Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  208
Side 44 av 49 FørstFørst ... 34 42 43 44 45 46 ... SisteSiste
Viser resultater 1.076 til 1.100 av 1209

Tråd: GMV's V70R -04

  1. #1076
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Stemmer det ja. Mangler bakfanger og lys for at det skal bli facelift.

  2. #1077
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Nyvasket i påvente av polering.


  3. Takk immortal92, Lasse R takket for denne posten
  4. #1078
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. april 2013
    Innlegg
    101
    Antall takk

    Standard

    Pen

  5. Takk GMV takket for denne posten
  6. #1079
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    fikk du noen gang testet ut turboen med billet hjulet ifra ARD?

  7. #1080
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Nei den ligger like blank og fin på hylla enda. Usikker på om jeg skal sette den på eller ikke, har heller ikke satt på Ferrita DP'n enda.
    Den turboen er flette ny Volvo orginal og har dreid innløp (kon fra slangetilkobling helt inn til kompressorhjulet) og portet eksoshus nå så burde fungere litt bedre enn den orginale. Om jeg skal sette den på skal jeg levere inn eksoshuset og grerøret for å få det belagt med keramisk coating som en varmebarriere for å minske risiko for sprekkdannelse.

  8. #1081
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Bare å montere

    Ferrita DP`n gjør susen.
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  9. #1082
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Nei den ligger like blank og fin på hylla enda. Usikker på om jeg skal sette den på eller ikke, har heller ikke satt på Ferrita DP'n enda.
    Den turboen er flette ny Volvo orginal og har dreid innløp (kon fra slangetilkobling helt inn til kompressorhjulet) og portet eksoshus nå så burde fungere litt bedre enn den orginale. Om jeg skal sette den på skal jeg levere inn eksoshuset og grerøret for å få det belagt med keramisk coating som en varmebarriere for å minske risiko for sprekkdannelse.
    Ok. Bestilte meg ett hjul ifra ebay. Spent på kvaliteten. Var omtrent halvparten av ARD sitt.
    Men jeg skal bare ha det på en 16t. Blir ikke mye forandring på min R. Blir bare s60R manifold, det vinklede eksoshuset og Ferrita downpipe.

  10. #1083
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Har ett ARD hjul til overs 6+6 om det er interessant. Det er til KKK24.

  11. #1084
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sekse Vis post
    Bare å montere

    Ferrita DP`n gjør susen.
    Men jeg har veldig lyst på enten hybridturboen til Autotech eller en trippel kulelagret turbo fra Cavalli til R begge to koster ei skjorte og to armer.

  12. #1085
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Men jeg har veldig lyst på enten hybridturboen til Autotech eller en trippel kulelagret turbo fra Cavalli til R begge to koster ei skjorte og to armer.
    Meget gira på den til Autotech jeg og men det blir ikke nå.
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  13. #1086
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Ikke her heller. Trenger bytting av foringer bak, firehjulskontroll og 4 nye sommerdekk. Og så må jeg bytte olje og filter på motor.....

  14. #1087
    Registrerte brukere immortal92 sin avatar
    Medlem siden
    22. juni 2011
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    889
    Antall takk

    Standard

    Eg lurer på å kjøpe autotech sin fordi wastegaten min er sliten. Vil ikkje koste på gamle turboen noke meir.
    Kanskje vi får kvantumsrabatt? 3 stk på 1 gang
    Blir ikkje akkurat no med meg heller...
    Billigare å kjøre over grensa og hente også

  15. #1088
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Ikke her heller. Trenger bytting av foringer bak, firehjulskontroll og 4 nye sommerdekk. Og så må jeg bytte olje og filter på motor.....
    Sitat Opprinnelig postet av immortal92 Vis post
    Eg lurer på å kjøpe autotech sin fordi wastegaten min er sliten. Vil ikkje koste på gamle turboen noke meir.
    Kanskje vi får kvantumsrabatt? 3 stk på 1 gang
    Blir ikkje akkurat no med meg heller...
    Billigare å kjøre over grensa og hente også
    Alltid noe

    Skal kjøpe hus snart så det legger nok en liten demper på "investeringene" i R`n
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  16. #1089
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Hyggelig å våkne til denne snappen.

  17. Takk sekse, hgnubel, Per Turbo, HansOla takket for denne posten
  18. #1090
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Fikk igjen denne fra MG Performace i dag. Konet innløp inn til kompressorhjulet for økt flow. Spent på om denne fungerer bra nå.
    Keep it or sell it? Funderer på hybridturboen fra Autotech. Men da forsvinner litt av orginal preget.


  19. #1091
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Er ikke hybridturboen fra autotech original utvendig?
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  20. #1092
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Joda. Men tenkte mer på driftssikkerhet og kjørbarhet.

  21. #1093
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Joda. Men tenkte mer på driftssikkerhet og kjørbarhet.
    Trodde i grunn den hybridturboen beholdt originalfølelsen på bunndraget men har mer å gi oppover i registeret?
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  22. #1094
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Mister vel litt vil jeg tro. Drivverket er vel helt på grensen til hva det tåler også.

  23. #1095
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg vært borte på jobb i 2 uker. Og som ved ett par anledninger tidligere så er batteriet fullstendig dødt. Har mistenkt CFE'n tidligere så jeg har alltid tatt ut den når vilen har stått over tid. Kan ikke være den da.....

  24. #1096
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Lite har skjedd med denne men nå er det på tide med litt fix.

    -Blankslitte sommerdekk på innsiden. Hjulstilling på bærtur?
    -Liten kaklelyd fra venstre fram som jeg ikke har peiling hvor kommer fra. Rivd og alt og kjent på det meste uten å bli klok.
    -Veldig irriterende skranglelyd fra dashbord rundt instrumentområdet.
    -Skranglelyd fra undersiden rundt midten ett sted.

  25. #1097
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Ajajaj!

    Kjedelige lyder det der.

    Noe fremgang på turbo-fronten? Eller drøyer du litt med å bytte/oppgradere?
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  26. #1098
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Ja det er dritkjedelig! Drøyer litt enda med turbo. Ble så dyr den på 940'n at det forblir orginal på denne en stund til.

  27. #1099
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.474
    Antall takk

    Standard

    Da er sommerdekk i boks.
    Ble Continental sport contact i dim 235/35-19

  28. #1100
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Viktig å være tidlig ute
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

Side 44 av 49 FørstFørst ... 34 42 43 44 45 46 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. GMV's 244 16V Turbo
    By GMV in forum 200 -serien
    Svar: 65
    Siste post: 09/09/20, 18:06
  2. Instrumentpanel fra `98 V70R vs `00 V70
    By V90 in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 20
    Siste post: 29/04/10, 22:45
  3. S:V70R 04m.
    By VolvoBjørn in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 02/04/10, 19:59
  4. V70R awd.
    By volvojoachim in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 15
    Siste post: 29/03/10, 20:39

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •