Skriver at jeg ikke vet når han gir full gass. Kansje han ikke gir fullt før 3900 o/min? Jeg kunne bare tenkt meg å se det mer tydelig og viste til eksempler. Det er ikke ment som kritikk til eieren eller noe i den gaten, men jeg måtte kommentere det jeg såg i videosnutten når jeg leste gjennom deler av tråden og oppdaget at han kjørte 531 topp. Jeg vet ikke om noen som objektivt har vært fornøyd med 531 topp på en turbomotor. Med objektivt mener jeg akkurat her at man har testet og opplevd FORSKJELLEN i resultat 530 vs 531. Når GMV har investert i det jeg personlig mener er markedets beste turbo så synes jeg at han, kanskje enda en gang og kanskje helt unødvendig, må få tipset om hvordan hente ut hele potensialet og hva man oppfatter i videosnutten. Han har tross alt eksosmanifold og har nevnt T5 kammen som viser at han gjør det meste riktig.
Hvis noen føler seg "støtt" så er det helt ok for da huskes budskapet enda bedre og enda lenger frem i tid.Dette øker mulighetene for ett objektivt godt resultat og ikke bare ett subjektivt godt resultat som er at man selv mener at resultatet er bra.