleaneste luftinntaket som er å skaffe til veie... og det blir jo som regel varmt nedi motorrommet så greit å få lufta ut litt og mer luft = jevn luftstrøm = bedre\kaldere luft til motorn og mer kjøling = mer moro 
denne bilen skal stå og råttne til jeg har jobb igjen og er totalt ferdig med 242n
altså ren bruksbil som jeg skal få lakka opp org fanger og org addon leppa foran etter hvert nå + SE sideskjørt må jeg få tak i etter hvert så den blir litt finere
men til slutt så blir den enten solgt i den tilstand eller brukt som bruksbil og bygd om til x90 med dører og front. driver også å dealer med en svenske ang en original 16V turbo motor... da denne er sliten nå virker det som... ellers kan det være bare en simlring eller turbon som er sliten\defekt snart. komp er jo grei og alt fungerer fint ellers. men synes den bruker mye bensin(1.2l\mila) og mye olje så den skal få en runde tlc når den tid kommer.
men har lyst å få solgt anlegget baki da så jeg kan sette inn org bagasjeromspaneler og få litt lettere bil... lei stereon nå... dundrer for mye.
00' C70 2,4L Turbo Cupe Safran, Öhlins, IPD, Triton, DO88
98' 945 LT RF stereo 142,5dB, twinpipe, IPD+bilstein understell. Solgt.
'90 245 B230F Rød. Pendlerbil
82' 242 16V prosj.! Recaro, Twinpipe, R blå, IPD+CS+lesjø

Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules