Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  742
Side 71 av 77 FørstFørst ... 21 61 69 70 71 72 73 ... SisteSiste
Viser resultater 1.751 til 1.775 av 1916

Tråd: mrstfu: Dunfrid™ - '07 V70 AWD - En æra er over </3

  1. #1751
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Har hatt skeiv takluke en stund, og den har stoppa når jeg har villet åpne den helt, vil kun gå opp i bakkant. Skrudde av selve luka nå, titta litt på mekanikken og fant en greie som hadde hoppa ut av sporet sitt. Fikk satt alt sammen igjen, dessverre har den nå hoppa over nok drev i mekanikken til at fremre stoppunkt, der bryteren ikke kan kjøre luka lengre frem, er godt innunder stålplata i taket. Så, til helga blir det ut med taktrekket og kassetten, og bygge alt sammen igjen. Kjenner jeg gleder meg stort.

    ^^sarkasme
    Rimelig ballsy å kjøre full demontering uten nye deler tilgjengelig.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  2. #1752
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Jeg har enorme testikler.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  3. #1753
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Fikk bytta ut de midlertidige LEDbar-greiene jeg brukte som tåkelys med nye innsatser til tåkelyshusa, så det ser noenlunde originalt ut. Når jeg sier innsatser, mener jeg egentlig 3.5" arbeidslys med spot og flood-mønster. 27W på hver. Lyser helt verst, heldigvis er jeg ganske nazi på å slå de av når nærlysa går på.





    Fikk bytta ut folien på B- og C-stolpene og. To og en halv vinter var nok til at de var ganske slitte. Bytta ut med matt karbonfiber-folie, ikke fordi jeg absolutt måtte ha det, men fordi jeg ville ha matt folie. Den forrige var blank, og er fullstendig nådeløs om ikke underlaget er helt flatt og fint. Et bittelite støvkorn syntes ekstremt godt, noe drt ikke gjør på matt, ikke like fælt hvertfall.



    Begynner å nærme seg klar for Bergbanen på lørdag, sammen med bilen til @joachimbg, Hassel , og et par andre. En skikkelig vask nå, så er vi i boks.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. Takk vangsfreaken, Svirre, Joachimbg takket for denne posten
  5. #1754
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    I det siste har snuppa vært litt ubestemt angående hvor hu vil - på godt fagspråk har det spora mye der det er spor, og vært generelt lite retningsstabil også på flat asfalt. Merka det egentlig best da jeg fikk på somnerhjula, noe som er naturlig pga stive dekk og lav, flat profil, men følte det var litt mer enn jeg synes var greit. I tillegg var rattet litt skeivt, så jeg svingte innom G. Gustavsson & Sønner som vanlig, og lot de gjøre sitt.



    Og joda, det viste seg at høyre forhjul vat en halv grad ute av posisjon. Det hadde forplantet seg litt, da de andre hjula ikke var helt riktig heller, men fikk justert inn i spec og alt ble knall. Fikk samtidig tatt en liten status på forstillinga, og alt virker fint og tight, av endeledd, bærekuler, stabstag og slikt. Litt spillerom i en av bærebruforingene, men ikke nok til å uroe seg.

    I prosessen klarte han å knekke den ene justeringsbolten til høyre toe-stag.



    Etter å ha tømt alle skuffer med tilfeldige deler, sjekka om de hadde andre biler de kunne ta bolten fra, endevendt hele sjappa og konstatert at den siste bolten de hadde hatt enten satt på bilen til aarnes eller Per Turbo , fant de ikke en eneste bolt. Begynte å forberede meg på at Gatebil skulle ryke, men neida - han fant en bolt som passet, og konstruerte ny justeringsmekanisme. Er ikke veldig komplisert, er bare en lang bolt låst off-center til en oval skive, men det tok en liten stund, og jeg kunne kjøre derfra helt uten issues. Er ekstremt fornøyd med å være stamkunde der.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  6. #1755
    Straydog sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nord-Norge
    VCCN medlemsnummer
    669
    Innlegg
    403
    Antall takk

    Standard

    Godt med rett hjulstilling ja. Helt vanlig å knekke den bolten i bakstellet. Enten er mutteren/skiva rusta fast, eller så har bolten rusta fast inni foringa, eller en kombo av disse.
    Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
    Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL

  7. #1756
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Oljeskift i går kveld, ikke stort å melde, egentlig. Ca seks liter av, og ca seks liter på.



    Castrol 0W30 FST Titanium ACEA A5/B5, som spesifisert i manualen, og som jeg har brukt de siste tre år. Er ikke fan av å blande oljer, og det er så lett å huska hva man bruker når det er klistra til bilen på en mengde steder. Selvfølgelig nytt filter, O-ring og pakning til tappepluggen.

    Bytta trykkslangen fra turbo og ned til røret under motor og, var ikke noe lekk elns, men løsninga jeg har kjørt med i to år nå var aldri ment som noe mer enn midlertidig. Tar vare på den i tilfelle noen andre får et krisebehov.



    Ellers lite å melde. Årets dassturné/roadtrip sparkes i gang neste uke, denne gangen først til Sørlandet, så til Stavanger, Bergen, opp til Sogn og Fjordane, rote litt rundt i fjellene, og hjem en eller annen gang ila uke 31. Kilometerstand i skrivende øyeblikk er 337.008.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. Takk Anders Dybvadsskog, 2førr10, kimar takket for denne posten
  9. #1757
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Oljeskift i går kveld, ikke stort å melde, egentlig. Ca seks liter av, og ca seks liter på.



    Castrol 0W30 FST Titanium ACEA A5/B5, som spesifisert i manualen, og som jeg har brukt de siste tre år. Er ikke fan av å blande oljer, og det er så lett å huska hva man bruker når det er klistra til bilen på en mengde steder. Selvfølgelig nytt filter, O-ring og pakning til tappepluggen.

    Bytta trykkslangen fra turbo og ned til røret under motor og, var ikke noe lekk elns, men løsninga jeg har kjørt med i to år nå var aldri ment som noe mer enn midlertidig. Tar vare på den i tilfelle noen andre får et krisebehov.



    Ellers lite å melde. Årets dassturné/roadtrip sparkes i gang neste uke, denne gangen først til Sørlandet, så til Stavanger, Bergen, opp til Sogn og Fjordane, rote litt rundt i fjellene, og hjem en eller annen gang ila uke 31. Kilometerstand i skrivende øyeblikk er 337.008.

    Alltid en god følelse når man har bytta olje selv, sover bedre om nettene når man har kosta på over en høvding og vel så det på skikkelig olje også

    Får ha god tur nordover!

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  10. #1758
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Under en tusing her, for det jeg skal ha pluss en liter i bagasjen. Location, location, location
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  11. #1759
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Under en tusing her, for det jeg skal ha pluss en liter i bagasjen. Location, location, location
    1000 var mer som et eksempel på at det er verdt å koste på skikkelig olje når man først bytter men det ble noe rundt 1500 hos mekonomen for 8 liter olje + omega 917 til 240'n for et par måneder siden.

    Kjøper alltid mer enn nødvendig, når min tar 5.8 liter så pleier jeg å kjøpe 8 liter. Da har jeg til å etterfylle og til krisesituasjon om det skulle oppstå, visst ikke har jeg litt olje fra før til neste sesong

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  12. #1760
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ca midtveis i bilferien, sitter hos en kompis på Voss nå. Har fått en liten ulyd fra det som høres ut som er venstre foran, en klunkelyd som kommer innimellom, uten at jeg har sett noe fast mønster eller klarer å reprodusere lyden. Kan minne om slakk i tannhjul eller noe deromkring, da jeg først la merke til lyden etter å ha slept gassen midt i pådrag, men jeg klarer som sagt ikke å reprodusere lyden. Føltes litt som at bilen ble mindre retningsstabil, men jeg er på ukjente veier med mye sporing, så jeg tar den med ei klype salt. Har hatt av begge dekka foran og kjent etter slakk i forstillinga, men ser eller kjenner ikke noe slakk i stabstag, lenkearmer, endeledd, bærebru, hjullager eller noe. Veit jeg har litt slakk i rattakselkrysset, men det kjenner jeg uavhengig av klonkinga. Kan selvfølgelig være slakk i en av drivakslene, men jeg kjenner ikke noe mer slakk der enn jeg har gjort før, og denne lyden er bare noen dager gammel.

    Har hvertfall fått tatt en status på forstillinga, føler jeg kan kjøre videre med god samvittighet.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. Takk Anders Dybvadsskog, Svirre takket for denne posten
  14. #1761
    Registrerte brukere Tommen sin avatar
    Medlem siden
    03. des. 2011
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    72
    Antall takk

    Standard

    Er ikke splines på drivaksel/nav? De har jo en tendens til å lage slik lyd hvis det ikke er lagt fett på eler det er borte. Da kommer lyden typisk i pådrag, slippe gassen eller f.eks igangsetting.

    Men du er antageligvis så dreven på disse bilen at du kjenner til dette. Men verdt å nevne.
    ---
    2008 V70 SUMMMUM 2,4D 163hk
    [RIP] 2005 S60 ADDITON 2,0T [RIP]

  15. #1762
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ja, har tenkt på det. Når jeg hadde av hjula sjekka jeg at de var tight stramma til, men ikke noe mer enn det. Har alltid hatt litt slakk i drivknutene fremme, og det hsr ikke endret seg. Ikke burde det påvirke retningsstabiliteten heller, men den lille endringen i retningsstabilitet kan være noe jeg innbiller meg, siden jeg i stor grad har kjørt på ukjente og sporete veier.

    Det blir litt forsking på dette når jeg kommer hjem, og jeg mistenker at enten fjærsetet, demperlageret eller bærekula på en eller begge sider er synderen. Hører det knirker litt under har bremsing, typisk tørr foring, og det kan forklare retningsstabiliteten.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  16. #1763
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Dro med VCCN-hengeren langt uti Telemark i dag, på et lite treff vi ble invitert til. Bikka 340k på veien, begynner å bli innkjørt

    På veien fikk jeg Hassel til å diagnosere et par ulyder, og mistanken heller mot bærekuler, som stemmer bra med økt sporing og ustabilitet, og mulig slakk i en drivaksel. Bærekulene bytta jeg sammen med polyforingene for to år siden, men da det egentlig ikke var planlagt ble det Biltema-kuler, to år er kanskje alt man kan forvente i levetid derfra. Blir nok nye originale kuler nå, virkelig en drittjobb å bytte uten spesialverktøyet.

    Siden jeg kjører VCCN-hengeren en del går tankene mot en ekstra oljekjøler til kassa. Passer på å kjøre i lockup så mye som mulig, men for mye kjøling på kasseolja finnes ikke, så blir nok noe sånt no. Blir ikke original kjøler, da jeg har stappa litt andre greier i det området, så sikter på en ettermarkedskjøler, både billigere og mer plasseringsvennlig. Lurer på å kjøpe en med 12V-vifte på, så den ikke må sitte i direkte luftvei, men noen som vet om et passende 12V-signal å kunne bruke til styring av vifta? Altså, 12V eller jord som dukker opp ved belastning, ved påkobling av henger eller lignende. Ikke supergira på en egen bryter til vifta, eller å la den gå hele tida.

    Tillegg: veide bilen på vei tilbake, uten henger veier den 1910 kg med litt greier i baksetet, kamerabag, utstyrskasse i bagasjen og nesten tom tank. Litt interessant mtp at oppført egenvekt i vognkort er 1686 kg. Har ikke med meg 200kg i utstyr, og tankmåleren var på ca 25%.

    Hengeren veier 1130kg, så vi drar med oss en del greier på treff

    20180818_163952.jpg
    Sist endret av mrstfu; 18/08/18 kl 22:11
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. Takk kimar takket for denne posten
  18. #1764
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Bærekuler er da ingen vrien jobb? Ett par bolter og litt meiselbruk så spretter de ut



    Per Turbo
    2005 V70 2.0T Gatebil Rescue
    2016 FH500 #poophunter krokbil

  19. #1765
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Bærekuler er da ingen vrien jobb? Ett par bolter og litt meiselbruk så spretter de ut



    Per Turbo
    2005 V70 2.0T Gatebil Rescue
    2016 FH500 #poophunter krokbil
    Skulle tru det, helt til man ligger på garasjegulvet på tredje timen, kjenner senebetennelsen i skulderen komme krypende og alt i hele verden suger balle. Har gjort det et par - tre gangen, alltid like møkk.

    Skal sies, når jeg bytta her satte jeg inn alt i hele forestillinga og litt til i grove mengder fett. Sitter forhåpentligvis ikke så bra som de gamle gjorde.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  20. #1766
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Usikker på om du har prøvd det selv, men om du løsner bærekule fra bærebru, skrur bærekule fast i et jern e.l. (gammel bærebru er også kurrant) og slå løs på jernet for å dra kulen ut. Gjerne støtt opp med en jekk eller støttebukk på jernet for å holde det bedre oppe når du slår ut bærekulen. Boltene må løsnet først selfølgelig. Brukte ca. 20 min på prosessen sist. Det som er mest "trælete", det er å kulen opp i hullet sitt igjen. Har som sagt en lei tendens til å komme skjevt opp.
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  21. #1767
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    I know, de gangene jeg har gjort det har jeg brukt mellom 10 og 90 minutter på å få den ut, og mellom 10 og femti millioner kalorier på å få den inn riktig. Når jeg bytta de forrige gang satte jeg inn alt med grove mengder fett, så burde være litt håp.

    Men, det skal sies - gutta på Gustavsson og Sønner ga meg en pris på bytte av nye bærekuler som slo meg helt i bakken, så om jeg finner ut at det er bærekulene som er feilen (dørstokkmila) blir det en tur dit. De har bukk, de har spesialverktøy, og jeg har liten tålmodighet og stort temperament.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  22. #1768
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Tror jeg har funnet årsaken til sporadisk klunking og brutalt ræva retningsstabilitet, med tendenser til å laste meg over i motkommende felt.



    Blir bytta til nye
    OEM
    hos Gustavsson så fort som overhodet mulig.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. #1769
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Godt parkert på tosøyleren hos G. Gustavsson & Sønner.



    Originale Volvodeler denne gangen, og deler av trynet til Joachimbg .





    Med spesialverktøy og litt makt var ikke korte fjører eller stive bærebruforinger noe problem i det hele tatt. Forrige gang jeg gjorde denne jobben brukte vel jeg og Retro.L. halvannen time per side - Lars Erik og Nils hos Gustavsson brukte vel 20min på begge, inkludert et par elektrikere som tråkka dem i hæla og skulle pirke på alt mulig. Vel anvendte kroner for å slippe å gjøre dette på garasjegulvet.

    Og for en endring. Bilen går jevnt, rett, uten knirk og klunk, og er like god som den en gang var. Kan ikke skryte G. Gustavsson & Sønner høyt nok opp, superservice, hver gang!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  24. Takk Anders Dybvadsskog, Joachimbg, kimar, Svirre takket for denne posten
  25. #1770

    Medlem siden
    17. april 2011
    Sted
    Oslo
    VCCN medlemsnummer
    551
    Innlegg
    1.138
    Antall takk

    Standard mrstfu: Dunfrid™ - '07 V70 AWD - Ikke lenger skeiv i skøytene????

    Kozetime på Sagene! Ikke noe er for stivt de gutta der
    1982 Volvo 244

    1984 Volvo 240

  26. Takk mrstfu takket for denne posten
  27. #1771
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  28. #1772
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Eirik.H knipsa litt av Dunfrid på Vålerbanen i for noen uker sida.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  29. Takk kimar, Joachimbg takket for denne posten
  30. #1773
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor har du antenne? Og bilen din ble veldig pen uten bjelke
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  31. #1774
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Fordi uten antenne har jeg bare et hull i taket.

    Jeg er fremdeles på vippen ang bjelke. Jeg skal på med ekstralysbøtter i vinter, og om jeg blir ferdig i tide med Whelenbjelka, går nok den på og - bare så jeg får brukt den før jeg evt selger videre.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  32. #1775
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Fordi uten antenne har jeg bare et hull i taket.

    Jeg er fremdeles på vippen ang bjelke. Jeg skal på med ekstralysbøtter i vinter, og om jeg blir ferdig i tide med Whelenbjelka, går nok den på og - bare så jeg får brukt den før jeg evt selger videre.
    Hvorfor har du hull i taket?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

Side 71 av 77 FørstFørst ... 21 61 69 70 71 72 73 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Morten83: 1980 242 Tar form..
    By Morten83 in forum 200 -serien
    Svar: 166
    Siste post: 21/05/16, 20:26
  2. mrstfu: Vera™ - Solgt :(
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2644
    Siste post: 27/01/16, 11:17
  3. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  4. tennings hjerne er ikke i form
    By t.e.b in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/01/11, 21:36

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •