drev såvidt å så på hvordan jeg skal få hengt opp lyddempern... den bakre skruen der fikk jeg en liten ide for
plukka av fra 244caben til Volvo-Power de festene som lyddempern henger i og satte den også inn istede for skruen bare
og der har vi to fester på hver side for å henge opp en lyddemper. time will show hvordan det vil funke når vi begynner med eksosen, kanskje i helga...
Volvo-Power med sveiseapparatet i full sving på siste rest av tilpassingen av m90 travers.
mutter sveist inn slik at man kan skru fast gummiopphenget til girkassen med skruer fra oversiden.
slik ble det til slutt
ferdig grunna og lakkert før montering. skal når tider er kommet for demontering og lakkering sandblåse eller pusse den ned og lakkere opp skikkelig hele greia i ett. men dette får duge fram til da skal vi få bilen i drift snart
locktite +
lettet enkeltmassesvinghjul på ca 9kg fra KG Trimning +
sachs -763 trykkplate og diesel lamell +
tenningsmerke på riktig plass når motor står i Null mot veiv og opperom på svinghjulet står mot startern +
M90 H1 kasse som gikk på plass uten noe som helst problemer med plassen = gir og drivverk skrudd sammen![]()
mangler å montere girspake, og da snu og montere spacer riktig som den skal
noget slitt mellomakseloppheng men nytt er jo handlet inn og monteres etter hvert her nå
clutchpedal som er ferdig modifisert for hydraulisk clutch. fin byttehandel med en på forumet her. men åssen fikk du festa fjæra?er jo balletrangt under der
og hvilken del av fjæra skal hvor inni der??
mmmm beistet står bare å prøver å komme seg ut på landeveien igjenoff som jeg gleder meg til den dagen bilen er i drift igjen... savner å kjøre den :(