
-
Vasket bilen idag
Skulle kanskje tatt en runde og polert den og.

Har jo sett på andre 240 med takluke der pakningen stikker opp en del. Litt her og, men ikke noe som ser ut til og være ett problem. Ingen fukt i bilen 

Noen skader i lakken, og noen bulker. Alt skal fikses over tid, og blir vel en runde i lakkboksen ved en senere annledning.



Heldigvis ikke mye rust.


Skal pusse ned og få bort rusten som er, og skaffe lakk med rett lakk-kode, for å freshe opp det lille som er. Tar igjen alt senere når den skal få seg ett nytt strøk lakk.
Har sett mer på ledningsnettet, for hvordan jeg skal koble det opp i bilen.
Drar 1 6mm2 kabel fra batteriet til 30A sikring og videre til ett rèle (rèle 1) Sikring og rèle i bilen.
Drar 1 4mm2 kabel fra batteriet til 15A sikring og videre til ett rèle (rèle 2) Sikring og rèle i bilen.
Drar 1 2,5mm2 kabel fra batteriet til 15A sikring og videre til ett rèle (rèle 3) og videre til den elektriske kjøleviften som skal inn senere. Sikring og rèle i motorrommet.
Fra rele 1 til 10A - coil, 10A - lambda og 10A - IACV
Fra rele 2 til 3A - Ecu, 2A - ventil (boost control) og 10A - dysene.
Fra tenningslåsen 15 (strøm siste hakket, og under start) til rèle'ene, så alt med VEMS ecu'n har strøm når tenningen er på. Elektriske kjøleviften går ikke gjennom tenningslåsen, siden ecu'n må ha strøm for og lukke kretsen.
Sist endret av Riff; 01/05/11 kl 19:34
Begrunnelse: Legge til litt info
Tagger for denne tråden
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules