Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 33 av 206 FørstFørst ... 23 31 32 33 34 35 43 83 133 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 825 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Er jo det de skal siden neste EU kontroll er om 2 år .
    Vet dem skriver på mye dritt som egentlig ikke trengs og byttes, uavhengig om det er slitt eller ikke...
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Antall takk

Standard

33 siders tråd om en bil og så den smørbrødlista med feil og mangler... Skulle ikke prøvd å rive deg løs fra tastaturet litt og få bilen i stand da?
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R

If it has tits or wheels, it'll give you problems

Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Antall takk

Standard

Det hjelper jo ikke og ta bilde av varseltrekanten din som ligger slengt på gulvet også klager du at de skrev opp mangel.

Man graver ikke igjennom hanskerommet ditt som er fullt av gamle kondomer for og finne reservehjulet ditt heller. det skal ligge baki bagasjeromet ditt.
    Volvo fantast?

Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

Nå må dere være snille gutter Kodja jobber jo med saken, blir nok en bra bil dette etterhvert

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    33 siders tråd om en bil og så den smørbrødlista med feil og mangler... Skulle ikke prøvd å rive deg løs fra tastaturet litt og få bilen i stand da?
    er jo det jeg holder på med! men har ikke giddi å brukt masse penger på sånne her ting FØR jeg skulle på eu i sommer så jeg fikk tatt det fra riktig ende Først og ikke måtte blakke meg på nytt pga alt var brukt opp på morodeler! men det fine er jo at de delene jeg må bytte nå er jo de morodelene jeg har lyst på hehe et så stort prosjekt som dette tar litt tid og jeg har jo knapt had bilen 1 år nå til høsten. synes jeg har fått handla inn og gjort en del kjøp og salg for å få det på gli jeg.

Sitat Opprinnelig postet av Shaiko Vis post
    Det hjelper jo ikke og ta bilde av varseltrekanten din som ligger slengt på gulvet også klager du at de skrev opp mangel.
    Man graver ikke igjennom hanskerommet ditt som er fullt av gamle kondomer for og finne reservehjulet ditt heller. det skal ligge baki bagasjeromet ditt.
    når den ligger rett i glaninga Jo dessuten tror jeg faktisk det er et krav om at du har refleksvesten inne i bilen og når de har funnet Den så bør de ha klart å "ReflekstrekanSpotta" den å med det samme, eller?
    PS: spiser du sjokoladen med papiret på du da?
    når ble det påbudt med reservehjul? har ikke had det i bil på 4 år jeg. samt det er aldri vært påpekt eller behøvd heldigvis så langt.

Sitat Opprinnelig postet av TurboHansen Vis post
    Nå må dere være snille gutter Kodja jobber jo med saken, blir nok en bra bil dette etterhvert
    Gjør nok det ja. skal bli en bil som de fleste 242 entusiaster skal være missunnelige på dette til slutta ja. alt skal avstemmes og gi et topp resultat og kjøreglede og opplevelse til slutt håper jeg. men skal man gjøre ALT så må man være tålmodig. ikke alle har en grei garasje for å skru i der det blir litt ekstra fortgang i ting husk

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

242 entusiaster ja, greit å peile seg inn på en litt snever gruppe

Blir nok konkurs dette
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

jaja for all del de andre som er entusiaster og ikke missliker 242 da hehe tror ikke det blir mange delene på bilen her som folk kommer til å misslike

konkurs? naaah men veeeeeeldig nære! hehe er jo drømmebilen dette jeg skal pusse opp, sånn bortsett fra en nyeste modell S60R med FULL Evolve pakke på det som tenkes kan. det er eneste jeg kan tenke meg som er råere i mine drømmer enn denne bilen jeg er så heldig å har så her skal det ikke "spares" på det jeg ikke ønsker å spare på. det som er så fint når det er bil nr 2. man kan bruke den tida man ønsker på det uten at det har så mye å si liksom.

har nå fått en liten handleliste fra Emil her på noe småtteri jeg skal ta med fra IPDusa.com. og Kenneth D skal også ta med noe for over sjøen. andre som trenger noe smått\stort med det samme jeg er i gang med en svær pakke...
    synes å huske at det var en del som ønska Justerbare panhardstag...

Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Antall takk

Standard

Å, du din lille.. Hadde vært krem med stabstag, momentstag og panhard.. Hmm..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Å, du din lille.. Hadde vært krem med stabstag, momentstag og panhard.. Hmm..
    ja da må du være kjapp. bestiller på fredag tror jeg. og da må forhåndsbetaling av varene være gjort for at jeg bestiller det med hehe

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

valgets kvaler!!!!

skal jeg bestille 25\22 stag eller 25\25 stabstag??????? klarer ikke å bestemme meg... hva er + og hva er minus med de to forskjellige tykkelsene da????? :(

fått til en mildt sagt saftig fellesordre nå for å si det sånn.. er mange sett stabstag og panhardstag som ligger på ordren + noe annet småtteri... sender bestillingen på fredagen nå tenker jeg så lenge alt er i orden med de som skal være med og forhåndsbetaler slik at det er cash nok på boka mi å til alt hehe

Registrerte brukere alecxz sin avatar
    Medlem siden
    30. april 2010
    Sted
    Halden
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    33 sider der det står om "turbo prosjekt osv osv osv.." som aldri skjer :P

men den passa bra med jp hjula, det skal du ha ;D

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

pass deg nå, jeg vurderer nøye hva jeg gjør først og det har skjedd mye med prosjektplanene for å si det sånn må gjøres velloverveide ting hele veien vettu, ikke kast oppi noe stuff bare.

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

Du får nok kvitta deg stabstaga om du vil det, eg hadde ikkje kjøpt noko meir enn 25/22, du har ingenting igjen for å få bilen til å gå flatt i alle svingar.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

det jeg har lagt opp og, men synes tja større er bedre men får stole på at jeg får det bedre med hakket mindre enn tilgjengelig nå da

alle staga på bestilling er det folk som skal ha ja så de forsvinner så fort de kommer til landet. alt forskuddsbetales så har ingen risiko sånn sett å ta med tingene

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

oh jevlar dette tar av med bestillingen fra ipd her er det om å gjøre å ha tunga rett i munnen! er vell så langt 4-5 stk som skal ha med stuff nå. må sette en limit snart så jeg klarer å håndtere dette ordentlig
    ender opp med at jeg bestiller en kontainer med deler over sjøen vett...

Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Antall takk

Standard

Får vente litt jeg, prioritere litt andre ting først.

Men gå for 25/22 du. Jeg har 25/25, og bilen blir relativt overstyrt. (Noe jeg foretrekker, men virker som alle andre ikke klarer det. Får kjøpe seg Audi de da. )

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

er 25\22 stag jeg bestiller nå ja er vell 2 sett om ikke fler som ligger i ordrelista nå
    venter bare på en person nå tror jeg så har jeg det klart... for å si det sånn så tror jeg det blir en betydelig sum som kommer til å fly over ethern på fredag samt en ganske tung pakke med deler som kommer til Norway etter en stund... håper bare det tar kort tid og kan sendes med flyfrakta så fort som overhodet kaninen klarer å jokke...

Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Antall takk

Standard

Flyfrakt med JetCarrier????? Det er jo svindyrt, blir fort mange kg og stor pakke det der..

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

eller bruke sjøfrakt og vente en mnd på å få tinga... ikke tålmodighet til det gitt hehe
    men får ca vekt og mål før jeg sender så jeg vet hva som blir lønnsomt. problemet er å regne ut ca frakt på hver og en som blir med. vet hva det koster meg for kun mitt nå, men så kommer alle de ekstra staga og greier så blir et finurlig regnestykke gitt...

Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. jan. 2010
    Sted
    Stavsjø
    Antall takk
    2005 Volvo S80 D5 Summum
    1995 Volvo 855 T-5R
    X Volvo V70 2.5T
    X Volvo 854 GL

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

veit har sett! men må først få svar fra ipd når jeg har heile lista hvor stor den er + måla for å kunne beregne det der gitt! hehe det tar jo en dag ekstra bare å vente på målene... bra jeg skal ta med meg bærbarpcn til surnadaln på treningsleiren.... bruke uka på å håndtere shoppinga

Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Antall takk

Standard

Bra at du legger så mye av tiden din på og tilfredsstille andre volvo entusiaster
    pluss 1 karakterpoeng fra meg

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

prøver mitt beste å dra i et tak for fellesskapet når jeg uansett skal handle en del nå bonus og få hjulpet flere samtidig samt man får delt opp litt frakt over flere hender

ps: kjærringa er sikkert ikke like happy, men blir sikkert stolt når hun ser jeg har fått meg et karakterpoeng ekstra hehe

Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Antall takk

Standard

Klart
    håper det kommer flere slike bestillinger, mulig jeg hiver meg med på bestillinga da

Side 33 av 206 FørstFørst ... 23 31 32 33 34 35 43 83 133 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •