Ja, det eneste sjipe med å ta ifra bilen du har er jo at det må bli demontert og det tar jo tid og, vet heller ikke kor lett de e å ta utav uten å ødelegge.
Silikonen tettet jo, men har tydligvis ikke klart å smøre den utover alt godtnokk.... men den hold på vesken til at jeg fikk med en 3 minutters kjøretur nå, så måtte jeg fylle igjen. Fytti den gikk bra!
Men da får jeg tak i den delen hos Frydenbø og gjør det ordentlig!
Ting som ikke er helt i orden:
- Eksosen kom ut ifra overgang manifoil/eksosrør, så det er noe der som ikke var tett. Mangler vell pakningen der når jeg tenker meg om... Får kjøpe sånn tube-pakning å grise på, for Frydenbø skal ha gull for slike småting..
- Ellers må tomgangen justeres, da den går opp og ned i turtall og holder på å daue på lavpungtet...
- Turbomåleren står på halv hele tiden, så vet ikke om bare selve måleren er klikket eller om faktisk turboen ikke funker da... Jeg har jo ikke hatt turbo før, så kjenner ikke følelsen når den slår inn.... så kossen kan jeg finne ut av det?
- Bremsen var steinhard..! har ikke rørt bremsesystemet utenom å ha luftet den pumpen til cluchen...skjønner ikke hvorfor eller hva som har køddet seg der.