Vel syns egentlig du burdte kosta på deg 960II forstilling (jeg slutter aldri å mase om det ), jeg har kjørt ei god stund nå med "poly-all-over" og det er litt oppskrytt egentlig Fortsatt ferjefølelse i svinger og homper, og selv om jeg har 25mm krengehemmer så svikter polyen for mye til at den føles fast, og strammer jeg mere blir nok polyen klemt sund ved utslag... Seff jeg har jo "traktoraksling" bak på 740 A-til-B traktorn, men kjenner at det er for mye "plastikk" framme også.

Men gjør deg ferdig med det du hadde i planene først, SÅ forventer jeg 960II forstilling som pri 1 etter det! Da trenger du ikke ny krengehemmer heller :P For er 25mm originalt på 960II.

Lakken ble veldig bra den Men lurer litt på hvordan du/han fikk lakken til å sitte på 960 skjørta? Har tenkt på å lakke mine også (tykk matt svart vel å merke), men er jo "fet" palstikk så man må vel ha spesialgrunning av noe slag ? Hadde tenkt å droppe mine planer om det for fikk høre at det var "umulig" å få det til å sitte :S