Sitat Opprinnelig postet av Naturchips Vis post
Om dører ifra min 86 mod passer, skal du få de for en rimelig penge.
De skal ikke være så altfor gale for rust.
Eg har dører både frå den blå 86-modellen og den kvite 85-modellen, men ellers takk
Sitat Opprinnelig postet av The Bear Vis post
Dører fra 86 passer ikkje på denne nei Eg har dører til deg Andreas
Dører frå 75-modell passar jaffall ikkje, denne har ikkje samme låsekasse som 242en.

Sitat Opprinnelig postet av Børge Vikebø Vis post
Åjodda! Passer ikke på 75-76 for der er det andre låser. 77 er jeg usikker på..
77 har samme som 76, 75 og dei siste modellane av 100-serien.

Sitat Opprinnelig postet av Ola Moen Vis post
Spørs på når i 77' den er fra. Gamle min var registrert i Oktober 77' og hadde de nye låsene og hengslene.
Man ser jo om det er de store eller små låsesylindrene.
Denne har også nye bakparten som kom i slutten av 78', så her passer alt av dører fra 78'-93' :-)
242en min er registrert i mai 1977 og har dei gamle låsekassane so det var vel antakeleg på 78-modellane dei nye låsekassane kom

Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
De nye låsene er vel stort sett fra og med årsmodell 1978? Altså mye fra høsten 77 og utover. Og dette er jo åpenbart en 79-modell.

Når det gjelder førsteinntrykket her, tenker jeg umiddelbart at det har blitt skrotet mange finere eksemplarer... Men det kan godt være at den ikke er så ille som den ser ut, og at det i hvert fall er overkommelig å oppnå grei bruksbilstand. Og Andreas tar jo gjerne en utfordring på slikt?
Ja, detta er ein 79-modell. TV-registrert og svere greier Ja, det har blitt vraka mange eksemplar som er finare enn denne, det er derfor det er so få igjen
Å få denne strøken kjem ikkje til å bli gjort, av meg i alle fall, men å ta verste rusten, fiksa litt på det tekniske og få han godkjent kunne eg godt tenkt meg Då har eg ein bil som eg kan bruka til arbeidsbil frakta verktøy, bildelar og sånt utan å bekymra meg so veldig for riper i lakken, litt sånn som med corollaen eg hadde, det var veldig greit Det er i alle fall betre enn at han går i bosset