DA har jeg fått surra meg tell å laste opp noen av bildene vi tokEr ikke noen fotograf så bildekvaliteten er så som så
Litt blank ?
Pen farge når man har tatt seg tid til å polere den fram fra all møkka
Og noen motor bilder
![]()
DA har jeg fått surra meg tell å laste opp noen av bildene vi tokEr ikke noen fotograf så bildekvaliteten er så som så
Litt blank ?
Pen farge når man har tatt seg tid til å polere den fram fra all møkka
Og noen motor bilder
![]()
Jøss var den grønn?Ble bra glans det der!
![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
For en fin liten avskjerming som var laget til ekspansjonstanken![]()
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
Yup, den driver å smelter. Korken har allerede smeltet fast og tanken er i ferd med å sprekke opp pga varmen. Har kjøpt ny ekspansjonstank og lokk, men gidder ikke å montere den før ordentlig avskjerming er laget og montert. Kjøpt ekspansjonstank fra 960 med flotør i.
Takk for bildene Yngste Haugerud!![]()
Har bestillt et varmeskjold til turboen. Vil ha litt kjøling på turboen sånn at den ikke bruker evigheter på å bli 'kald' etter litt hardkjøring, derfor foretrekker jeg å ikke bruke bleie på den.
Skal lage avskjerming til luftfilter så da passer det fint å la et deksel gå videre opp og skrudd til dempertårnet. Hvis det pulverlakkeres svart og skjæres ut med stikksag så tror jeg det kan bli ganske bra hvis jeg er litt nøye.
Utretter mye fint med vinkelsliper på luft (type liten), luft-stikksag med "kvalitetsblad" (jeg har en billig Gebe-sag, var helt rævva, frem til jeg fikk litt dyrt blad på den, det hadde sykt mye å si!) og en pusserondell.Kan fabrikkere mye snasent da!
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Ble da blank og penMen synes ikke noe om de felgene dine...
![]()
Har en elektrisk stikksag fra Biltema som fungerer greit. Som jeg ga hele 100 kr for, holdt overraskende lenge for den har fått mye juling. Biltema metallbladene fungerer ikke like bra, men greit nok bare man bytter ofte nok, de er billige og bare å kjøre på med fart og mating.
Det og maskeringstape så man ikke lager stygge riper og pusserondell på kantene + litt lakk så kan man lage mye snasent, ja. Tror ikke det blir noe stort problem. Må bare få tatt med platene til et plateverksted som kan knekke til vinklene jeg skal ha på den.
Felgane er gjerne ikkje det eg hadde gått for heller, men er noe som ikkje alle andre har og ser utrulig bra ut..Det viktigaste er jo tross alt at du likar dei
Såg utrulig blank og fin ut synst eg
![]()
mmm, pen farge!
er så synd vi bor i norge med så lite fint vær å lite sol, for fargen er fin den nå som det er lys på![]()
Fytti grisen for en bil .. Lakken din ser jo ekstremt pen ut ! Har jammen blitt en vaaaakker 940 det her ! Står respekt av dette![]()
Peugeot 306 GTI 6 2000 mod - Sommerbil
Volvo 940 b230 fk 1996 - Selges
dæven! blei den fin i lakken ja! nydelig farge!![]()
Bmw e34 520i
Volvo 760 Cruise bil.
Volvo 240 Turbo! - Solgt
Volvo amazon 70m Prosjekt!
Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt
Safety 940 brakka på vccn treffet, gatebil etc har vel også de, bare at de er hvite ? Snusa på de selv, men da hadde de bare 17" igjen ..
Må si jeg syntes bilen din kler de ! Send de på sandblåsing og pulverlakkering i vinter, å få dem hvite ? Kunne blitt kult det![]()
mye bedre å sprøyte lakkere felgene for man ødelegger legeringa i felga på grunn av varmen som må til for at lakken skal sette seg når man pulverlakkerer.
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Eneste som duger på felger om det skal holde, er enten pulverlakkering, eller eloxsering .. Alt annet funker det også, men hvor lenge det sitter det er usikkert ..