Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 55 av 206 FørstFørst ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 155 ... SisteSiste
Viser resultater 1.351 til 1.375 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #1351
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    hehe takker!!!
    bare å vente å få den i posten nå
    nei det var det da hvor mye jeg gav for den... som jeg sa
    "det er større sannsynlighet å bo i oslo(eeee Værdaln) og vinne i lotto enn å finne disse til salgs, og for den summen jeg betalte" hehe altså classified foreløpig
    Jeg hadde en sånn for noen år siden. Solgte den for en tusenlapp når jeg handla bil med gamle dasjen....

    Sjelden sak du har fått tak i der....
    Volvo 242 '82

  2. #1352
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    ja nesten så man aldri skulle solgt de. jeg kommer aldri til å selge den der ever uansett om jeg slutter med 242... oldebarna mine kanskje vil ha den vett

    sinnsykt glad for å fått kjøpt en sånn ja. er ikke ofte de kommer til salgs. og jeg trengte den jo for å få fylt opp med instrumentene...

  3. #1353
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    noen som selger chip for å bruke fk/ft med 16v topp?
    kan være det blir en endring i planene om 16v sugis... kan hende det blir tvangsmata 16v sugis istede hehe men er litt avhengig av at noen lager chiper som får det til å gå med lh og originalbokser/gullboks...

    anybody??

  4. #1354
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.390
    Antall takk

    Standard

    hva med å gå for datasprut i boksene?
    2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES

  5. #1355
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    først originalbokser for godkjenning så DTA sprut med gode tid og stunder

  6. #1356
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.390
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    først originalbokser for godkjenning så DTA sprut med gode tid og stunder
    Jeg tenkte f.eks MS3 i originalboksene jeg da..
    2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES

  7. #1357
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    har blitt tipsa om en sånn løsning tidligere å men vil se om jeg får til dette uten å kladde med sånn datasprut foreløpig. er hakket mindre komplisert til å begynne med samt jeg har ikke tid og ork til å sette meg inn i datasprut i tillegg til alt annet akkurat nå

  8. #1358
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Ikke store prisforskjellen med datasprut kontra chipper, men utrolig stor forskjell i mulighetene du får!
    Er ikke så vanskelig å sette seg inn i heller vil jeg tro

  9. #1359
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    jojo sant nok det Torra men så er det det at du får aldri godkjent en bil med datasprutet... og det jeg skal gjøre skal godkjennes. så får man ta oppgraderinger videre med datasprut så lenge den er godkjent med den type motor i alle fall

  10. #1360
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.390
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    jojo sant nok det Torra men så er det det at du får aldri godkjent en bil med datasprutet... og det jeg skal gjøre skal godkjennes. så får man ta oppgraderinger videre med datasprut så lenge den er godkjent med den type motor i alle fall
    Datasprut er da ingen problem det, så lenge det er i originalboksene.. Hvordan skal de klare å se at det er noe uorginalt da?
    2017 Nissan Navara | 2012 Nissan Pathfinder| 2009 Ford Fiesta | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic | 1986 Suzuki GSX 750 ES

  11. #1361
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    nesj mangel på LMM er vell et trygt tegn på det? gidder ikke å kjøre med fake LMM på bilen...

  12. #1362
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Tar ikke mye kreftene å legge inn en LMM for godkjenningen sin skyld da

  13. #1363
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    neinei, men... blæh. gidder ikke å kjøpe Datasprut også NÅ liksom... vil sette sammen motor nåååååååååå får snart angst av å ha alt av motorditt å datt og så faller en komplett fk i huset kanskje også i tillegg så blir det vell ikke akkurat MINDRE smertefult å vente da må man ha en chip å en chup og tut og kjør på veldig elementær talemåte...
    må snart bli ferdig du å så jeg får sitti på\testa hvordan en 240 med fk går da så jeg vet hva jeg skal overgå hehe

  14. #1364
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    finnes da biler uten lmm org også. tviler de ser og legger merke til det.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  15. #1365
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    hm kan være men anyways.... IKKE datasprut NÅ ->LH2.4 med 16v turban ja...

    nesten så jeg blir litt "sint" på galne skåninger som kommer med lette fristelser hele tiden hehe
    hadde sett for meg et cleant motor rom uten cooler rør og alt mulig jeg nå. bare ei fin blokk med 16v topp og sugis... uten sånn turban på sida... men så er det jo ikke i hus men muligheten er defintivt nært forestående gitt...

  16. #1366
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor bytter du planer _hele_ tiden? Hvorfor feiger du ut med 16V sug? Tror ikke jeg har sett noen ha det i en bil på forumet her..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  17. #1367
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    har til gode å se en trimma 16v sugis her jeg hvertfall
    finnes jo ferdig lagde grenrør til de, ser for meg heftig sugis med unik racing innsug

  18. #1368
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    bytter planer fordi jeg hele tiden får mulighet for å oppgradere hehe og mye vil ha mer... sånn det er med meg i alle fall...

    først FK hadde jeg jo i bua... solgte fordi jeg mista trua på FK når jeg har bare tull med den i 945n så kjøpte 16v sugisen fra sverige nettopp pga jeg solgte FKn... og så får jeg mulighet til å kjøpe en FK til en pris jeg ikke kan si nei til og da blir det jo seff 16v turbo i såfall selv om 16v sugis hadde holdt i bøtter og spann for min del... men er vell greit mer trykk i en 16v turbo enn 16v sugis så det er jo litt moro det når man først kan liksom... kommer nok ikke til å klare å si meg fornøyd uansett før jeg har noe nytt nedi motorrommet... men nå driver jeg å prøver å kjøre ihjel 90hk som står der... spøla rundt trondheim i 2 timer på lørdan konstant i alle mulige plasser det var "trygt" jævlig moro... men da blir man jo litt betenkt... hva om det stod det dobbelte under panseret? hvor mye mer moro haddet Det vært?! hehe

  19. #1369
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoR-Sport Vis post
    har til gode å se en trimma 16v sugis her jeg hvertfall
    finnes jo ferdig lagde grenrør til de, ser for meg heftig sugis med unik racing innsug
    så en 16v sugis med dobble webere til salgs for 45000 kr tror jeg det var... sikkert greit med bånndrag på den + sabla fin bensinregning etter ei økt på kvelden hehe

  20. #1370
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Blir en litt annen ting å spinne rundt overalt med et par hundre hester enn 90 trøtte hester, ja . Får liksom ikke leika seg noe særlig med 90 hester annet enn som vinteren når det er litt glatt.

  21. #1371
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    hehe eller om sommern hvorsomhelst tro meg... 90hk er ikke lat i bilen her ass med bare meg i bilen og ingen stereo baki spøler lett... men tror cluttchen begynner å bli litt sliten... kanskje. men ja, blir nok mye lettere å leke seg litt. bare redd det kommer til å gå litt for godt jeg til bruken min men men det er prisen man betaler for å kose seg

    edit: kom på det ja... i helga dreiv jeg å skulle kjøre gjennom byn... så kom en rød tror jeg 244 opp på sida... skulle sikkert kosekjøre fra meg eller mot meg, i alle fall så gassa vi litt på stod bare å spant ut fra ene krysset jeg

  22. #1372
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Jojo, men si en litt sprek turbobil så kan du slenge den i 3. gir og sladde de lange fine svingene med masse blårøyk etter . Det blir litt vanskelig med 90 hk .

  23. #1373
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Må si at du gjorde et kupp med å få poden til den prisen som du gjorde. Du som finner godbiter hele tiden. Se om du finner et R-sport eller palm beach ratt samt en slik pod

  24. #1374
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    fant jo et r ratt i sverige som gikk for 500sek... men fikk ikke bydd pga var sperret mot internationale kjøpere :-(
    kjøper alt jeg kommer over jeg ;-)

    hehe du har rett ang 3gir ja... er ikke mye futt der :-P gir seg etter 2dre gir men er moro så lenge det varer :-P

  25. #1375
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    høres mer ut som du har 900 hester og ikke 90.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Side 55 av 206 FørstFørst ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 155 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •