Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  656
Side 46 av 106 FørstFørst ... 36 44 45 46 47 48 56 96 ... SisteSiste
Viser resultater 1.126 til 1.150 av 2645

Tråd: mrstfu: Vera™ - Solgt :(

  1. #1126
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Og hvordan blir effektkurven da? Hørt mye om at bunndraget ikke blir forferdelig endret, men at man må mye opp i turtall.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #1127
    Registrerte brukere Ivar Hestø sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ytre Namdal, Nord-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    43
    Innlegg
    329
    Antall takk

    Standard

    Søker du opp bilen din på bsrab.se, så ligger det vel ut effektkurver både for orginal og modifisert.
    Audi A4 B8 Quattro 11`
    VW Transporter 4-Motion 10`

    Suzuki Bandit 600 97`
    Polaris Sportsman 500 11`
    X-Volvo V70 T5 97`
    X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`

  3. #1128
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Skjer ikke stort på lavt turtall med disse motorene uansett, må opp i litt turtall før turbotrykket kommer seg og det skjer ting. 2500-3000omdr så er ting i gang

  4. #1129
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Det er ikke helt ugreit, fryktet at hele effekt- og momentkurven ble flyttet oppover. Om kurvene hos BSR stemmer, er det jo en helt grei økning på lavere turtall og, og det er jo det man gjerne ute etter. Maks dreiemoment på 1400 vil jo ikke føre til annet enn hjulspinn.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  5. #1130
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard mrstfu: Vera - '99 V70 AWD - Delvis bytte av bremseslanger

    Med
    AWD
    ? Drømmer du eller?

  6. Takk The Sven, Svirre, mrstfu, Hassel takket for denne posten
  7. #1131
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Med
    AWD
    ? Drømmer du eller?
    Ta det med ro, ikke det jeg mente

    Blir jo samme som å tweake wastegateaktuatoren på en
    FWD
    , får for mye moment for tidlig. Har ingen drømmer om å spinne på tørr asfalt med AWDen, men for mye moment på lavt turtall er jo ikke optimalt det heller, mtp råder og slikt.

    En effektkurve som starter å stige litt på rundt 2500 virker for meg optimalt, langs veien blir det jo fort til at man ligger på rett over 2000, så å trampe gassen i bunn uten å gire burde gi mer enn nok pulver til en forbikjøring.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #1132
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Skjer ikke stort på lavt turtall med disse motorene uansett, må opp i litt turtall før turbotrykket kommer seg og det skjer ting. 2500-3000omdr så er ting i gang
    2,4l med relativt liten turbo og vvt, bør ikkje vere så daff under 2500 o/min. Men mot ein R, så er nok desse motorane satt opp til å vere meir økonomiske.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  9. #1133
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    2,4l med relativt liten turbo og vvt, bør ikkje vere så daff under 2500 o/min. Men mot ein R, så er nok desse motorane satt opp til å vere meir økonomiske.
    Tenker du mekanisk satt opp, eller elektronisk satt opp til økonomi?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  10. #1134
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Tenker du mekanisk satt opp, eller elektronisk satt opp til økonomi?
    Elektronisk. Veit ikkje med sikkerheit din bil, men s80en eg hadde med 2,5T var mykje mindre aggressiv gjennom registeret enn R-bilane. Ein såg aldri forbrukstal som likna heller.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  11. #1135
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Da kan man jo si at den er mulig å mappe bort. Men jeg skjønner hva du mener. I forhold til T5ene og Rene jeg har kjørt fremstår den mye mer behagelkig. Derfor jeg også er litt i tvil ang chipping, jeg har blitt veldig glad i måten den oppfører seg på... nydelige motorer.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  12. #1136
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Ja, ein bør kunne få eit mykje råare map. Men ein kan aldri vite kva som er i desse mappa, og ME7 skal ikkje vere så enkel å mappe om utan at den går i feilmodus.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  13. #1137
    Registrerte brukere Volvonikko sin avatar
    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Aust-Agder Birkeland
    Innlegg
    1.261
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Og hvordan blir effektkurven da? Hørt mye om at bunndraget ikke blir forferdelig endret, men at man må mye opp i turtall.

    På min forrige 1998 modell 2,5 t

    Så hadde jeg BSR steg 1 = 238hp. Med åpent filter og turbotrykk på 0.7

    Dette blei gjennomført hos Autopower i Arendal.

    Jeg vil si av erfaring at du får en bedre kjørekomfort som ikke er avhengig av turtall. Jeg hadde automat vel og merke.
    Men du kan fint ligge greit i 5 giret i 70-80 km/t også durer det på når du axxer oppover

    Bilen blir mye mer kvikk og pålitelig, du slipper å gire ned for å komme raskt opp i fart. Blir mer moment og dra kraft.

    Axxen blir også noe justert Da det sies at 2.5t er lavtrykksturbo. Men jeg vil nå si det er begge deler.


    Men en negativ ting skal nevnes. Du får økt drivstoff forbruk. Samme hva folk sier.
    Chip er kun økonomisk for diesel biler :/

    Men gøy er det. Og om du er nyskjerrig kan det absolutt anbefales. Men det blir nok ikke mye til bruks bil etterpå :P
    Sist endret av Volvonikko; 02/02/14 kl 20:43
    ?

  14. #1138
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvonikko Vis post
    På min forrige 1998 modell 2,5 t

    Så hadde jeg BSR steg 1 = 238hp. Med åpent filter og turbotrykk på 0.7

    Dette blei gjennomført hos Autopower i Arendal.

    Jeg vil si av erfaring at du får en bedre kjørekomfort som ikke er avhengig av turtall. Jeg hadde automat vel og merke.
    Men du kan fint ligge greit i 5 giret i 70-80 km/t også durer det på når du axxer oppover

    Bilen blir mye mer kvikk og pålitelig, du slipper å gire ned for å komme raskt opp i fart. Blir mer moment og dra kraft.

    Axxen blir også noe justert Da det sies at 2.5t er lavtrykksturbo. Men jeg vil nå si det er begge deler.


    Men en negativ ting skal nevnes. Du får økt drivstoff forbruk. Samme hva folk sier.
    Chip er kun økonomisk for diesel biler :/

    Men gøy er det. Og om du er nyskjerrig kan det absolutt anbefales. Men det blir nok ikke mye til bruks bil etterpå :P
    Du gir meg flere grunner til ikke å chippe bilen her. Jeg ligger å durer i 60-70 i femtiegiret nå, og gir jeg bunn pedal drar den seg kjapt opp i fart, så behovet for å gire ned er ikke der i utgangspunktet. Ytelsesmessig er det ikke noe jeg savnr heller, selv om jeg kjenner lysten på mer. However, den er rask nok til å miste lappen i, sterk nok til å slenge ut rumpa på alle underlag drivverket tåler det på, og forbruket er høyt nok. Hvor økonomisk det blir handler kun om høyrefoten, men at det blir fristende å tråkke på når man har mer å rutte med er jo sannsynlig.

    Hvorvidt det er en lavtrykksturbo er jo en definisjonssak, men mtp at det finnes turbomotorer med langt høyere originaltrykk enn denne, regner jeg det som en lavtrykksturbo.

    En ting er hvertfall sikkert, denne lavtrykksturboen får ikke åpent filter.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. #1139
    Registrerte brukere Volvonikko sin avatar
    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Aust-Agder Birkeland
    Innlegg
    1.261
    Antall takk

    Standard

    Tror nesten det er godt gjort å kjøre økonomisk med chip til bilen din, samme hva høyrebeinet ditt sier.
    Men gøy er det.

    Åpent filter var for lyd og litt mer effekts skyld Blei ei fin BSR pakke
    ?

  16. #1140
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvonikko Vis post
    Tror nesten det er godt gjort å kjøre økonomisk med chip til bilen din, samme hva høyrebeinet ditt sier.
    Men gøy er det.

    Åpent filter var for lyd og litt mer effekts skyld Blei ei fin BSR pakke
    Akkurat den med effekten er vel ganske omdiskutert. Personlig tror jeg man skal opp på ganske mye større effekter før man får behov for det, siden originalfilteret er et med relativt god flow, og inntil da får man varmere luft i inntaket og mindre filtrering. På en bruksbil ser jeg bare bakdeler, med olje som legger seg på LMM, et motorrom BT ikke setter videre pris på, og dårligere filtrering.

    I tillegg har jeg sett et par eksempler på at åpenfiltere fungerer best når det sitter rett på manifold, for å få fibrene til å bevege seg i takt med innsugspulsene, slik at fibrene "fanger" mere dritt. På en turbomotor fungerer nødvendigvis ikke det, siden det ikke er et pulserene vakuum i innsugsrøret.

    Synes originalløsningen er vel så pen, og gir bra med lyd og. Ikke minst filtrerer det veldig godt. Finnes ikke antydning til støv på innsiden av filteret, hadde det opp og blåste reint i forbindelse med bremseslangebyttet.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #1141
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Blei også veldig skeptisk på chipping av bilen nå også. Jeg kjører med åpent luftfilter og dobbel eksos (hjemmesveisa). Jeg merker ingen forskjell på åpent luftfilter kontra orginalt ved 15+ grader, men ved -10 grader så var den merkbar. Har faktisk målt bilen på en strekke der jeg har et par festepunkter, og det går litt bedre med åpent. Lydmessig er det ikke mye ekstra støy. Knapt merkbar forskjell ved vanlig kjøring. Under akselerering og når turbo jobber så hører jeg litt mer lyd. Er også en bra lyd når resirkventilen slipper opp. Det hører du ikke med orginalt filter.

    Når jeg kjører meg åpent filter så har jeg bare tatt av øvre deler av filterboksen og fjerner kun toppdelen. Da blir bunn og innsugsrøret igjen. Det hjelper mye i stedet for å kjøre uten boks eller det innsugsrøret som går fra toppen av radiatoren og til boksen. Sant skal sies så prøvde jeg Biltema sitt korte kon-filter. Det var bare en fiasko. Har kjørt lenge med KN kon-filter (ca. 30cm) og funker knall! Om det gir økt ytelse på din bil er usikkert, men det har hjulet på min bil. I tillegg så lader min 0,5 og ikke 0,3 som er orginalt. Det hjelper mye i seg selv! (Har optimal forbrenning om du lurte på det )
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  18. #1142
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Blei også veldig skeptisk på chipping av bilen nå også. Jeg kjører med åpent luftfilter og dobbel eksos (hjemmesveisa). Jeg merker ingen forskjell på åpent luftfilter kontra orginalt ved 15+ grader, men ved -10 grader så var den merkbar. Har faktisk målt bilen på en strekke der jeg har et par festepunkter, og det går litt bedre med åpent. Lydmessig er det ikke mye ekstra støy. Knapt merkbar forskjell ved vanlig kjøring. Under akselerering og når turbo jobber så hører jeg litt mer lyd. Er også en bra lyd når resirkventilen slipper opp. Det hører du ikke med orginalt filter.

    Når jeg kjører meg åpent filter så har jeg bare tatt av øvre deler av filterboksen og fjerner kun toppdelen. Da blir bunn og innsugsrøret igjen. Det hjelper mye i stedet for å kjøre uten boks eller det innsugsrøret som går fra toppen av radiatoren og til boksen. Sant skal sies så prøvde jeg Biltema sitt korte kon-filter. Det var bare en fiasko. Har kjørt lenge med KN kon-filter (ca. 30cm) og funker knall! Om det gir økt ytelse på din bil er usikkert, men det har hjulet på min bil. I tillegg så lader min 0,5 og ikke 0,3 som er orginalt. Det hjelper mye i seg selv! (Har optimal forbrenning om du lurte på det )
    http://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  19. #1143
    Registrerte brukere Volvonikko sin avatar
    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Aust-Agder Birkeland
    Innlegg
    1.261
    Antall takk

    Standard

    Hadde åpent filter ifra BSR på min med varmeskjold, hjalp en del mot dritt i filteret, dette filteret trengte heller ALDRI å blåses rent.

    Den resirkulerings ventilen/lyden etter turbo slag, er det bare på t-5ene. om man setter på åpent filter. 2.0t og 2.5t har bare en blåselyd
    Mens t-5 og R har mere kraftig lyd og flow

    Her er eksempel : http://www.youtube.com/watch?v=g1Rxkg79XIc
    ?

  20. #1144
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    My point excactly, Henrik.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  21. #1145
    Registrerte brukere Volvonikko sin avatar
    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Aust-Agder Birkeland
    Innlegg
    1.261
    Antall takk

    Standard

    Til og med DanielV kjører med BSR optiflow kit. Da kan det vel ikke være så ille. :P
    ?

  22. #1146
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Nå er jo ikke Daniel noen høybåren tuningautoritet, sånnsett. Regner med det har mest å gjøre med lyd og utseende.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. #1147
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    På B230FT i 7/9 har ein vel snakka om at orginalfilteret burde duge til 400hk.

    På 99+ har du 3" rør og og eit godt kaldluftsinnsug. Eit ope luftfilter gjer ikkje den jobben bedre.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #1148
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Helt riktig. Et filter burde uansett ha luftkanaler som tvinger kaldlufta gjennom filteret, kontra åpenfiltrene med varmeskjold, hvor kaldlufta bare blir tvunget inn i motorrommet. Varmeskjoldene er ikke akkurat lufttette inn mot resten av motorrommet.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  25. #1149
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Det var faktisk en som blåste toppakningen på sin 2,4T fordi han motorbremset ned fra 200, lufttrykket fra vinden i det effektive kaldluftinntaket gjorde at ladetrykket peaket på 2,5 bar uten pådrag. Så det er viktig å passe på litt på disse. Hadde jeg vært deg ville jeg installert et elektrisk spjeld i åpningen på inntaket som styres linjært ved hjelp av speedometersignalet på bilen.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  26. #1150
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvonikko Vis post
    Til og med DanielV kjører med BSR optiflow kit. Da kan det vel ikke være så ille. :P
    Åååå da er det jo noe helt annet!

    <-- Link
    Pompel & Pilt

Side 46 av 106 FørstFørst ... 36 44 45 46 47 48 56 96 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. JIMHOJEM volvo 1992 mod 854 T AWD prosjekt.
    By jimhojem in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 151
    Siste post: 27/02/15, 17:36
  2. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  3. S/K: Pure Wheels Prestige 15"
    By Christian in forum Felger & dekk selges / kjøpes
    Svar: 14
    Siste post: 07/06/14, 21:24

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •