skaff meg så skal jeg prøve å få det til å fungere/ bli montert på en fin måte
i accept the challenge!
modifisere en 940 instrumentdimmer/klokkejusteringsbryter til å justere ryggekamera og solskydd i bakruta opp og ned![]()
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E...Q5fAccessories
ikke dummen pris heller. bedre å kjøpe en elektrisk slik enn å kjøpe ny heldekkende kanskje
hvordan er den festet? går den opp helt av seg selv og alt? det der ble fort VELDIG aktuelt!!!![]()
Veit ihvertfall at den el rulle gardinen bak til E34/32 går ved egen hjelp uten noe ekstra montert i biln enn selve rulle gardina. Det hadd vert tøft vest du hadd monter![]()
Volvo V70 D5 02' Konebil
Volvo 940 D24tic 93' Bruksbil(rullende prosjekt)
Volvo 145 72` Veteran prosjektet
Volvo Amazon 69' Taksenk storposjekt
https://www.facebook.com/CustomGarasjen
skal nok ha slik hvis det er plass i bredden og slikt ja! for det hadde vært übertøft og ikke minst praktisk!!! det er dumt å ha slik solgardin ved rygging eller da i samme sammenheng sota bakrute på vinterstid. så spørs om dette blir løsningen!
får vell takke The Sven for tipset, sikkert noget ironisk ment men det viser seg at ideen er GENIAL!![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
hehe, det glade 80 tall var en fin tid detvar vell trolig det eneste bilen der manglet vill jeg tro. fy F**n for en fullsprekket bil! det skal bmw ha, de lå langt foran
utrolig god å kjøre å, men desverre ingen elektrisk rullegardin bak..
dette må du gjøre noe med kodja, eller hva??
over til noe annet:
har fårr beggge muttrene med RETTE GJENGER!! tenkte jeg kunne sveise den inn i bunnpanna di mens du pusser x90 skjermene mine i helga? blir lakking søndags kveld..
Aaaalt for mange biler. Allt selges..
tja om du ikke skal til byn el noe på lørdag så jeg får skrudd på bunnpanna og tatt første strøket med maling på den først da? x90 skjermene skal vi alltids få pusset og ordnet ja
blir alltids ordning på elektrisk solgardin bak nå ja! bare vært fint å sett den fysisk/nærmere bilder hvordan den fungerer og kobles/monteres før jeg handler.
har fått banka inn litt kronasjer på lakkeringskontoen så den har status ''klar for lakkering'' pengemessig nå til slutten av mars/begynnelsen av april bare vi får bygd om bilen til turbo først så vi vet hva som må moddes om.
bestilte walbro gss341 pumpe til meg og kenneth D i dag nå. 1000kr med frakt å mva til landet. ikke dumt det.
Mr.Vikebø: dessverre viser det seg at den elektriske rullegardina fra Biltema er utgått for 1,5 år siden. de har den på siden pga det kan\er noen overliggere en eller annen plass i landet. kanskje like greit?!
så blir å få tak i en slik fra bmw om den er i riktig\passende lengde tenker jeg, er jo et must med elektrisk gardin i bilen herhehe
skal se om jeg drar innom Strandveien auto og sjekker om de gutta har funnet ut hva kundeservice er igjen og sjekke om de har noe info eller en på lager jeg kan se på før jeg tar i bruk ebay kontoen igjen... var jo tross alt bare 80$ for ei gardin der + frakt...
ev. andre biler slike ting også står i?
EDIT på morgenkvisten: Ferritta har fått en kort mail med bestilling av DP + rør bakover til bakre lyddemper. twinpipedemperen skulle jo ha kommet i går men kommer vell til uka. Cooler skal jeg sende bestilling\forespørsel på senere i dag når jeg har fått tatt kontrollmålene og sende fra meg.
Er elektrisk gardin i s90 executive/royal også, men den er ikkje enkel å få tak i.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Ser ut som at jeg har laget den diskusjonen i tråden din, nå![]()
Uansett om du hadde fått tak i den 12volts Biltemagardinen, kan jeg forsikre deg om at i utrullet tilstand, ville det sikkert stått "BILTEMA" i store hvite bokstaver over hele gardinen![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
hehe du satte meg på en ide som Sven spilte videre på og Volvo-Power avgjorde og jeg må betale for og utførehehe
men dette tror jeg faktisk skal bli en kjempesak å ha til sommern
venter på pris på frakt av ei slik gardin nå.
Hvis du finner en god måte å gjøre det på, så legg gjerne ut en "how to".
Har en 1-din flipout liggende, men fant aldri noe god løsning på det. Målte og styrte, men kom frem til at hvis jeg satte den under der treraderen skal være, hvor det er viftesluser, blir skjermen for høy i forhold til solskjermen over dashen
Detter man den nede blir det jo bare tull da også, for askebegerkanten stikker jo så langt ut at skjermen blir pekende skrått nedover, og da ser man jo ingenting
Eneste jeg kom frem til (men som sikkert også vil se rart ut) var å kjøpe noe alla denne :http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi.../Radiobrakett/
Snu den andre veien enn på bildet, og ha den oppå dasjen![]()
Sist endret av Daniel V; 26/02/11 kl 13:48
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
janei det der ville aldri blitt fint om du ikke kledde det inn og polstret\trakk opp dashen for å få det til å bli litt finere etterpå. blir nok noen bilder når jeg gjør noe for å få det til å passe, men først nå må jeg bare finne ut hvordan og hvilke modifikasjoner som må til på hvilke plasser.
Siden det virker som om du skal ha alt av utstyr som finnes på andre biler, hva med oppvarmede bakseter? (finnes ihvertfall på Omega B, ikke sett det andre steder)
2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES
v70 har jo oppvarmede bakseter ogsåmen det kan løses med å installere slike ettermarkedsvarmetrekk under setetrekkene. men det skal jeg ikke ha. skal ikke kjøre rundt på folk i bilen her. er kosebil for meg +1 ev smårollinger som absolutt skal sitte på med pappas bil når jeg kommer til det steget i livet
målerpoden er fin ja! herlig ekstrautstyr det, sjeldent også.
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392