polarisfelgene var det kast i så det holdt tror jeg samt de var kantkjørte... så godt fornøyd med å få igjen 3500eller hva jeg fikk for de ja ferdig utspølaaldri kommet til å brukt de på en nylakkert bil
Daniel V: joa det høres litt drøyt ut. men får se om han kommer med bilder eller ikke. betaler ikke 300£ over nettet uten å ha sett noe bilder eller få bekreftet identiteten til personen, i alle fall ikke uten paypal... da ordner de opp heldigvis...
Skjønner hva Sven mener med at det ikke er så ettertraktet i England, men det er ikke akkurat så vanskelig å bruke Paypal.
Men hvordan er lakkplanene dine igjen? Orker ikke lese gjennom alle sidene her for å prøve å finne det, + at søkefunksjonen holder ikke helt mål![]()
Gøy å se et prosjekt hvor en virkelig lever ut guttedrømmen![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Lazerblå, april, ca 30-40 tusen med alt arbeidet hos lakkerer, digg = guttedrøm JA!![]()
Husker bare jeg leste noe om todelt lakkering, med to forskjellige farger![]()
Lazerblå er en sikker vinner, så lenge du ikke lakker plasten![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
hehe må være ekstremt lenge siden det var snakk om todelt lakkvar når jeg hadde dovns og tenkte på å lakkere den og montere Bross styling. dog var det pent på bilen til Thomas S sin photoshopa bil, men ikke på 2dørsen her med de planene jeg skal ha.
Finest med svarte fangere jaforresten sitt du på forum midt i arbeidstida??
![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
nja tror nok selve fangerene og frontleppa blir lakkert i bilens farge ja. det er veldig pent synes jeg. og så får jeg tak i sorte til vinterkjøringa så de ikke får alt for mye steinspurt derfra.
seffmå jo "blogge"
Blogg hore![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
Volvo V70 D5 02' Konebil
Volvo 940 D24tic 93' Bruksbil(rullende prosjekt)
Volvo 145 72` Veteran prosjektet
Volvo Amazon 69' Taksenk storposjekt
https://www.facebook.com/CustomGarasjen
jaha? åssen jobb har du starta som der da?
sørge for at det blir 159% topp finish du da!![]()
bynt å jobbe som oppretter/lakkerer, skal omskolere meg til dette yrket
Skal passe på bilen din![]()
Volvo V70 D5 02' Konebil
Volvo 940 D24tic 93' Bruksbil(rullende prosjekt)
Volvo 145 72` Veteran prosjektet
Volvo Amazon 69' Taksenk storposjekt
https://www.facebook.com/CustomGarasjen
Får lakke noen ekstra rosa striper på den mens du passer på bilen hans![]()
hehe blir nok ingen rosa striper gitt
pass deg nå trond d
ellers sender jeg ikke r-sport trekka jeg er på vei hjem med nå... hehe
prøvekjører 2011 diesel R design. herlig bil! men litt trange seter og ikke awd dessverre. kul alikevell
bra d oddgeir. gleder meg til dønn strøken bil!
hehedu har henta dem ja, heilt fantastisk
![]()
hohoho
da er det nest siste stortingen snart i boks! ringte Ferrita nå og spurte om eksosen var på vei snart. den kommer til Ferrita sørpå neste onsdag og da sender de den rett opp til megjuhuuu!!!
blir da 3" ferrita anlegg fra turbo og bak under aksel til Twinpipe dempernda kan jeg faktisk begynne ombyggingen egentlig...
fikk jo tak i brukt armatur. var en slangebit igjen på det røret i midten. dette knakk jo selvfølgelig når jeg skulle få av slangebiten... men går jo fint å få på et bensinrør\bensinslange nedpå der alikevell... er vell bare returen som sitter der.
må loddes på selve +'n også får loddinga der var gådd av der det er litt "gult". pussa over og malte opp med motorblokkmalinga samtidig som jeg dro over bunnpanne og F vannrøret et siste strøk. så blir vell greit etter V-P mekaniske har vært bortpå den en tur med loddebolten. skal også få fiksa på Walbro GSS341 pumpa før helga nå ettersom det er bestemt og vedtatt at A motoren skal tas ut denne fredagen eller lørdagen og FK motoren skal settes oppi motorrommet så man blir tvunget til litt fortgang! hehe
Walbro GSS341 kitet. kosta 1000kr med frakt og mva til meg og Kenneth D. ta kontakt om flere vil ha så kan jeg smekke sammen en fellesbestilling eventuelt. sparer lett 500kr på selve pumpa i forhold til andre norske forhandlere som jeg har sett og funnet i alle fall
ser nå ekte nok ut for mine øyne.
ferdig "wrapa" inn med støydempende sokk rundt selve pumpa og gummibeskyttelse nederst så den ikke skal slå mot selve tanken sikkert. skal lage en liten guide for åssen folket kan feste opp dette på armaturen når jeg starter med det...
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=RU-3580
da har jeg bestilt meg 3" K&N filter fra ebay + stag for øvre motorfeste\motordemper som skal fikses på.
har også bestilt følgende på Pedersen Racing:
5cm brei eksosbandasje til grenrøret og DP.
Bensintrykksmåler
tror ikke det var noe mer nå.
SCSTYLING.no skal sjekke og ev skaffe meg DO88 slangekit for vann og trykkrør i løpet av uken nå. steike det drar på seg kostnader men fy jeg håper det blir bra.
har også sendt mail til et firma sørpå som lager custom intercoolere på bestilling. så skal se hvilken pris de kommer opp med på intercooler som passer rett i originalfestene og er størst mulig innenfor plassen som er i fronten på en 240\242håper prisen ikke er så ravgæli. 3000kr eller noe i den duren er akseptabelt for en custom en som er størst mulig i forhold til plassen og er bolt on på alle mulige vis der. får vente i spenning og se!!!
her er målene jeg har sendt i vei og streker hvordan den kan være maksimalt innenfor det vilkåret at ingenting annet skal krasje av lykter og beholdere og at den skal gå utenfor radiator og utnytte max plass frami der..
blir vell demontering, sliping, grunning, lakk osv så montering?![]()
etter litt vurdering og sjekking så har jeg nå sendt en mail til KG trimning ang clutch og lettet enkeltmassesvinghjul. har jo det fra KG på 945n med fk\m90... og da betalte jeg ca 5000\5500NOK for 763trykkplate og lammell og lettet svinghjul. så det er ca 2000kr mer bare enn det å kjøpe ny clutch bare til 3300kr på volvo til fk\m90 her i landet... er fort verdt det da egentlig i og med at jeg da kan selge F svinghjulet jeg har for å delfinansiere det kjøpet... får se litt. er litt vell store plutselige vurderinger jeg tar her nå som innebærer mye cash...
hei Kodja
se cooleren på Torshov til 2390kr.holder for 700hk![]()
lik di målene du tenkte på
http://www.racespecperformance.com/e...Intercooler%22