Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.424
Side 82 av 123 FørstFørst ... 32 72 80 81 82 83 84 92 ... SisteSiste
Viser resultater 2.026 til 2.050 av 3069

Tråd: Volvobrage's 242 prosjekt

  1. #2026
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoR-Sport Vis post
    den var rå! kunne tenkt meg en i Compomotive jeg
    Eg vil ha stålfelg
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  2. #2027
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ArneR Vis post
    Jeg stiller meg herved som førstemann i køen på en sånn.
    Den er grei
    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Eg vil ha stålfelg
    Haha, då har du samme problemet som med compomotive Blir berre ein boltsirkel og noken hol

    Fått girplata frå Ofi engineering no!Den såg fantastisk ut Vanvittig finish på den



    Passa nesten perfekt, eg må borre opp hola litt så eg får i siste skruen. Og slipe av den kanten på girkasse tunellen, den er eit par millimeter for høg til at plata glir heilt nedpå.



    Trur detta kan blir rått når interiøret er klar! Var tenkt og eloxere den svart med sølvfarga skrift, men er litt usikker sida eg skal ha svart teppe så lurer på og gjere det motsatt?


    Ledlageret passa perfekt nedi, men må lage til noke finare girsystem no sida plata ser så grom ut


    Fortsatte litt på bensincatchtanken for morro skyld på fredag sida det regna. Punkta på bunnen for godt.


    Slipt den glatt og fin inni


    Borra hol til AN koblinga som er utgangen til aeromotive pumpa


    Punkta på den plata for 3 AN kolbingar og heilsveist den.


    Vinkel på dei i forhold til utgangen


    Sånn blei det inni, skal slipe alt til så det ikkje er noken kantar eller lignande inni.


    Demonterte ein LM framfelg og vaska denBrukte muttertrekkar denna gangen, gjekk "litt" fortare


    Montert senteret på innsida, nyvaska og fin



    Veldig dårleg bilde i sola, men det blei ganske stor forskjell på framfelgane og


    Kanten ser mykje grommare ut og!



    Fått skjært ut stolplatedelar frå delebilen til ein kompis!


    Delt dei ifrå golvet, må sandblåsast litt før montering.


    Skrapa dei reine for asfaltmatter.


    Punkta inn bakre del av tunellen!



    Sveist forhøgninga i golvet i hop med tunellen


    Og begynt og fylle i rundt tunellen. Runder er plate eg sveiser inn for ein fin overgang.



    Sånn såg det ut når eg ga meg, har fått punkta inn ei plate på andre sida av tunellen og
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  3. Takk ovlov86, Oddwar, jabbajohn, kjetil r takket for denne posten
  4. #2028
    E.Winjum sin avatar
    Medlem siden
    22. mars 2011
    Sted
    Nes i Akershus
    Innlegg
    1.368
    Antall takk

    Standard

    Har ikke sett denne tråden før nå Her skal det følges med!! Blir gromt!
    Emil Winjum
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem



    Mitt prosjekt:
    1995 Volvo 945 Polar Diesel

  5. #2029
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av E.Winjum Vis post
    Har ikke sett denne tråden før nå Her skal det følges med!! Blir gromt!
    Takk for det! Kjekt at du følger med

    Har planar om og lage ein diffusoraktig ting bak på bilen Men har tenkt litt på ein ting som eg lurer på. Potta blir jo liggande mellom bensintanken og diffusoren, kan det være eit problem?Eller vil lufta få kjølt ned potta når eg lager diverse opningar i diffusoren til lufting?
    Blir hol til eksosstussen og så vil jo få ut litt luft der og.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  6. #2030
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Strøken tunell

    Og blir bra med plata fra OFI. Tror det kan passe med både svart m/sølv, men blir kanskje dominerende med så mye svart. Men kanskje det blir litt mye med mye sølv og i forhold til det svarte :P
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  7. #2031
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Strøken tunell

    Og blir bra med plata fra OFI. Tror det kan passe med både svart m/sølv, men blir kanskje dominerende med så mye svart. Men kanskje det blir litt mye med mye sølv og i forhold til det svarte :P
    Vi får sjå ka det blir til, trur eg har ein plan
    Ingen som har innspill om diffusorspørsmålet eg spørte om over her?


    Liten update!Fekk noken alurør bitar av ein kompis eg sveiste på AN sveisekoblingane til bensincatchtanken


    Også lånte eg med ein rørbøyar frå jobb, her er røra ferdig bøgd
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  8. #2032
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Du og skal ha diffusor bak ja. Lag en luftetrakt fra framkant av diffusoren som leder luft på potta for å kjøle isåfall. Med videre åpning ut bakover. Sånn jeg tenker d i alle fall. Du ser kanskje litt på avatar bildet mitt hvordan det ser ut med fokus rs diffusor på 240

  9. #2033
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Flotte rør Blir bra den tanken der.
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  10. #2034
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    Du og skal ha diffusor bak ja. Lag en luftetrakt fra framkant av diffusoren som leder luft på potta for å kjøle isåfall. Med videre åpning ut bakover. Sånn jeg tenker d i alle fall. Du ser kanskje litt på avatar bildet mitt hvordan det ser ut med fokus rs diffusor på 240
    Tenkte lage luftehol i framkant slik at lufta går inn til potta der og ut i luftehola bak, det burde kansje holde?
    Skal du støype din ala den som er på bildet ditt?Eg tenkte lage min i aluplater så då får eg skjært ut alle delane med luftehol osv i vannskjæraren
    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Flotte rør Blir bra den tanken der.
    Ja satser på den funker bra
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  11. #2035
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Var egentleg tenkt og ha eit kon filter i motorrommet med avskjerming eller under innerskjermen ala det på Vebjørn sin 242.
    Men vurderer og lage meg luftfilter boks i alu no og ha ein kn filter til f.eks 940 inni der og skikkeleg luftleding inn frå frontenEr det effektmessig forskjell på desse to alternativa?Vil eit kon filter gi meir luft??
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  12. #2036
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Har samme plan selv. Volvo har ganske store filtre. Mener at v70 filteret var enda større enn 940 filteret, og var samme som til en bentley med svær v8.

    Et stort panelfilter er i mitt hode mye bedre enn et kon filter. Egentlig bare fordeler slik jeg ser det, litt mer jobb men tid har en nok av.

    Sent fra min LT25i via Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  13. #2037
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Har samme plan selv. Volvo har ganske store filtre. Mener at v70 filteret var enda større enn 940 filteret, og var samme som til en bentley med svær v8.

    Et stort panelfilter er i mitt hode mye bedre enn et kon filter. Egentlig bare fordeler slik jeg ser det, litt mer jobb men tid har en nok av.

    Sent fra min LT25i via Tapatalk
    Skal sjekke opp i V70 filteretStor fordel at det er 4-kanta sånn at det går an og lage boksen med mest mulig knekking.
    Ser jo faktisk litt annerledes ut og sida absolutt alle kjører med kon filter

    Trur du det funker like bra effektmessig og?Burde jo få myykje luft inn der med skikkeleg luftføring frå fronten.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  14. #2038
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Det står mål på alt på hjemmesiden til jr eller bmc.
    Det burde funke fjell, er ikke så stort filterareale på de mest brukte konfiltera. V70 filteret var et av de største jeg fant. Større enn det som sitter på mange biler med høy effekt originalt.

    Jeg tenkte å skjære ut batterikassa på 960'n siden den uansett ikke er så fresh og bare ha ett svært høl rett ned.

    Sent fra min LT25i via Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  15. #2039
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Tippar på at Volvofiltera er designa for at du kan ha langt intervall på dei, og ikkje maks gjennomstrøyming.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  16. #2040
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Tippar på at Volvofiltera er designa for at du kan ha langt intervall på dei, og ikkje maks gjennomstrøyming.
    På hjemmesiden til f.eks K&N så står det mål på alle filtrene.
    Ser der at Volvo sine filtre er ganske massive sammenlignet med f.eks Audi S og RS modeller samt en del biler med store bæleværk av noen åttere i.
    Kan nok være som du sier at det er stort for å kunne kjøres fullt i driit uten at ytelsen synker nevneverdig, men som nye så burde de ha ganske heftig gjennomstrømning.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  17. #2041
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    På hjemmesiden til f.eks K&N så står det mål på alle filtrene.
    Ser der at Volvo sine filtre er ganske massive sammenlignet med f.eks Audi S og RS modeller samt en del biler med store bæleværk av noen åttere i.
    Kan nok være som du sier at det er stort for å kunne kjøres fullt i driit uten at ytelsen synker nevneverdig, men som nye så burde de ha ganske heftig gjennomstrømning.
    Ja, det har jo vore sagt at filteret på 740/940 turbo skal kunne duge til 400 hk, og å sette på konfilter på desse bilane, er heilt unødvendig.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. #2042
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Se her:
    http://www.bmcairfilters.com/car-fil...01_d519_1.aspx

    Samme filteret sitter i en Bentley levert med 6,7l motor og 426hk (går ikke utifra at den har to filtre)

    V70 filteret er enda litt større så det burde jo være helt prima.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  19. #2043
    Registrerte brukere kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    Innlegg
    1.604
    Antall takk

    Standard

    Det er relativt trangt for et 740/940 turbo filter på høyresiden uansett drev å forsket på rødbilen å bruke 740/940 boks der men den havner omtrent i vifta
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  20. #2044
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Og i hendene på en alu kunstner som Brage, så blir det nok ett flott hus til filteret og
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  21. #2045
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Det står mål på alt på hjemmesiden til jr eller bmc.
    Det burde funke fjell, er ikke så stort filterareale på de mest brukte konfiltera. V70 filteret var et av de største jeg fant. Større enn det som sitter på mange biler med høy effekt originalt.

    Jeg tenkte å skjære ut batterikassa på 960'n siden den uansett ikke er så fresh og bare ha ett svært høl rett ned.

    Sent fra min LT25i via Tapatalk
    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Ja, det har jo vore sagt at filteret på 740/940 turbo skal kunne duge til 400 hk, og å sette på konfilter på desse bilane, er heilt unødvendig.
    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Se her:
    http://www.bmcairfilters.com/car-fil...01_d519_1.aspx

    Samme filteret sitter i en Bentley levert med 6,7l motor og 426hk (går ikke utifra at den har to filtre)

    V70 filteret er enda litt større så det burde jo være helt prima.
    Takker turb00le og gaupe for mykje gode filterinnspelTrur eg skal prøve meg på eit V70 KN filter og bygge boks til det!Viss det viser seg og funke når eg skal ha litt effekt seinare hiver eg det og monterer eit kon filter, enkelt og greit
    Har sendt mail til Pedersens racing og hørt på pris, så bestiller eg eit ganske snartDet filteret du linka til er faktisk ein god del mindre ein V70 filteret eg har spørt etter!
    Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
    Det er relativt trangt for et 740/940 turbo filter på høyresiden uansett drev å forsket på rødbilen å bruke 740/940 boks der men den havner omtrent i vifta
    Det kan bli trangt ja, men alt går Har ein god plan(trur eg) på korleis eg skal få det til, og når eg bygger boksen sjølv kan eg jo bygge den rundt ting og tang viss noke skulle komme i vegen!
    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Og i hendene på en alu kunstner som Brage, så blir det nok ett flott hus til filteret og
    Hehe, håper detBra du har trua vertfall!Trur eg skal lage kassa i 2mm alu. Men litt usikker på korleis eg skal lage festeanordning til lokket, får sjå det an når eg begynner på boksen.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  22. #2046
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Klart jeg har trua Har jo sett alt du klarer å trylle frem
    Hadde ikke vært så dumt med en skikkelig boks
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  23. #2047
    Registrerte brukere Tveite Performance sin avatar
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    1.388
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Ja, det har jo vore sagt at filteret på 740/940 turbo skal kunne duge til 400 hk, og å sette på konfilter på desse bilane, er heilt unødvendig.
    store filter er ofte brukt unødvendig :P sjå berre på min.. over 600 hk og 800nm i motor.. fekk ikkje meir effekt uten filteret så er stort nok

    Volvo 740 2JZ GTE-VVTI

    Takk Til:

    Bcb og L-m-r

  24. #2048
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. aug. 2011
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Gaupe \ Tveite har rett. Så dynotest hvor de hadde en MEGET sprek bil og bytta nedover og nedover i skalaen på filterstørrelse. Var meget smått før det faktisk ga utslag på effektkurva noe sted. Sånn type så smått at du ikke ville ha hatt det hehe

  25. #2049
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Greit nok at et lite filter har en luftgjennomstrømning i tørr fin tilstand.
    Det som er fordelen med et større filter er at filteret tåler mere støv, møkk, vann før gjennomstrømningen er "under" kapasiteten til ett lite filter.
    Nå er det også mange drifterbiler som kjører med åpne hjulhus inn mot motorrommet, og jeg vil tro at slike filtere har ett tøffere miljø enn de som sitter i en vanlig bil på vei som kjører kun på asfalt.
    Alt er smak og behag og plassbehov.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  26. #2050
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tveite Performance Vis post
    store filter er ofte brukt unødvendig :P sjå berre på min.. over 600 hk og 800nm i motor.. fekk ikkje meir effekt uten filteret så er stort nok
    Hehe, var ikkje rare greiene du hadde på nei Kult at du testa uten og, er litt artig og vite kordan sånne ting faktisk er i praksis og
    Sitat Opprinnelig postet av Teigen Vis post
    Gaupe \ Tveite har rett. Så dynotest hvor de hadde en MEGET sprek bil og bytta nedover og nedover i skalaen på filterstørrelse. Var meget smått før det faktisk ga utslag på effektkurva noe sted. Sånn type så smått at du ikke ville ha hatt det hehe
    Det høyrest jo lovande utFilteret eg har bestilt er 324 x 211mm så det er grei størrelse trur egSatsar på det funkar!
    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Greit nok at et lite filter har en luftgjennomstrømning i tørr fin tilstand.
    Det som er fordelen med et større filter er at filteret tåler mere støv, møkk, vann før gjennomstrømningen er "under" kapasiteten til ett lite filter.
    Nå er det også mange drifterbiler som kjører med åpne hjulhus inn mot motorrommet, og jeg vil tro at slike filtere har ett tøffere miljø enn de som sitter i en vanlig bil på vei som kjører kun på asfalt.
    Alt er smak og behag og plassbehov.
    Godt poeng det ZeekerEg tviler på filtera i 242en rekker bli skittene før dei blir bytta. Skal lage til skikkeleg netting i luftslusa og sånn at eg ikkje får støv, drit og fulgar inni

    Eit anna + for boksfilter er jo utsende. Sjølv om eg fekk svar i søknaden at eg kan godkjenne bilen med kon filter så kan det være det skapar trøbbel på eu/teknisk kontroll!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

Side 82 av 123 FørstFørst ... 32 72 80 81 82 83 84 92 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kmh: 80-mod 242 prosjekt
    By Kmh in forum 200 -serien
    Svar: 56
    Siste post: 16/09/15, 18:51
  2. prosjekt: stivere 240?!?!
    By Trangmyr in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 18
    Siste post: 14/04/11, 21:08
  3. 142 prosjekt
    By JørnM_940 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 19/02/10, 16:38

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •