Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  656
Side 39 av 106 FørstFørst ... 29 37 38 39 40 41 49 89 ... SisteSiste
Viser resultater 951 til 975 av 2645

Tråd: mrstfu: Vera™ - Solgt :(

  1. #951
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ellingsøyern Vis post
    ga du opp a-stolpeprosjektet?
    Ettersom det er tre dager siden jeg begynte på A-stolpeprosjektet, er det litt for tidlig å spørre om jeg har gitt opp
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #952
    Hassel sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    452
    Innlegg
    3.314
    Antall takk

    Standard

    Aha.. Bæsj aksel du har da Dem tåler å bli lagt ned til vanlig!
    Henrik Hassel
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem


    S60 2004 - 2,5T - AWD
    V70 1998 - 2.0t - SOLGT

  3. #953
    Registrerte brukere ellingsøyern sin avatar
    Medlem siden
    27. mai 2011
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    1.185
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Ettersom det er tre dager siden jeg begynte på A-stolpeprosjektet, er det litt for tidlig å spørre om jeg har gitt opp
    tre dager er lenge det!! hehe neida.. men var litt rart du ikke nevnte de i noen av dine siste poster:P
    ()Volvo 740 gl 1987 b230, prosjekt, banebil?
    ()Volvo 740 TIC 1986, B230ET, fineværsbil
    ()Mercedes E-klasse 2003,220cdi, bruksbil
    ()Mercedes E-klasse 1990,250d 10v, vinterslede
    (X)Volvo 240 GLE 1983, B23E, delebil
    (X)Opel omega B 1995, 2.0l 16v, herjebil
    (X)Mercedes E300-24v, 1990, 3.0 24v, prosjekt

    NAUSTE RACING

  4. #954
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Hassel Vis post
    Aha.. Bæsj aksel du har da Dem tåler å bli lagt ned til vanlig!
    Fatters hadde nøyaktig samme happeningen på sin 05 XC70 for en uke sida, da han skulle bytte bærekule. Kanskje det at det er
    AWD
    , vil si at bilen er laget for å kunne kjøre over mer ulendt terreng, og således med større klaringer i drivknuta? Selv om man skal JÆVLI langt ned for å nå maksvinkel, er det jo en viss teori.. og dette skjedde aldri på Turid.

    Sitat Opprinnelig postet av ellingsøyern Vis post
    tre dager er lenge det!! hehe neida.. men var litt rart du ikke nevnte de i noen av dine siste poster:P
    De siste poster har bestått av det, jo... og feilen jeg gjorde. Hadde avtalt verkstedtid igår, så da måtte mer kreative prosjekter vike.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  5. #955
    Registrerte brukere jlopsal sin avatar
    Medlem siden
    21. des. 2009
    Sted
    Tranby, Lier, Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    313
    Innlegg
    102
    Antall takk

    Standard



    Guide for turbotrykksmåler tilkobling, riktignok til
    P2
    , men er vel kanskje ganske likt hos deg. Trekking av slange bør du vel klare greit siden du er trikker Brukte trekkefjør selv, tok bare å teipa over enden så den ikke skulle ødelegge noe
    99 S80 2.5 TDI Mystic silver metallic 426
    01 S60 2.0T "Blondie" Maya yellow pearl 451
    90 245 B230F White 189

  6. Takk Svirre takket for denne posten
  7. #956
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jlopsal Vis post


    Guide for turbotrykksmåler tilkobling, riktignok til
    P2
    , men er vel kanskje ganske likt hos deg. Trekking av slange bør du vel klare greit siden du er trikker Brukte trekkefjør selv, tok bare å teipa over enden så den ikke skulle ødelegge noe
    Hjelper meg egentlig ingen ting, men takk for forsøket. Jeg skal ha mitt på Astolpa, og trenger ikke dra noe gjennom døra. Det eneste jeg lurte på var hvilken slange jeg skal dra trykk fra, men det har løst seg, virker det som. Strømmen er løst og, har en switcha strømkilde under dashen.

    Kommer litt bilder snart, men vil dele et lite panikkøyeblikk med dere. Kom kjørende hjem fra kino nå, rundt halv tolv på kvelden. Veldig var på at jeg hadde oppe høyre drivaksel igår, hører jeg etter lyder og slikt, i tilfelle jeg skulle ha bomma på monteringa.... kjører pent som faen.

    Plutselig, i oppkjørselen som er litt ulendt, hører jeg en skrapelyd frs høyre fremhjul, og kjenner hele bilen vibrerer. Stopper umiddelbart, drar på brekket og slipper bremsen.. en liten knekkelyd til, i det bilen rullet 5 cm fremover før brekket tok tak. Kjentes ut som om bilen skrapte nedi, samtidig hørtes det ut som at noe knakk. Tankene fløy fra at et eller annet i understellet hadde kollapset og sluppet bilen ned på bakken, til at drivknuta jeg hadde oppe hadde eksplodert. Tok opp lommelykta og traska rundt bak bilen... og begynte å le høyt og jævlig.

    Høyre fremhjul hadde gått gjennom isen som hadde dannet seg på en 5 cm dyp sølepytt i oppkjørselen, derfra kom skrape- og knekkelyden. Blei i ganske godt humør av den der:-)
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #957
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Haha, bra det ikke var noe annet. :-)
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  9. Takk mrstfu takket for denne posten
  10. #958
    Registrerte brukere jlopsal sin avatar
    Medlem siden
    21. des. 2009
    Sted
    Tranby, Lier, Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    313
    Innlegg
    102
    Antall takk

    Standard

    Rundt 12:20 i klippet så viser dem hvor du kan hente trykk fra, er vel kanskje ganske likt på
    P2
    og sene
    P80
    ?
    99 S80 2.5 TDI Mystic silver metallic 426
    01 S60 2.0T "Blondie" Maya yellow pearl 451
    90 245 B230F White 189

  11. #959
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Det er derfra jeg skal hente den, ja. Utover det er det lite jeg får brukt i den videoen, men som sagt... takk for innsatsen.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  12. #960
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Alright, here goes. En liten redegjørelse for gårsdagens happenings. Fikk som sagt fjærseter og demperlagere fremme til jul av min fantasiløse far... ikke at jeg klager, han spurte og jeg svarte. Er møkkvanskelig å komme på hva jeg ønsker meg til jul uansett. Booka tid i garasjen hans, dro opp i sekstida på lørdag kveld, tenkte dette ikke ville ta lange tida.

    Her er altså arbeidsområdet:



    Fin garasje dette, var med og bygde den, er 9 meter dyp og 8 meter brei, med stor enkeltport, og stappa full av det meste man trenger av verktøy. Opp med bilen, safety first:



    Når jeg var under der fant jeg det jeg tror er årsaken til lambdafeilkoden jeg har fått.. bakre lambdasonden er først stripset fast rundt strømpa til et av bremserørene, og senere det som ser ut som skjøtt ved krympehylser 30cm opp kabelen. Kan nesten se ut som at en tidligere tulling ikke har giddi å bytte hele ledningsbiten til den... eller må de loddes inn? Skulle tru det er et støpsel på disse et eller annet sted? Anyways, fjærbein ute av bilen:



    Her kan vi virkelig se hvordan disse ser ut etter lang tids bruk. Fjærsetene er sprukne og fillete, lagrene hadde tydelig slakk og skraping, i tillegg til rusta på fjærbeina.























    Så, etter å ha børsta av all den løse rusta, påførste jeg et rustetermiddel jeg fikk av fatters, har brukt det før med stort hell. Tørketid på en time, etter det er det overmalbart. Det fortsetter å herde rusta slik at det ikke ruster videre, og får en klar og mørk/svart overflate. Synd ikke fatters husker hva det heter, virker som det funker helt knall. Brukte det på en gammal henger han har liggende, blei nydelig å lakkere over, om man ikke må ha den perfekte, jevne finishen.





    Begge demperene virket i god stand, selv om de kom fra en 850 med ukjent antall kilometer. Ingen tegn til lekkasje, og dempergangen er jevn på begge to. Oljedempere uten tvil, og gjør jobben sin godt. Så, mens fjærbeina lå og tørket, gikk jeg over fjærene og vasket de, ser lakken jeg la på i sommer blei med møkka av:



    Akkurat dette var jeg forberedt på, siden jeg hadde hastverk med å få Vera ned på jorda, ble fjærene kun pusset ned og lakkert uten grunning, hadde ikke tid til noen demontering og lang forberedelse. Så, det jeg gjorde var å kline de inn med rustbeskyttelse fra Tema, som fester seg skikkelig, og ikke avslører noen rød fjær under.



    Etter å ha latt dette tørke mens jeg fiksa noe annet småplukk på bilen, ble nye demperlagere og fjærseter montert:





    Klinte inn nedre delen av fjærbeina med rustbeskyttelse og, men ville ikke gjøre dette før fjærbeina var på bilen, så jeg slapp klinet under montering... og det var her ulykka fant sted. Hadde vært uendelig forsiktig med drivakselen når jeg demonterte, og dette skjedde kun på høyre side, men den indre drivknuta poppet fra hverandre, når jeg skulle dytte drivakselen inn i navet igjen, så jeg at mansjetten vrei seg mellom den indre og ytre akselen, på hver side av drivknuta. Etter litt banning fikk jeg hele drivakselen ut, og begynte å sette sammen igjen. Under prosessen var jeg såpass klinete med drivknutefett at jeg ikke vurderte å ta noen bilder en gang, men det er et puslespill for de tålmodige, dette. Seks kuler skal alle dyttes inn på riktig plass, og de siste to kan kun dyttes inn ved at de første fire drar nesten helt opp av knuta igjen... er så på håret, de marginene, at jeg ikke trives med jobben i det hele tatt. Uansett, å sette fast den indre akselen så du kun må konsentrere deg om kulene, ramma og den ytre akselen hjelper mye.





    Tok oppi en dæsj med drivknutefett, satte alt sammen igjen, og monterte akselen med den største forsiktighet.. med hell, til min store glede. Ingen ulyder hittil, og alt virker som om det er i god stand.

    Her er slangen jeg skal bruke til turbotrykksmåleren:



    Her er lakkskadene jeg har på panseret:



    Aner ikke hvordan noen har klart å få til et såpass stort renn midt på panseret, men det er der... i tillegg er det den flekken rett nedenfor, som såvidt har starta å ruste. Har snakka med en kamerat av meg, og litt utpå nyåret blir det lakkering av panser, og noe annet godis, til en pris jeg er veldig fornøyd med.



    Garasjen jeg jobba i, på høyre side står ATVen fatters bruker på jakt, nå påmontert skjær, fordi han mente 12 meter oppkjørsel er altfor mye til å ta med snøfreseren. Bak der står sykkelen hans, om du kan kalle det for en sykkel... er en Honda GoldWing GL1800. Mer sofa enn fremkomstmiddel, selv om den går ganske bra.

    Bytta tåkelyspærene tilbake til halogen, til NightBreaker-pærer. Var lei av å ha null output fra tåkelysa, og den fargetonen passer US-blinkerne bedre enn de blåhvite LEDene jeg hadde der. Bildet lyver litt, er ikke så hvitt lys.

    Og resultatet etter 10 timer skruing var ganske umiddelbart tydelig. Null klonking fra forstillinga, med nye stabstaglenker, fjærseter og demperlagere, pluss bærebruer med foringer og bærekuler som har gått i underkant av 30k er det en fantastisk behagelig kjøreopplevelse. Fartsdumper som før virket som de var konstruert kun for å gå til angrep på ryggraden, sklir nå under bilen som om det skulle vært en liten skjøt i asfalten. Er imidlertid fremdeles plaget med at rattet står litt til venstre, selv om demperne ble montert med skyvelære og 10dels millimeters nøyaktighet. Rattet ble montert nøyaktig slik det gamle rattet sto, og det nye rattet sto helt beint rett frem helt til jeg byttet til disse demperene i sommer, etter det har rattet stått bittelitt skjevt. Bilen er retningsstabil som fy, selvfølgelig drar den litt til høyre om veien heller til høyre, men på flat bakke både akselererer, ruller og bremser den mer eller mindre helt rett frem. Noen tanker? Er det bare så lett som å flytte på rattet? Er ikke interessert i å kurere et symptom, heller.

    La og merke til at det snart er på tide med nye bremseslanger foran, begynner å bli litt sprekker både oppe og nede der. Hvordan var reglene for bruk av stålomspunnede slanger igjen? Noe de kan ta deg for ved teknisk langs veien, eller bare noe en PKK-kverulant kan påpeke?

    Og btw, er det noen som kan tenke seg en god patent på å spare mutterene til stabstaglenkene for all veimøkka? Ser for meg en gummihette eller noe sånt. Alle gjengene jeg er bortpå når jeg skrur blir satt inn med hjullagerfett, for å hindre møkk og fukt i å komme inn, men bolten i disse stabstaglenkene har et 5mm umbrakospor midt i seg, som brukes som mothold når man løsner. Disse blir jo fulle av møkk og rust, og går som regel rundt ganske fort. Å hindre møkka og rust i å nå inn her tror jeg hadde gjort livet enklere for de aller fleste av oss.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. Takk Svirre takket for denne posten
  14. #961
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Er forøvrig ute etter nivomat til
    AWD
    , trenger ikke være fra en R, standardhøyde er helt greit. Si fra hvis du veit om noe i grei stand.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. #962
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Reglene for stålomspunnede bremseslanger er at en kontrollør skal kunne se om de er morkne mener jeg (noe som blir vanskelig), men det praktiseres for sikkerhets skyld ulikt.

    Det umbrako-motholdet på lenkearmene, kunne det vært holdbart å fylle det med noe slags lim som kommer ut i ett stykke etter litt lirking?

    Eller Ikea har kanskje plugger som passer, kombinert med litt passende fett?

    Mener jeg har sett slike lenkearmer med litt slipte kanter på baksiden også, så man kan holde i mot med en 16-17mm nøkkel.
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  16. #963
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.576
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Reglene for stålomspunnede bremseslanger er at en kontrollør skal kunne se om de er morkne mener jeg (noe som blir vanskelig), men det praktiseres for sikkerhets skyld ulikt.

    Det umbrako-motholdet på lenkearmene, kunne det vært holdbart å fylle det med noe slags lim som kommer ut i ett stykke etter litt lirking?

    Eller Ikea har kanskje plugger som passer, kombinert med litt passende fett?

    Mener jeg har sett slike lenkearmer med litt slipte kanter på baksiden også, så man kan holde i mot med en 16-17mm nøkkel.
    En dæsj silikon?? Bare til å skrape ut etterpå
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  17. #964
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Børge Vikebø Vis post
    En dæsj silikon?? Bare til å skrape ut etterpå
    Ser smilefjeset, men ikke sikker på om du er helt useriøs her likevel.. vil det tiltrekke fukt og rust, eller kan det ha noe for seg?

    Ideelt sett burde vi ha forhold som gjorde det mulig å bare plukke av på normalt vis som om det ikke ble saltet her i landet.. men de fleste slike jeg har vært borti har enten vært nye og uproblematiske, eller slitte og så rustne at vinkelsliper er beste fremgangsmåte.

    Kanskje rett og slett kjøpe en bukett av dem på biltema og bytte hvert år når sommerfelgene skal på?
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  18. #965
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Det først ejeg tenkte på var faktisk et godt lag med Plasitip, forutsatt at man får hele underlaget fritt for møkk og rust.. pøstidip brukes jo som elektronikkbeskytter, og er som sådan relativt vanntett sa.tidig som i det minste den øvre mutteren sitter litt utenfor allfarvei fra all møkka. Den nederste tror jeg ikke det er noen suksess på, ettersom den sitter tilnærmet på veibanen vil nok plastidipen bli slitt bort ganske fort. Vann og møkktett er hvertfall kravene, og en vanlig mutterhette holder liksom ikke helt... om man bruker Plastidip kan man jo legge det bare på gjengene og i umbrakohullet (heh, brura), og pelle ut når den tid kommer. Langs hele gjengepartiet, både på bolten og i mutteren, legger jeg på hjullagerfett... det holder gjengene unna møkka, og kan tørkes av flere år etterpå med letthet, selv om Plastidip antageligvis vil ha problemer med å feste seg der.

    Speaking of, noen med erfaringer fra norske forhandlere av Pladtidip, eller tilsvarende produkter? Både Columbaene og Volansene skal få seg et lag.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #966
    Registrerte brukere Madice sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    1.039
    Antall takk

    Standard

    P&R skal selge det mener eg
    Tiguan Exclusive R 2014
    164 '70
    03 Berlingo
    (X)Touran '07 Exclusive
    (X)Audi A4 1.8Ts 99
    (X)740 GL 90

  20. #967
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ahh, misliker P&R kraftig. Da bestiller jeg heller et fullt kit fra USA med en gallon med dip.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  21. #968
    Registrerte brukere Madice sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    1.039
    Antall takk
    Tiguan Exclusive R 2014
    164 '70
    03 Berlingo
    (X)Touran '07 Exclusive
    (X)Audi A4 1.8Ts 99
    (X)740 GL 90

  22. #969
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Hmm, de har ikke fargen jeg skal ha. Hva med rubberspray? Hørt at det er samma sakene i ny forpakning.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. #970
    Registrerte brukere Madice sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    1.039
    Antall takk

    Standard

    Har hørt at det er dårligere.. Revner fortere, osv..
    Tiguan Exclusive R 2014
    164 '70
    03 Berlingo
    (X)Touran '07 Exclusive
    (X)Audi A4 1.8Ts 99
    (X)740 GL 90

  24. #971
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Dumt sagt kanskje, men kva med kitt? Da kan du jo pakke ting inn som du vil, og det er like mjukt når du skal fjerne det.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  25. #972
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Rubberspray har funket fint for meg så langt.

    Har "dippa" pcn, telefon, felger, verktøy, dolokket osv :P
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  26. Takk mrstfu takket for denne posten
  27. #973
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Marius Skau Vis post
    Rubberspray har funket fint for meg så langt.

    Har "dippa" pcn, telefon, felger, verktøy, dolokket osv :P
    Nettside? Lett å få tak i dem og sånt? Bra service?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  28. #974
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Nettside? Lett å få tak i dem og sånt? Bra service?
    Her har jeg handlet ifra

    Har god erfaring så langt. Va innom butikken her i sommer og røska med meg noe bokser. Hyggelige folk
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  29. #975
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Hvor er linken?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Side 39 av 106 FørstFørst ... 29 37 38 39 40 41 49 89 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. JIMHOJEM volvo 1992 mod 854 T AWD prosjekt.
    By jimhojem in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 151
    Siste post: 27/02/15, 17:36
  2. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  3. S/K: Pure Wheels Prestige 15"
    By Christian in forum Felger & dekk selges / kjøpes
    Svar: 14
    Siste post: 07/06/14, 21:24

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •