Då Er de ei stund sidan oppdatering, dette noe pga. att aktiviteten her på forumet har blitt litt laber. Men me får prøve å skrive litt om vekene etter gatebil, powerdrift runde 3.
og no dagene før runde 4 på dokka

De eg gjorde med bil etter gatebil før pd.runde 3:

-olje skift
-poly i bakstilling

Begynte treninga på torsdagen dårle med å slite med ei laus bakstilling og feil dekk valg. Reiste så heim til voss for å bygge ny innfestning til phanardstaget. Kom heim 23.00 og sveiste og styrte på fram til 05.00 på morgonen, så var de å få noen timer på puta før turen gjekk tilbake til bergen.

Så til selve løpet, kvallet som vanli bra denne ganga og. Strekte meg til delt første plass så blei de gjort eit lite ekspriment med bakstillinga før finale dagen. Fekk prøvd dette på vått på trening, de funket bra. Så var eg klar for finaler. Skulle møte ein av mine sterkeste konkurenter. Bana var blitt tørr så eg var rimelig klar for å gassa! Men desverre var ikkje bilen einig, bakstillinga likte ikkje de gode grepet, så blei mykje rot i første runn. Fekk fjernet de som rotet de til og var klar for runn nr 2. Fekk da eit heilt ok runn men snurret i siste sving. Såmeg endte denne konkuransen på nok ein 5. Plass. Men er fornøyd med de

Nå begynner eg og lade opp til runde 4 på dokka 24-25 august. Og no er eg rimelig sugen på ein pall plass. Så eg seie berre ein ting! Fodlefodle gass!

De eg har gjort før eg er klar for neste runde:

-Full gjennom gang av bilen, etter stramme alle bolter i understell.
-hjulstillings kontroll

Bilder frå siste tida:

Også håper eg flest mulig viser si intresse, så me kan få opp aktiviteten på forumet igjen

Også hadde eg blitt takknemlig vist folk hadde gått inn å likt sida mi på facebook, då viser dekan støtte- Dette er viktig for mi videre satsing, i forhald til sponsorene mine
Så har dekan lyst å sjå bilen utvikle seg og eg utvikle meg til ein bedre sjåfør, hadde eg blitt kjempe glad vist dekan hadde gått inn å likt og delt sida mi : https://www.facebook.com/SteffenTveiteDrifting

Mvh. steffen tveite