Synd med jobben. Lykke til med jobbsøking! Ang det med takluka så er det visst fler som bytter innmaten fra volvo luka ut med bmw e30 innmat, for å få vippefunksjonen.beholder selve luka.
Synd med jobben. Lykke til med jobbsøking! Ang det med takluka så er det visst fler som bytter innmaten fra volvo luka ut med bmw e30 innmat, for å få vippefunksjonen.beholder selve luka.
ja virkelig crap akkurat nå... menmen trivsel når det er vår i været, man får full lønn i 4mnd + feriepengene utbetalt i tillegg i juni og man er ved godt mot
søkte på jobben som bruktbilselger på kverneland bil i trondheim i dag nå. spent på om jeg får noe svar eller ikke.. hadde vært überperfekt jobb for min del tror jeg!!!stå å selge volvo dagen lang?! digg
dog litt annet også innimellom riktignok.
takker for tipset. får vell se om man får på luka først nå etter hvert..
Drømmejobb det![]()
passer e30 innmaten i luka rett på da?
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Høres godt ut Kodja! vår gir god stemning
vet ikke om den passer rett overens, eller hvor mye som evt må til av tilpasninger..
stor bildeupdate igjen gitt.. på tide! lenge siden sist........
nytt originalt girkasseoppheng\gummi.
lettet enkeltmasse svinghjul fra KG Trimning i sverige. har ikke veid det enda hvor mye det veier, men oppdaterer med vekten når jeg kommer meg til ei vekt jeg kan bruke...
til sammenligning: originalt F enkeltmassesvinghjul... dette solgte jeg nettopp.
Sachs -763 (forsterket-)trykkplate og fjærende diesel lamell for å kompensere for ikkefjærende svinghjul og belaste drivverk litt mindre enn med stum lamell og svinghjul. skal holde til litt gamp og garantert til mitt forbruk\brukhar originalt utløserlager, er sikkert sachs det også... pene saker synes jeg. synd at det ikke skal vises. noen som lager glass girkasser?
hæhæ
ORIGINALT, UBRUKT og NYTT 16V turbo grenrørdet var nice å få kjøpt det!!!
Holder garantert til mitt effektuttak også med tanke på at jeg må strupe meg ned til rundt 220hk, dog kommer momentet til å være langt over godkjent nivå med 16V på turbomating... menmen... time will show hvordan effekten en gang blir med 16v turbomotor i bilen her... lenge til kjenner jeg :(
noen som derrimot vet hva det gjengede hullet på grenrøret helt ved utgangen for turbon er??
That was it for todaytakker Torra for at jeg fikk sitte på en tur til sverige i min arbeidsløse hverdag for å hente godsakene
![]()
ser bra ut detteden gummien på kasse, bytta den akkurat selv, men syns den er velldig bevelig selv om den er ny.
Kjøpte du grenrøret av Joakim eller?
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
legg grenrøret din på en papir/pappbit, å tegn rundt om, så jeg har en mal jeg kan få. skal jo ha turbo på min 16v, men må få laget meg flenser. greer du dette, lillegutt? :P
Aaaalt for mange biler. Allt selges..
ja den er ikke akkurat så veldig stiv, men i alle fall ikke slamsete. er jo bare for å holde den på plass den gummien, bevegelsene kommer jo av motorn, og når den stives av i topp med motorstabstag så må det jo bli enda bedre baki der også.
nope. en svenske på tpc. 1300sek med fraktbare å lete etter like fint\ubrukt org innsug nå så har jeg alt det der...
ska lag en mal t dæ lillegutt![]()
Det hullet er nok til eksostempsensorn på b204 motorn.
Ang dette å konvertere et vanlig 240 soltak til vipp er heller kurant type u.
Først og fremst må man kappe av bakdelen av luka,så den fysisk kan ha mulighet til å gå opp i bakkant.
problemet man da får er at allt vann renner rett ned på de foran i bilen,pga at innertaket er noen cm lengre bak enn hullet slik at det ikke er noe som vannet kan renne ned i før det renner ut på sidene.
Laga 1 stag nytt på hver side på en 140 en gang bare for å prøve,og da gikk det å få vippa opp luka.Men det ble heller vanskelig å få den til å stå i stengt posisjon.
+ at det var problem med vannet.
så oppfordrer de som sier at det er bare å skru dit noe bimmergreier til å komme med bilder...
Sist endret av Terje1; 02/04/11 kl 17:18
takk for oppklaring Terje, da blir det ikke noe vippeluke på meg everingen minuser skal gjøres på bilen om det kan unngås med slik god info.
får vell prøve å skaffe meg eksostempgiver til å sette i der da, moro å ha et instrument til å lese av det etter hvert også tenker jeg...![]()
Det gjenga hullet er ikke til noe EGR opplegg da?
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
for meg ser det ut som det er to gjengede hull så kan jo være både EGR å EGT?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Kva betalte du for Clutchen og Trykkplata?
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
Går ei svart 240 vogn på verdal med glass luke med vipp, så det må jo gå ann å gjøre det på noen måte.
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
ja det var kanskje det på den. husker ikke, men husker den var elektrisk og hadde trekk i samme stoff som taket for å dra over luka
kipt med jobben din, vil nå vær nesten umulig være netcom kunde uten en så bra kundemotaker som du
Men går planen vidre med lakk av bilen før sommern da? Er spent på å se korsen biln blir når den e klar![]()
Volvo V70 D5 02' Konebil
Volvo 940 D24tic 93' Bruksbil(rullende prosjekt)
Volvo 145 72` Veteran prosjektet
Volvo Amazon 69' Taksenk storposjekt
https://www.facebook.com/CustomGarasjen
takker for den!
ja planen er at bilen får lakk før sommern. har jo alt med motorgreiene nå. må bare få heim delebilen med soltaket så faren til kevin kan skifte takplata imens vi bygger om til fk/m90n
har jo spart opp cashen for lakkingen nesten og har jo fri så jeg kan korte inn utgiften ved å være med på demontering/montering når den tid kommer hos Roar's eventuelt. så bare vi får gjort det der så blir det lakkering nå. måååå få det unna![]()
ja du vil jo kan spar litt på å kan demonter sjøl ja. nu når du har fritid så må du ta deg en tur innom selsbakk å glan litt![]()
Volvo V70 D5 02' Konebil
Volvo 940 D24tic 93' Bruksbil(rullende prosjekt)
Volvo 145 72` Veteran prosjektet
Volvo Amazon 69' Taksenk storposjekt
https://www.facebook.com/CustomGarasjen