Ta det med ro gutt! Riv av toppen, mål sylindrene og plan toppen,slipe ventiler-shimsing så er den gulle god igjen
Til helgen skal dere på Too far gone plattdans i vanvikan så da blir det ikke helse igjen til å skru volvo![]()
Femmer skal være rettstillt
Odd Helge: kordan dag e d da?blakk pga bremseskiten no...
da har bilen fått skifta frontruta med egenandelen. så da var feriepengene godt på vei brukt opp... siste rest forsvinner vell med bremsedelene i dag eller i morgen tenker jeg.
spurte også kverneland bil om de skifta listene samtidig som ruta. joda det fikk de gjort vettu. så da "sparte jeg meg" noen kr på å skifte de senere. de nye er betraktelig bedre enn de gamle gitt! men fremdeles... hater bilen!![]()
kanskje detneh må vente til den er eu godkjent... får jo ingenting for bil som ikke er eu ok... noen bud da?
hehe
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Syns vel kanskje vi ikke skal gjøre narr på forumet. Vi har forksjellig smak, og godt er det.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
humor og ironi er det heller ikke alle som har....
pass dere før jeg sender denne høyt ut døra
er ikke vært inn på eu kontroll enda jeg har bare knappe 5 dager igjenså vet ikke hva annet de kan klare å finne å kicke på!
[QUOTE=Kodja;94724]
pass dere før jeg sender denne høyt ut døra
mener du ikke ut høyredøra? er vell din standarde passasjer dette? heheh
tror kodja skjønner dette er humor![]()
med det samme VET han og hva jeg virkelig mener![]()
Aaaalt for mange biler. Allt selges..
humor å humor? pass deg nå! sender bikkja opp rassen på deg i helga!!!![]()
syns egentlig ikke noen over her var noe spesielt drøye bare litt typisk trøndersk tullpratmen ja, det er ofte noen som blir hengt ut, ikke noe mer glad i det jeg en deg. det er bare svette volvo folk her inne uansett, hvorfor la det gå inn på seg?
noen dager tar man ikke spøker like greitmen det er jo gjengs så om alle tenker på det så kan man kanskje vite litt hvor man bør sette grensa si på ting man skriver til andre
jeg tar generelt det meste med et smil for min egen del. tar meg ikke selv så høyttidelig, men noen ganger kan man godt spare seg ting ja!så moralen bør vell være å la vær å skrive ting man kaaaanskje tror kan bli tatt feil.
Volvo-Power: hjelper ikke med SØKNADER vettu
jadajada du har ei rifle og pumphagle... men jeg klarer å blåse ut 25skudd raskere fra halvautomat rugern min enn du klarer å pumpe hagla
doh... mine gjør bare vondt... shit! *stikker å gjemmer seg bak de stygge G-vognene på gårdsplassen*![]()
paintball?
har ruger 10\22 halvauto med bananmagasin, tofot, kikkert og lyddemperprøver å få tak i archangel kitet til den men er jo håpløst her til lands!!! :(